probeer anders www.wokmeiden.nl eens. 2 keuzes heb je daar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:42 schreef Muck het volgende:
Nou zeg
In een of andere webshop staat een kopje "kinderen", dus ik was al aan het bedenken of ik een jongen of een meisje wilde, en hoe groot en wat voor kleur, maar het blijkt om kleding te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:43 schreef Muck het volgende:
Oh ja, fhaaaaaa?he! m'n zpagetti!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik maak wel een pic van mijn laplandseflapjesmutsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:43 schreef pgrferrari het volgende:
Muck heb je nog wat voorbeelden van laplandesflapjesmutsen?
Ik weet niet zo goed waar ik zoeken moet
pics van je mutsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik maak wel een pic van mijn laplandseflapjesmuts.
Oh ja, fhaaaaaa?Lekkere chagrijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat het goed met ze?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
KLIKquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:43 schreef pgrferrari het volgende:
Muck heb je nog wat voorbeelden van laplandesflapjesmutsen?
Ik weet niet zo goed waar ik zoeken moet
Ze bewaakt hetquote:
Uhuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik moet inloggenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
KLIK
Ik vind optie drie de beste om zelf te editten met pompom en kwastjes
[..]
Ze bewaakt het
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
UhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arrogant, iemand?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekkere chagrijn![]()
Gaat het goed met ze?
Jaaa, heel goed
Ed is een ouwe kroelie die gaat waar ik ga en zo gauw ik mijn achterwerk ook maar richting bank beweeg op schoot ligt en Meeko is een slaapkop die af en toe een kroeltje komt halen
Ze sabbelen op elkaars oren en slaan elkaar vijf minuten daarna de hersens in, dus tja, het zijn poezen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Klinkt als een hele gelukkige poezenfamilie met passende bediendesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:47 schreef Muck het volgende:
Arrogant, iemand?
Jaaa, heel goed
Ed is een ouwe kroelie die gaat waar ik ga en zo gauw ik mijn achterwerk ook maar richting bank beweeg op schoot ligt en Meeko is een slaapkop die af en toe een kroeltje komt halen
Ze sabbelen op elkaars oren en slaan elkaar vijf minuten daarna de hersens in, dus tja, het zijn poezen![]()
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
het zijn vier pagina's volquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moet inloggen![]()
Stuur maar wat pics via PMben zo weg.
En ik zet er wel wat in een spoilertje, dan PM ik daar het linkje wel van
Oh ja, fhaaaaaa?Zo lijkt t peoike welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
probeer anders www.wokmeiden.nl eens. 2 keuzes heb je daar.niet te koop
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Ja, soms lijken we normaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt als een hele gelukkige poezenfamilie met passende bediendes
Ja he?quote:
Dit is Peoike II
Ohquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
het zijn vier pagina's vol
En ik zet er wel wat in een spoilertje, dan PM ik daar het linkje wel vannouja anders maak ik wel ff accountje.
Als je die link ff pmt dan![]()
![]()
Naar bed. Fijne middag nog allemaal![]()
![]()
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
Als ik hier nou een pompom op maak en touwtjes met kwastjes aan, is het ook goed toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohnouja anders maak ik wel ff accountje.
Als je die link ff pmt dan
edit: de muts, niet de meid.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Ik wilde net de vraag stellen die je met je edit beantwoordtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik hier nou een pompom op maak en touwtjes met kwastjes aan, is het ook goed toch?
[ afbeelding ]
edit: de muts, niet de meid..
![]()
jij kan dat handelen geloof mequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar weet je dat met het douche putje doetPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Stofzuiger op het doucheputje zetten dan!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar weet je dat met het douche putje doet![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik hier nou een pompom op maak en touwtjes met kwastjes aan, is het ook goed toch?
[ afbeelding ]
edit: de muts, niet de meid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Of een watermeloen-muts natuurlijk![]()
![]()
Ik kijk straks nog wel ff op mn gemak![]()
![]()
Doe datquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik kijk straks nog wel ff op mn gemak
Mijn nieuwe smiley is trouwens ook wel bruikbaar wanneer iemand wil zeggen dat de koffie belabberd is!![]()
![]()
whahaha hij is GENIAALquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
Mijn nieuwe smiley is trouwens ook wel bruikbaar wanneer iemand wil zeggen dat de koffie belabberd is!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Er zit zeker thee in dat bakje omdat ie zo moet jankenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
Mijn nieuwe smiley is trouwens ook wel bruikbaar wanneer iemand wil zeggen dat de koffie belabberd is!
[ afbeelding ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Nee, want hij heet niet voor niets huilenmetkoffie.gif.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zit zeker thee in dat bakje omdat ie zo moet janken![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want hij heet niet voor niets huilenmetkoffie.gif.![]()
![]()
Douchen en werken![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Ja, ik bedoelde dus dat er perongeluk thee in dat bakkie zat ipv koffiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want hij heet niet voor niets huilenmetkoffie.gif.Daaag KanisGunninkquote:![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Nee, dan had het wel "dansenmetthee.gif" gehetenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dus dat er perongeluk thee in dat bakkie zat ipv koffie
[..]
Daaag KanisGunnik![]()
.
![]()
50% van mezelfquote:das een ideequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stofzuiger op het doucheputje zetten dan!
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
gorgel gorgel sput sput
*POEF
wel eenmalig
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Eerst ombouwen naar waterstofzuiger, dat kun jijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
50% van mezelf
[..]
das een idee
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
gorgel gorgel sput sput
*POEF
wel eenmalig.
![]()
het stort hier ineens en ik hoor het rommelen in de verte. Of Barretje heeft honger en haar maag knort.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
het regent..
en ik moet over 15 minuten in het centrum zijn
en m'n poncho is kapot
dus ik wordt zeiknat
ohshit! het is hier niet KLB!
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
muck..quote:
als ik later naar portugal verhuis en een hotel begin.. wil jij dan in de keuken gaan staan??
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
picsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:24 schreef Barreltje het volgende:
het regent..
en ik moet over 15 minuten in het centrum zijn
en m'n poncho is kapot
dus ik wordt zeiknat
ohshit! het is hier niet KLB!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
muck..
als ik later naar portugal verhuis en een hotel begin.. wil jij dan in de keuken gaan staan??
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: