quote:geboortedatum: 02-05-1950
Al gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:56 schreef Marie30 het volgende:
Indien geen troll -> mensen die hoogbegaafd zijn ondervinden zulke problemen.
www.mensa.be Leg de IQ test af, zit je boven de 130 dan ben je hoogbegaafd en kan je je ook aansluiten bij Mensa. Eens je het probleem benoemd hebt, ben je al een stuk verder.
Succes
Alsof mensa hem gaat helpen, is meer een klupje dat graag geld uitgeeft om bij het klupje te horen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:56 schreef Marie30 het volgende:
Indien geen troll -> mensen die hoogbegaafd zijn ondervinden zulke problemen.
www.mensa.be Leg de IQ test af, zit je boven de 130 dan ben je hoogbegaafd en kan je je ook aansluiten bij Mensa. Eens je het probleem benoemd hebt, ben je al een stuk verder.
Succes
bron?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die hier serieus reageren op deze troll, zijn sowieso niet intelligent.
Ga niet zeggen dat je Che_'s lage niveau posts niet kent.quote:
Gefrustreerde mbo'erquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat je Che_'s lage niveau posts niet kent.
Weet je zeker dat het geen 17.3 was?quote:
en heeft geen vriendin gehad, maar goed, dan mag je toch wel serieus reageren?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
TS zit niet op school en heeft geen proefwerkweek.
Waarom zou ik serieus reageren op een compleet verzonnen OP?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
en heeft geen vriendin gehad, maar goed, dan mag je toch wel serieus reageren?
Ik heb er één op maandag die ik nog moet inhalen van voor de vakantiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:52 schreef ecktebaas het volgende:
Troll want proefwerkweek op school terwijl het nog vakantie is.
niks moet natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom zou ik serieus reageren op een compleet verzonnen OP?
Je zit niet eens meer op schoolquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb er één op maandag die ik nog moet inhalen van voor de vakantie
Als ik daar het geld voor had, huurde ik wel iemand in om je een buts voor je hoofd te verkopen.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben slimmer dan jullie allemaal en mij hoor je ook niet klagen.
Kan die buts mooi weer gevuld worden met botox.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als ik daar het geld voor had, huurde ik wel iemand in om je een buts voor je hoofd te verkopen.
Reageer dan niet in mijn topics, stalker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Che_ hou die adoratie-dm's bij je.
Volgens jou is iedereen die jou niet mag een stalker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Reageer dan niet in mijn topics, stalker.
Zij kan het niet laten om in al mijn topics te reageren. Dat noem ik stalken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef coban het volgende:
[..]
Volgens jou is iedereen die jou niet mag een stalker.
Dat begrijp ik. Je bent namelijk een grote debiel vol lage kwaliteit in je posts en topics. Net een clown.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zij kan het niet laten om in al mijn topics te reageren. Dat noem ik stalken.
Grote eenzaamheid en desillusie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen voor dit verhaal, ts?
Dus alle FOK!kers zijn stalkers omdat ze in topics reageren. Okay.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zij kan het niet laten om in al mijn topics te reageren. Dat noem ik stalken.
Jij weet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:53 schreef coban het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Je bent namelijk een grote debiel vol lage kwaliteit in je posts en topics. Net een clown.
Dan moet er wel iets heel zwaars op jouw poten zitten gezien je eeuwige gezeik hier op FOK!.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, op haar teentjes getrapt door de botox opmerking.
Zou je dan in ieder geval het volgens jou correcte antwoord willen geven op mijn vraag?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, op haar teentjes getrapt door de botox opmerking.
Leer eerst eens spellen, mbo'er.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zou je dan in ieder geval het volgens jou correcte antwoord willen geven op mijn vraag?
Helaas, ik ben geen mbo'er. En nu het antwoord op de vraag hoe je op het idee bent gekomen dit verhaal te verzinnen.quote:
Als je denkt dat het verzonnen is, hoef je ook niet te reageren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helaas, ik ben geen mbo'er. En nu het antwoord op de vraag hoe je op het idee bent gekomen dit verhaal te verzinnen.
Dat lijkt me overduidelijk. Aandacht vragen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef SuperwormJim het volgende:
En nu het antwoord op de vraag hoe je op het idee bent gekomen dit verhaal te verzinnen.
Ik weet dat het verzonnen is. Je zit namelijk niet meer op school, en hebt dus ook geen proefwerkweek meer. Maar goed, ik ben oprecht nieuwsgierig naar je inspiratiebron voor dit verhaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je denkt dat het verzonnen is, hoef je ook niet te reageren.
Ah kijk, dat is een serieus antwoord. Dan is het duidelijk. TS komt aandacht tekort.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat lijkt me overduidelijk. Aandacht vragen.
Ik ga een aandachtgevend dagboek ontwikkelen, gat in de markt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat lijkt me overduidelijk. Aandacht vragen.
En weer ontwijk je mijn vraag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Che_ het volgende:
Zelfs hier gedraagt iedereen zich dom... en dan nog afvragen waarom ik me zo slim voel tegenover anderen?!
Maar ben ik dan ook dom?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Che_ het volgende:
Zelfs hier gedraagt iedereen zich dom... en dan nog afvragen waarom ik me zo slim voel tegenover anderen?!
Je bent gewoon sociaal gehandicapt ja!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Che_ het volgende:
Jij suggereert dat ik dit allemaal verzin en nog vind je het vreemd dat ik daar geen antwoord op geef.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En weer ontwijk je mijn vraag.
Dat heet narcisme zoals eerder genoemdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Che_ het volgende:
Welke opleiding doe je, havo of vwo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij suggereert dat ik dit allemaal verzin en nog vind je het vreemd dat ik daar geen antwoord op geef.
Hier is geen sprake van narcisme. Anders zou de OP alleen uit positieve punten bestaan, niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
"Narcisme" Wellicht ken je de term wel. Zoek het anders eens op.
Jij kan het weten hč, jij bent slimquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier is geen sprake van narcisme. Anders zou de OP alleen uit positieve punten bestaan, niet?
Niet. Een narcist verdrinkt in zichzelf en wil dat het altijd over hem/haar gaat ongeacht of dat positief of negatief is...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier is geen sprake van narcisme. Anders zou de OP alleen uit positieve punten bestaan, niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet. Een narcist verdrinkt in zichzelf en wil dat het altijd over hem/haar gaat ongeacht of dat positief of negatief is...Jij hebt soms best bazenposts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet. Een narcist verdrinkt in zichzelf en wil dat het altijd over hem/haar gaat ongeacht of dat positief of negatief is...Dat jij dit op google hebt moeten opzoeken geeft aan dat je niet al te bijster snugger bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, verder klopt je quote niet.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je, havo of vwo?
Heb ik niet opgezocht... en als ik het wel opgezocht had maakt me dat nog steeds slimmer omdat ik weet waar ik het antwoord kan vinden, en niet zomaar shit post zoals jij...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat jij dit op google hebt moeten opzoeken geeft aan dat je niet al te bijster snugger bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Maakt niet uit, neemt niet weg dat je een ezel bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat jij dit op google hebt moeten opzoeken geeft aan dat je niet al te bijster snugger bent.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb ik niet opgezocht... en als ik het wel opgezocht had maakt me dat nog steeds slimmer omdat ik weet waar ik het antwoord kan vinden, en niet zomaar shit post zoals jij...
Bedoel je spoiler i.p.v. quote?Nee, gewoon quote. Je hebt het overgenomen van je libelle forum zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dus precies wat ik bedoel als ik het heb over communiceren met mbo´ers of lager.
En welke opleiding volg jij?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon quote. Je hebt het overgenomen van je libelle forum zeker.
Dit is dus precies wat ik bedoel als ik het heb over communiceren met mbo´ers of lager.
Ik sprak zelf en plaatste bijgevolg geen quote. Steeds zo denigrerend tegen anderen spreken bevestigt je intelligentie niet hoor... Integendeel het doet me vermoeden dat je zwaar sociaal gehandicapt bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat maakt dit uit????quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En welke opleiding volg jij?
Interesse. Je geeft zo af op 'domme' mensen. Dan ben ik benieuwd wat jouw profiel is.quote:
Zijn herseninhoud is op het vraagteken gevallen en blijven hangen...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef coban het volgende:
Deze user heeft problemen met het zetten van 1 vraagteken. In de TT ook al.
Want jij bent opkomend talent in de shrink scene?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Interesse. Je geeft zo af op 'domme' mensen. Dan ben ik benieuwd wat jouw profiel is.
Daar ga je weer met je ontwijkend gedrag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Want jij bent opkomend talent in de shrink scene?
Zo kut vond ik de middelbare school niet eigenlijk. Het enige jammere is dat zelfs het vwo vol zit met mensen die eigenlijk te dom zijn om ooit stemrecht te mogen hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef Angst het volgende:
afgezien het in alle regio's nog vakantie is (jeuh ze mogen volgende week weer)
er loopt natuurlijk een behoorlijk aantal pubers rond die wel degelijk dit probleem hebben
en het enige wat dat je dan kan zeggen is dat de middelbare school gewoonweg de ellendigste tijd van je leven is.
oftewel het wordt beter!
zoveel vreselijke deadlines en sociale druk zal je alleen nog meemaken als je zo stom ben journalist te worden of in de politiek te gaan.
de boodschap aan de ts is dus: het kan alleen maar beter worden (ook wat topics betreft)
Wie zegt dat ik op de middelbare school zit, Sherlock?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar ga je weer met je ontwijkend gedrag.
Ik bedoel, als je in 2010 student was: Student abonnement.
en in 2011 je diploma hebt, met een mooie studieschuld: DUO schuld
hoe kun je nu dan nog op de middelbare school zitten?
De OP. Na het middelbaar onderwijs heb je geen proefwerkweek meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op de middelbare school zit, Sherlock?
O?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De OP. Na het middelbaar onderwijs heb je geen proefwerkweek meer.
Hij maakt geen grap. Misschien wel iets soortgelijks maar het wordt dan in ieder geval geen proefwerkweek meer genoemd.quote:
ikmoestnietlachenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:43 schreef Ikmoestlachen het volgende:
En daarom noem jij jezelf Che. Echt heel origineel, onderscheidend, rebels. Getuigt van exorbitant hoge intelligentie.
Nee, de middelbare school heb je tentamenweken. Misschien dat ze het in het mbo nog proefwerkweken noemen, maar dat weet ik niet.quote:
in de onderbouw heet het wel proefwerkweekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, de middelbare school heb je tentamenweken. Misschien dat ze het in het mbo nog proefwerkweken noemen, maar dat weet ik niet.
Onderbouw van wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef Angst het volgende:
[..]
in de onderbouw heet het wel proefwerkweek
jah de middelbare scholenquote:
Als je het niet gelooft, ga dan weg?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Dus klopt het verhaal van TS niet.
Ik heb net aangetoond dat je OP verzonnen is, jij komt met geen enkel tegenargument. Dan ben ik nu benieuwd waarom je dit verzonnen hebt. Wat is je drijfveer geweest?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft, ga dan weg?
Alsof 173 zo hoog is, beetje havo'er redt dat met gemak.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef Eartling het volgende:
Che, niet om het één of ander, maar hier op FOK! ga je geen peer vinden. En dan ga ik er maar even vanuit dat je op zoek bent naar gelijken. Stel dat je een IQ van 173 hebt gekregen, dan lopen er maar enkelen in heel Nederland. dus denk ik dat je hier weinig tot geen uitdaging gaat vinden, behalve frustratie.
Mooie woorden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef Eartling het volgende:
Che, niet om het één of ander, maar hier op FOK! ga je geen peer vinden. En dan ga ik er maar even vanuit dat je op zoek bent naar gelijken. Stel dat je een IQ van 173 hebt gekregen, dan lopen er maar enkelen in heel Nederland. dus denk ik dat je hier weinig tot geen uitdaging gaat vinden, behalve frustratie.
Graag gedaan.quote:
Als je enkele woorden gebruikt die té moeilijk zijn, reageert hij niet meer... Hij worstelt nog steeds met de betekenis van het woord denigrerend uit mijn bovenstaande post. Tegenargument, drijfveer... Veel opzoekwerk voor Einstein TS.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb net aangetoond dat je OP verzonnen is, jij komt met geen enkel tegenargument. Dan ben ik nu benieuwd waarom je dit verzonnen hebt. Wat is je drijfveer geweest?
oh oh dan is bijna iedereen die in dit topic post de sjaak, inclusief mijzelf natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef Eartling het volgende:
Volgens mij is het de trend om mensen onderuit te halen, en wel op elke mogelijke manier. Getuigd mijn inziens ook van weinig vermogen tot omgaan met je omgeving. Intelligentie nog maar buiten beschouwing gelaten.
Nou maar ik vind wel dat je de spijker op zijn kop slaat hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef Eartling het volgende:
Ach, ik probeer ook maar uniek te zijn.
Lees het topic eens door. In mijn eerste post geef ik TS zelfs nog advies...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef Eartling het volgende:
Volgens mij is het de trend om mensen onderuit te halen, en wel op elke mogelijke manier. Getuigd mijn inziens ook van weinig vermogen tot omgaan met je omgeving. Intelligentie nog maar buiten beschouwing gelaten.
Maar 't is ook wel een beetje een kwestie van geven en nemen natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Lees het topic eens door. In mijn eerste post geef ik TS zelfs nog advies...
Maar TS blijkt gewoon een troll te zijn, die bovendien ook nog eens erg brutaal is en zeer denigrerend doet tegen bijna iedereen hier. Niet moeilijk dat niemand nog een goed woord kwijt kan tegen TS.
Hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:51 schreef Che_ het volgende:
Je wilt alles wat je weet kwijt maar hebt niemand om mee te praten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:56 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben denk ik net een stapje slimmer dan jij hoor je mij ook niet over tog
Nou het is zonde dat het zo'n trolltopic is, maar eigenlijk is het best een terechte klacht. Het kan heel frustrerend zijn om altijd maar over van alles na te denken terwijl anderen in hun simpelheid zich zo onbezorgd door het leven banen. En het kan ook behoorlijk irritant zijn om als je een keer een serieus onderwerp aan wil snijden te horen te krijgen "waar denk jij allemaal over na?" en "we zitten niet op school hoor".quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:53 schreef Capi het volgende:
al die mensen die serieus ingaan op deze malloot
http://www.ted.com/talks/david_logan_on_tribal_leadership.htmlquote:I know that I am intelligent, because I know that I know nothing.
Socrates
Herkenbaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:14 schreef Piye het volgende:
[..]
En het kan ook behoorlijk irritant zijn om als je een keer een serieus onderwerp aan wil snijden te horen te krijgen "waar denk jij allemaal over na?" en "we zitten niet op school hoor".
Dat moet je dan even aanvragen in Feedback, slimmerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef Che_ het volgende:
Doe maar slotje. Het MBO-gehalte druipt er van af bij de meeste users.
Ben je niet in de war met de zondagochtend rebus van de wekelijkse Leger de Heils krantje?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:10 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Dat Mensa gedoe is trouwens gelul. Ik haalde die test zelfsIk behoor dus echt niet tot de top 2% intelligentste mensen van Nederland
Doe eens niet zo denigrerend jegens mede topic gebruikers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de zondagochtend rebus van de wekelijkse Leger de Heils krantje?
Je blijft slap.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:55 schreef Michielos het volgende:
Omdat je op het VMBO zit ben je slim/. Laat me niet lachen oligofreen!
Ga eens niet voor de makkelijke puntjes:quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend jegens mede topic gebruikers.
Zo lijkt het bijna, of u, ja u mijne waarde iets te compenseren heeft.
Ik ga nog even epibreren op een oplossing voor uw probleem, heeft u geen enkele hobby's mijne waarde?
Denk je nou echt dat je moeilijke woorden gebruikt? Van mijn vocabulaire zou jij acuut een gezwel in je hersenen ontwikkelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ga eens niet voor de makkelijke puntjes:
[..]
Oh het is een lemming .. maar niet echt, want de OP is gewoon gekopieerdquote:
Een R&P topic uit 2002 wel te verstaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Je maakt een lemming van een R&P-topic in KLB?
Nee stomme randdebiel:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je moeilijke woorden gebruikt? Van mijn vocabulaire zou jij acuut een gezwel in je hersenen ontwikkelen.
Heerlijk, bijtende autisten:quote:Degene die het woord gebruikt zegt bijvoorbeeld op een vergadering dat hij e.e.a. gaat epibreren en vertrouwt erop dat mensen dat voor zoete koek slikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |