De OP. Na het middelbaar onderwijs heb je geen proefwerkweek meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op de middelbare school zit, Sherlock?
O?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De OP. Na het middelbaar onderwijs heb je geen proefwerkweek meer.
Hij maakt geen grap. Misschien wel iets soortgelijks maar het wordt dan in ieder geval geen proefwerkweek meer genoemd.quote:
ikmoestnietlachenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:43 schreef Ikmoestlachen het volgende:
En daarom noem jij jezelf Che. Echt heel origineel, onderscheidend, rebels. Getuigt van exorbitant hoge intelligentie.
Nee, de middelbare school heb je tentamenweken. Misschien dat ze het in het mbo nog proefwerkweken noemen, maar dat weet ik niet.quote:
in de onderbouw heet het wel proefwerkweekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, de middelbare school heb je tentamenweken. Misschien dat ze het in het mbo nog proefwerkweken noemen, maar dat weet ik niet.
Onderbouw van wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef Angst het volgende:
[..]
in de onderbouw heet het wel proefwerkweek
jah de middelbare scholenquote:
Als je het niet gelooft, ga dan weg?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Dus klopt het verhaal van TS niet.
Ik heb net aangetoond dat je OP verzonnen is, jij komt met geen enkel tegenargument. Dan ben ik nu benieuwd waarom je dit verzonnen hebt. Wat is je drijfveer geweest?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft, ga dan weg?
Alsof 173 zo hoog is, beetje havo'er redt dat met gemak.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef Eartling het volgende:
Che, niet om het één of ander, maar hier op FOK! ga je geen peer vinden. En dan ga ik er maar even vanuit dat je op zoek bent naar gelijken. Stel dat je een IQ van 173 hebt gekregen, dan lopen er maar enkelen in heel Nederland. dus denk ik dat je hier weinig tot geen uitdaging gaat vinden, behalve frustratie.
Mooie woorden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef Eartling het volgende:
Che, niet om het één of ander, maar hier op FOK! ga je geen peer vinden. En dan ga ik er maar even vanuit dat je op zoek bent naar gelijken. Stel dat je een IQ van 173 hebt gekregen, dan lopen er maar enkelen in heel Nederland. dus denk ik dat je hier weinig tot geen uitdaging gaat vinden, behalve frustratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |