De OP. Na het middelbaar onderwijs heb je geen proefwerkweek meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op de middelbare school zit, Sherlock?
O?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De OP. Na het middelbaar onderwijs heb je geen proefwerkweek meer.
Hij maakt geen grap. Misschien wel iets soortgelijks maar het wordt dan in ieder geval geen proefwerkweek meer genoemd.quote:
ikmoestnietlachenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:43 schreef Ikmoestlachen het volgende:
En daarom noem jij jezelf Che. Echt heel origineel, onderscheidend, rebels. Getuigt van exorbitant hoge intelligentie.
Nee, de middelbare school heb je tentamenweken. Misschien dat ze het in het mbo nog proefwerkweken noemen, maar dat weet ik niet.quote:
in de onderbouw heet het wel proefwerkweekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, de middelbare school heb je tentamenweken. Misschien dat ze het in het mbo nog proefwerkweken noemen, maar dat weet ik niet.
Onderbouw van wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef Angst het volgende:
[..]
in de onderbouw heet het wel proefwerkweek
jah de middelbare scholenquote:
Als je het niet gelooft, ga dan weg?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Dus klopt het verhaal van TS niet.
Ik heb net aangetoond dat je OP verzonnen is, jij komt met geen enkel tegenargument. Dan ben ik nu benieuwd waarom je dit verzonnen hebt. Wat is je drijfveer geweest?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft, ga dan weg?
Alsof 173 zo hoog is, beetje havo'er redt dat met gemak.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef Eartling het volgende:
Che, niet om het één of ander, maar hier op FOK! ga je geen peer vinden. En dan ga ik er maar even vanuit dat je op zoek bent naar gelijken. Stel dat je een IQ van 173 hebt gekregen, dan lopen er maar enkelen in heel Nederland. dus denk ik dat je hier weinig tot geen uitdaging gaat vinden, behalve frustratie.
Mooie woorden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef Eartling het volgende:
Che, niet om het één of ander, maar hier op FOK! ga je geen peer vinden. En dan ga ik er maar even vanuit dat je op zoek bent naar gelijken. Stel dat je een IQ van 173 hebt gekregen, dan lopen er maar enkelen in heel Nederland. dus denk ik dat je hier weinig tot geen uitdaging gaat vinden, behalve frustratie.
Graag gedaan.quote:
Als je enkele woorden gebruikt die té moeilijk zijn, reageert hij niet meer... Hij worstelt nog steeds met de betekenis van het woord denigrerend uit mijn bovenstaande post. Tegenargument, drijfveer... Veel opzoekwerk voor Einstein TS.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb net aangetoond dat je OP verzonnen is, jij komt met geen enkel tegenargument. Dan ben ik nu benieuwd waarom je dit verzonnen hebt. Wat is je drijfveer geweest?
oh oh dan is bijna iedereen die in dit topic post de sjaak, inclusief mijzelf natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef Eartling het volgende:
Volgens mij is het de trend om mensen onderuit te halen, en wel op elke mogelijke manier. Getuigd mijn inziens ook van weinig vermogen tot omgaan met je omgeving. Intelligentie nog maar buiten beschouwing gelaten.
Nou maar ik vind wel dat je de spijker op zijn kop slaat hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef Eartling het volgende:
Ach, ik probeer ook maar uniek te zijn.
Lees het topic eens door. In mijn eerste post geef ik TS zelfs nog advies...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef Eartling het volgende:
Volgens mij is het de trend om mensen onderuit te halen, en wel op elke mogelijke manier. Getuigd mijn inziens ook van weinig vermogen tot omgaan met je omgeving. Intelligentie nog maar buiten beschouwing gelaten.
Maar 't is ook wel een beetje een kwestie van geven en nemen natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Lees het topic eens door. In mijn eerste post geef ik TS zelfs nog advies...
Maar TS blijkt gewoon een troll te zijn, die bovendien ook nog eens erg brutaal is en zeer denigrerend doet tegen bijna iedereen hier. Niet moeilijk dat niemand nog een goed woord kwijt kan tegen TS.
Hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:51 schreef Che_ het volgende:
Je wilt alles wat je weet kwijt maar hebt niemand om mee te praten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:56 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben denk ik net een stapje slimmer dan jij hoor je mij ook niet over tog
Nou het is zonde dat het zo'n trolltopic is, maar eigenlijk is het best een terechte klacht. Het kan heel frustrerend zijn om altijd maar over van alles na te denken terwijl anderen in hun simpelheid zich zo onbezorgd door het leven banen. En het kan ook behoorlijk irritant zijn om als je een keer een serieus onderwerp aan wil snijden te horen te krijgen "waar denk jij allemaal over na?" en "we zitten niet op school hoor".quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:53 schreef Capi het volgende:
al die mensen die serieus ingaan op deze malloot
http://www.ted.com/talks/david_logan_on_tribal_leadership.htmlquote:I know that I am intelligent, because I know that I know nothing.
Socrates
Herkenbaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:14 schreef Piye het volgende:
[..]
En het kan ook behoorlijk irritant zijn om als je een keer een serieus onderwerp aan wil snijden te horen te krijgen "waar denk jij allemaal over na?" en "we zitten niet op school hoor".
Dat moet je dan even aanvragen in Feedback, slimmerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef Che_ het volgende:
Doe maar slotje. Het MBO-gehalte druipt er van af bij de meeste users.
Ben je niet in de war met de zondagochtend rebus van de wekelijkse Leger de Heils krantje?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:10 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Dat Mensa gedoe is trouwens gelul. Ik haalde die test zelfsIk behoor dus echt niet tot de top 2% intelligentste mensen van Nederland
Doe eens niet zo denigrerend jegens mede topic gebruikers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de zondagochtend rebus van de wekelijkse Leger de Heils krantje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |