WAAROM BEN IK GODVERDEGODVERDEGODVER ZO SLIM/INTELLIGENT/WHATEVER???
Dan blijf je maar nadenken en nadenken en word je helemaal gek van jezelf... Als je ziet hoe -no offense- STOM veel mensen zijn! Echt STOM! Je kunt er niks tegen doen want je zit in jezelf opgesloten. Je wilt alles wat je weet kwijt maar hebt niemand om mee te praten. Mensen praten liever over onbenullige dingen en haken meteen af bij serieuze gesprekken.
De wereld is zwaar klote als je niemand hebt, en ik heb sinds een paar maanden niemand meer. Je beseft gewoon dat je helemaal niemand kunt vertrouwen als je wordt verlaten door iemand waarvan je zoveel houdt... voor een ander, na al die beloftes...
Ik heb mezelf bijna van kant gemaakt. Ik kan er met niemand over praten. 2 zinnen uitgewisseld en er komt weer een nieuw onderwerp doorheen. Het is ongelofelijk frustrerend.
Ik heb deze week een proefwerkweek en wilde voor het eerst sinds lange tijd nog eens gaan leren, maar dat gaat gewoonweg niet omdat als ik niks of bijna niks doe ik altijd weer terug moet denken aan haar. De meeste lessen op school heb ik ook geen fuck te doen. Alleen wis-, natuur- en scheikunde zijn nog een beetje een uitdaging. De rest doe ik terwijl ik slaap nog...
Ik weet niet wat ik moet doen en voel me alsof ik niet meer kan leven. Als ik iemand denk leuk te vinden weet ik niet of het echt is, of ik gewoon een vriendin wil hebben of dat ik iemand echt leuk vind...
Wat moet ik nou in godsnaam? Ik kan m'n school wel helemaal verklooien, alleen heb ik daar later denk ik spijt van...
Zou het beter zijn als ik ook zo'n numbhead was geweest en op de mavo had gezeten en me nergens zorgen om hoefde te maken?
Sorry aan alle mensen die ik met dingen in deze post heb beledigd. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel... En ja, ik weet dat ik arrogant klink enzo maar dat zal me geen fuck boeien.