quote:geboortedatum: 02-05-1950
Al gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:56 schreef Marie30 het volgende:
Indien geen troll -> mensen die hoogbegaafd zijn ondervinden zulke problemen.
www.mensa.be Leg de IQ test af, zit je boven de 130 dan ben je hoogbegaafd en kan je je ook aansluiten bij Mensa. Eens je het probleem benoemd hebt, ben je al een stuk verder.
Succes
Alsof mensa hem gaat helpen, is meer een klupje dat graag geld uitgeeft om bij het klupje te horen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:56 schreef Marie30 het volgende:
Indien geen troll -> mensen die hoogbegaafd zijn ondervinden zulke problemen.
www.mensa.be Leg de IQ test af, zit je boven de 130 dan ben je hoogbegaafd en kan je je ook aansluiten bij Mensa. Eens je het probleem benoemd hebt, ben je al een stuk verder.
Succes
bron?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die hier serieus reageren op deze troll, zijn sowieso niet intelligent.
Ga niet zeggen dat je Che_'s lage niveau posts niet kent.quote:
Gefrustreerde mbo'erquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat je Che_'s lage niveau posts niet kent.
Weet je zeker dat het geen 17.3 was?quote:
en heeft geen vriendin gehad, maar goed, dan mag je toch wel serieus reageren?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
TS zit niet op school en heeft geen proefwerkweek.
Waarom zou ik serieus reageren op een compleet verzonnen OP?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
en heeft geen vriendin gehad, maar goed, dan mag je toch wel serieus reageren?
Ik heb er één op maandag die ik nog moet inhalen van voor de vakantiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:52 schreef ecktebaas het volgende:
Troll want proefwerkweek op school terwijl het nog vakantie is.
niks moet natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom zou ik serieus reageren op een compleet verzonnen OP?
Je zit niet eens meer op schoolquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb er één op maandag die ik nog moet inhalen van voor de vakantie
Als ik daar het geld voor had, huurde ik wel iemand in om je een buts voor je hoofd te verkopen.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben slimmer dan jullie allemaal en mij hoor je ook niet klagen.
Kan die buts mooi weer gevuld worden met botox.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als ik daar het geld voor had, huurde ik wel iemand in om je een buts voor je hoofd te verkopen.
Reageer dan niet in mijn topics, stalker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Che_ hou die adoratie-dm's bij je.
Volgens jou is iedereen die jou niet mag een stalker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Reageer dan niet in mijn topics, stalker.
Zij kan het niet laten om in al mijn topics te reageren. Dat noem ik stalken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef coban het volgende:
[..]
Volgens jou is iedereen die jou niet mag een stalker.
Dat begrijp ik. Je bent namelijk een grote debiel vol lage kwaliteit in je posts en topics. Net een clown.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zij kan het niet laten om in al mijn topics te reageren. Dat noem ik stalken.
Grote eenzaamheid en desillusie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen voor dit verhaal, ts?
Dus alle FOK!kers zijn stalkers omdat ze in topics reageren. Okay.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zij kan het niet laten om in al mijn topics te reageren. Dat noem ik stalken.
Jij weet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:53 schreef coban het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Je bent namelijk een grote debiel vol lage kwaliteit in je posts en topics. Net een clown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |