Jij kan het weten hè, jij bent slimquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier is geen sprake van narcisme. Anders zou de OP alleen uit positieve punten bestaan, niet?
Niet. Een narcist verdrinkt in zichzelf en wil dat het altijd over hem/haar gaat ongeacht of dat positief of negatief is...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier is geen sprake van narcisme. Anders zou de OP alleen uit positieve punten bestaan, niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet. Een narcist verdrinkt in zichzelf en wil dat het altijd over hem/haar gaat ongeacht of dat positief of negatief is...Jij hebt soms best bazenposts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet. Een narcist verdrinkt in zichzelf en wil dat het altijd over hem/haar gaat ongeacht of dat positief of negatief is...Dat jij dit op google hebt moeten opzoeken geeft aan dat je niet al te bijster snugger bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, verder klopt je quote niet.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je, havo of vwo?
Heb ik niet opgezocht... en als ik het wel opgezocht had maakt me dat nog steeds slimmer omdat ik weet waar ik het antwoord kan vinden, en niet zomaar shit post zoals jij...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat jij dit op google hebt moeten opzoeken geeft aan dat je niet al te bijster snugger bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Maakt niet uit, neemt niet weg dat je een ezel bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat jij dit op google hebt moeten opzoeken geeft aan dat je niet al te bijster snugger bent.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb ik niet opgezocht... en als ik het wel opgezocht had maakt me dat nog steeds slimmer omdat ik weet waar ik het antwoord kan vinden, en niet zomaar shit post zoals jij...
Bedoel je spoiler i.p.v. quote?Nee, gewoon quote. Je hebt het overgenomen van je libelle forum zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dus precies wat ik bedoel als ik het heb over communiceren met mbo´ers of lager.
En welke opleiding volg jij?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon quote. Je hebt het overgenomen van je libelle forum zeker.
Dit is dus precies wat ik bedoel als ik het heb over communiceren met mbo´ers of lager.
Ik sprak zelf en plaatste bijgevolg geen quote. Steeds zo denigrerend tegen anderen spreken bevestigt je intelligentie niet hoor... Integendeel het doet me vermoeden dat je zwaar sociaal gehandicapt bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat maakt dit uit????quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En welke opleiding volg jij?
Interesse. Je geeft zo af op 'domme' mensen. Dan ben ik benieuwd wat jouw profiel is.quote:
Zijn herseninhoud is op het vraagteken gevallen en blijven hangen...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef coban het volgende:
Deze user heeft problemen met het zetten van 1 vraagteken. In de TT ook al.
Want jij bent opkomend talent in de shrink scene?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Interesse. Je geeft zo af op 'domme' mensen. Dan ben ik benieuwd wat jouw profiel is.
Daar ga je weer met je ontwijkend gedrag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Want jij bent opkomend talent in de shrink scene?
Zo kut vond ik de middelbare school niet eigenlijk. Het enige jammere is dat zelfs het vwo vol zit met mensen die eigenlijk te dom zijn om ooit stemrecht te mogen hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef Angst het volgende:
afgezien het in alle regio's nog vakantie is (jeuh ze mogen volgende week weer)
er loopt natuurlijk een behoorlijk aantal pubers rond die wel degelijk dit probleem hebben
en het enige wat dat je dan kan zeggen is dat de middelbare school gewoonweg de ellendigste tijd van je leven is.
oftewel het wordt beter!
zoveel vreselijke deadlines en sociale druk zal je alleen nog meemaken als je zo stom ben journalist te worden of in de politiek te gaan.
de boodschap aan de ts is dus: het kan alleen maar beter worden (ook wat topics betreft)
Wie zegt dat ik op de middelbare school zit, Sherlock?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar ga je weer met je ontwijkend gedrag.
Ik bedoel, als je in 2010 student was: Student abonnement.
en in 2011 je diploma hebt, met een mooie studieschuld: DUO schuld
hoe kun je nu dan nog op de middelbare school zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |