Ik heb mijn diplomaquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:07 schreef swarmahoer het volgende:
moet je eerst je diploma maar eens halen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:07 schreef Jenglejack het volgende:
Aanvullende lening wordt niet kwijtgescholden.
Sta door die grap nu ook iets van 8k in de schuld
Mensen die niet goed lezenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:06 schreef Che_ het volgende:
Ik heb een brief gehad van DUO ()
blijkbaar heb ik een schuld van 22k![]()
nog een paar k voor ov-lening
nigga wtf is up in deze?? dat wordt toch allemaal kwijtgescholden als je diploma haalt
Klacht: ik moet in mijn vrije tijd bellen naar een instantie met infantiele medewerkers omdat ze verkeerde facturen sturen
Dan ben je echt kk dom als je dat niet begrijptquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:07 schreef Jenglejack het volgende:
Aanvullende lening wordt niet kwijtgescholden.
Sta door die grap nu ook iets van 8k in de schuld
Dan had jij een giga basis beurs, en dan heeft je school nog niet doorgegeven dat je je diploma behaald hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn diploma
het was geen lening.. gewoon basisbeurs
22k aan basisbeurs? Dat lijkt me heel erg sterk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn diploma
het was geen lening.. gewoon basisbeurs
Beter dan je diploma ten gelde brengen, en gaan werken ipv topic aan te maken...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:06 schreef Che_ het volgende:
Ik heb een brief gehad van DUO ()
blijkbaar heb ik een schuld van 22k![]()
nog een paar k voor ov-lening (reisrecht)
nigga wtf is up in deze?? dat wordt toch allemaal kwijtgescholden als je diploma haalt
Klacht: ik moet in mijn vrije tijd bellen naar een instantie met infantiele medewerkers omdat ze verkeerde facturen sturen
Waarom haten ?quote:
Ik was toen nog een jonge boy, bullshits gebeurt weetje..quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef ukga het volgende:
[..]
Dan ben je echt kk dom als je dat niet begrijpt
Ja, ik denk dat ik DUO moet bellen. Eens kijken wat hun zeggen. Een tijdje geleden stond er trouwens een ander bedrag aan studieschuld (voordat ik me dipli had)quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Dan had jij een giga basis beurs, en dan heeft je school nog niet doorgegeven dat je je diploma behaald hebt.
Gewoon even school bellen en dan wachten, word vanzelf opgelost.
Ik had dat zelf namelijk ook.
Maar mijn opleiding had ook de eind datum van de opleiding verkeerd doorgegeven..had ik nog 2k schuld om af te betalen
Groot verschil ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik DUO moet bellen. Eens kijken wat hun zeggen. Een tijdje geleden stond er trouwens een ander bedrag aan studieschuld (voordat ik me dipli had)
dit gaat niet om bijlenenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:17 schreef Afwazig het volgende:
TS heeft maandelijks 500 euro bijgeleend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |