Dan moet er wel iets heel zwaars op jouw poten zitten gezien je eeuwige gezeik hier op FOK!.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, op haar teentjes getrapt door de botox opmerking.
Zou je dan in ieder geval het volgens jou correcte antwoord willen geven op mijn vraag?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, op haar teentjes getrapt door de botox opmerking.
Leer eerst eens spellen, mbo'er.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zou je dan in ieder geval het volgens jou correcte antwoord willen geven op mijn vraag?
Helaas, ik ben geen mbo'er. En nu het antwoord op de vraag hoe je op het idee bent gekomen dit verhaal te verzinnen.quote:
Als je denkt dat het verzonnen is, hoef je ook niet te reageren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helaas, ik ben geen mbo'er. En nu het antwoord op de vraag hoe je op het idee bent gekomen dit verhaal te verzinnen.
Dat lijkt me overduidelijk. Aandacht vragen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef SuperwormJim het volgende:
En nu het antwoord op de vraag hoe je op het idee bent gekomen dit verhaal te verzinnen.
Ik weet dat het verzonnen is. Je zit namelijk niet meer op school, en hebt dus ook geen proefwerkweek meer. Maar goed, ik ben oprecht nieuwsgierig naar je inspiratiebron voor dit verhaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je denkt dat het verzonnen is, hoef je ook niet te reageren.
Ah kijk, dat is een serieus antwoord. Dan is het duidelijk. TS komt aandacht tekort.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat lijkt me overduidelijk. Aandacht vragen.
Ik ga een aandachtgevend dagboek ontwikkelen, gat in de markt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat lijkt me overduidelijk. Aandacht vragen.
En weer ontwijk je mijn vraag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Che_ het volgende:
Zelfs hier gedraagt iedereen zich dom... en dan nog afvragen waarom ik me zo slim voel tegenover anderen?!
Maar ben ik dan ook dom?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Che_ het volgende:
Zelfs hier gedraagt iedereen zich dom... en dan nog afvragen waarom ik me zo slim voel tegenover anderen?!
Je bent gewoon sociaal gehandicapt ja!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Che_ het volgende:
Jij suggereert dat ik dit allemaal verzin en nog vind je het vreemd dat ik daar geen antwoord op geef.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En weer ontwijk je mijn vraag.
Dat heet narcisme zoals eerder genoemdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Che_ het volgende:
Welke opleiding doe je, havo of vwo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij suggereert dat ik dit allemaal verzin en nog vind je het vreemd dat ik daar geen antwoord op geef.
Hier is geen sprake van narcisme. Anders zou de OP alleen uit positieve punten bestaan, niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
"Narcisme" Wellicht ken je de term wel. Zoek het anders eens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |