Ah kijk, dat is een serieus antwoord. Dan is het duidelijk. TS komt aandacht tekort.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat lijkt me overduidelijk. Aandacht vragen.
Ik ga een aandachtgevend dagboek ontwikkelen, gat in de markt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat lijkt me overduidelijk. Aandacht vragen.
En weer ontwijk je mijn vraag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Che_ het volgende:
Zelfs hier gedraagt iedereen zich dom... en dan nog afvragen waarom ik me zo slim voel tegenover anderen?!
Maar ben ik dan ook dom?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Che_ het volgende:
Zelfs hier gedraagt iedereen zich dom... en dan nog afvragen waarom ik me zo slim voel tegenover anderen?!
Je bent gewoon sociaal gehandicapt ja!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Che_ het volgende:
Jij suggereert dat ik dit allemaal verzin en nog vind je het vreemd dat ik daar geen antwoord op geef.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En weer ontwijk je mijn vraag.
Dat heet narcisme zoals eerder genoemdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Che_ het volgende:
Welke opleiding doe je, havo of vwo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij suggereert dat ik dit allemaal verzin en nog vind je het vreemd dat ik daar geen antwoord op geef.
Hier is geen sprake van narcisme. Anders zou de OP alleen uit positieve punten bestaan, niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
"Narcisme" Wellicht ken je de term wel. Zoek het anders eens op.
Jij kan het weten hè, jij bent slimquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier is geen sprake van narcisme. Anders zou de OP alleen uit positieve punten bestaan, niet?
Niet. Een narcist verdrinkt in zichzelf en wil dat het altijd over hem/haar gaat ongeacht of dat positief of negatief is...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier is geen sprake van narcisme. Anders zou de OP alleen uit positieve punten bestaan, niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet. Een narcist verdrinkt in zichzelf en wil dat het altijd over hem/haar gaat ongeacht of dat positief of negatief is...Jij hebt soms best bazenposts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet. Een narcist verdrinkt in zichzelf en wil dat het altijd over hem/haar gaat ongeacht of dat positief of negatief is...Dat jij dit op google hebt moeten opzoeken geeft aan dat je niet al te bijster snugger bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, verder klopt je quote niet.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je, havo of vwo?
Heb ik niet opgezocht... en als ik het wel opgezocht had maakt me dat nog steeds slimmer omdat ik weet waar ik het antwoord kan vinden, en niet zomaar shit post zoals jij...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat jij dit op google hebt moeten opzoeken geeft aan dat je niet al te bijster snugger bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Maakt niet uit, neemt niet weg dat je een ezel bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat jij dit op google hebt moeten opzoeken geeft aan dat je niet al te bijster snugger bent.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb ik niet opgezocht... en als ik het wel opgezocht had maakt me dat nog steeds slimmer omdat ik weet waar ik het antwoord kan vinden, en niet zomaar shit post zoals jij...
Bedoel je spoiler i.p.v. quote?Nee, gewoon quote. Je hebt het overgenomen van je libelle forum zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dus precies wat ik bedoel als ik het heb over communiceren met mbo´ers of lager.
En welke opleiding volg jij?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon quote. Je hebt het overgenomen van je libelle forum zeker.
Dit is dus precies wat ik bedoel als ik het heb over communiceren met mbo´ers of lager.
Ik sprak zelf en plaatste bijgevolg geen quote. Steeds zo denigrerend tegen anderen spreken bevestigt je intelligentie niet hoor... Integendeel het doet me vermoeden dat je zwaar sociaal gehandicapt bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat maakt dit uit????quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En welke opleiding volg jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |