SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
3. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
4. Lutte Profiel | History | Fotoboek Maffia
5. Knetterkrankjorum Profiel | History | Fotoboek
6. gomi Profiel | History | Fotoboek
7. iBenny Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
8. Wendytje Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
9. DuTank Profiel | History | Fotoboek
10. liesje1979 Profiel | History | FotoboekRechercheur
11. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
12. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
13. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
16. tdrone Profiel | History | Fotoboek
17. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek
18. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
19. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek
20. 08gnoT Profiel | History | Fotoboek
21. honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
22. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
23. Anne Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
24. Borisz Profiel | History | Fotoboek Maffia
25. dakraam Profiel | History | Fotoboek
26. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: TheVulture en Lynda
Belangrijke posts:
Burgemeesterverkiezing
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door lynda op 17-08-2011 21:48:37 ]
Betekent Harajuku "het is prachtig"? En het Misdaad forum vind ik vaag, want het zijn allemaal misdaden. Ik vind het vager dan Lutte.quote:Harajuka
Profiel:
Blauw vanwege Moderator
Nederlandse vlaggetjes op de wang (link naar Oranje = NL )
Oranje om de nek
Frans voor: Het is prachtig (Tevreden na het vlechten)
Geschiedenis:
V S&GFOK!sters Sexy & Gewaagd #80 (rasta in schaamhaar)
SHO De lelijkste outfitjes #27 (de oranje badjas?)
LIF Mooie haren topic #18 (Rasta in Schaamhaar)
Misdaad forum (De politie aan de deur, betrokken bij aanrijding, bloed)
Fotoboek:
Blauwe Jurk
Badkamer foto
Ik ook, sommige hints vind ik veel te ver gezochtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Betekent Harajuku "het is prachtig"? En het Misdaad forum vind ik vaag, want het allemaal misdaden. Ik vind het vager dan Lutte.
Harajuka heeft een franse zin in haar profiel staan. Die betekent: Het is prachtig.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Betekent Harajuku "het is prachtig"? En het Misdaad forum vind ik vaag, want het allemaal misdaden. Ik vind het vager dan Lutte.
Patat -> friet vind ik vaag, net zoals mayonaise en een frietje oorlog. 2e rangs verdachte voor mij, net zoals Hara. 2004 kan, 20 euro en 4 cent is 2004 cent. Maar ik vind het nog wel een beetje vaag, de rest vind ik ook een beetje vergezocht.quote:18. Tha_Erik
Profiel
Woont in utrecht soms Eindhoven
(Friet wordt vooral in Brabant gezegd)
Geschiedenis
ONZ RADIO 49#856 Taart met mayonaise
ONZ RADIO 49#797: Met geile sprookjes en anale ridders!
ONZ RADIO 49#793: Met Cableguy/gast/gunmaster
Mayonaise zit bij een frietje oorlog
Geile sprookjes:
jij zit er wel erg kinky en geil uit vandaag” zei de figuur "Ik wil met jou wel een opwindend spelletje spelen
Cableguy/gast/gunmaster: Cableguy = Zweep, Gunmaster = Oorlog, frietje Oorlog
Maar dan kan je haar altijd wel verdenkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Harajuka heeft een franse zin in haar profiel staan. Die betekent: Het is prachtig.
Verder heeft ze in Misdaad forum dus ook in andere topics over misdaden gepost.
Voorbeelden:
MIS
Robyn Gardner ( aruba' s tweede nachtmerrie)
MIS
Wat te doen met deze bedreiging??
die heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:27 schreef dakraam het volgende:
Wat heeft de rechercheur eigenlijk gevraagd? Of heeft hij niks gevraagd?
patat - friet ... breek die discussie open en je hebt een oorlog van een discussiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Patat -> friet vind ik vaag, net zoals mayonaise en een frietje oorlog. 2e rangs verdachte voor mij, net zoals Hara. 2004 kan, 20 euro en 4 cent is 2004 cent. Maar ik vind het nog wel een beetje vaag.
[..]
Maar dan kan je haar altijd wel verdenken
Nee hoor, misschien is de schrijver wel Brabants. Het hoeft echt niet zo veel te zeggen allemaal...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
patat - friet ... breek die discussie open en je hebt een oorlog van een discussie
patat - friet is echt een zeer duidelijke hint die iets over de afkomst van de gebruiker zegt.
En waar zijn jou hints dan ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien is de schrijver wel Brabants. Het hoeft echt niet zo veel te zeggen allemaal...
Dan zou het dus ook een hint zijn als er patat was geschreven dus zou je een van die 2 woorden nooit kunnen gebruiken in een verhaal?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
patat - friet ... breek die discussie open en je hebt een oorlog van een discussie
patat - friet is echt een zeer duidelijke hint die iets over de afkomst van de gebruiker zegt.
Mmm, weer wat verder gezocht imoquote:6. Gomi
Profiel
Ondertitel: Master of Junk
Junk kan slaan op junkfood. Snackbar wordt vermeld als junkfood.
Geschiedenis
V&A SC#332 Boodschappenlijstjes maken, hoppakee!
De bestelling in de friettent
Fotoboek
Foto
Een vreemd figuur.
het kan als een hint gebruikt worden jah.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan zou het dus ook een hint zijn als er patat was geschreven dus zou je een van die 2 woorden nooit kunnen gebruiken in een verhaal?
ik zag ze, alleen niet alle hints zijn weg te schuiven zoals jij ze doetquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik heb hints geleverd over Lutte en Borisz, gisteren al
je hebt maar 1 hint aanvulling gedaan bij Boriszquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik heb hints geleverd over Lutte en Borisz, gisteren al
hoezo ver gezocht ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Mmm, weer wat verder gezocht imo
Omdat ik twijfel over kill 1 ga ik toch maar voor Borisz. Maar supertof dat je zo veel gezocht hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
En de up to date lijst met verdachte:
-knip-
ja maar Gomi kan ook nog hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat ik twijfel over kill 1 ga ik toch maar voor Borisz. Maar supertof dat je zo veel gezocht hebt.
Er zijn genoeg mensen die helemaal geen hints hebben geleverdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je hebt maar 1 hint aanvulling gedaan bij Borisz
[..]
hoezo ver gezocht ?
Eén iemand geeft alle kills doorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar Gomi kan ook nog he
hmm ... 2 kills = 4 maffia ...
Dus Gomi en Borisz voor kill 2 zou kunnen ?
Of krijgt de SL maar van 1 maffia lid een kill ?
ok ... en zijn idd genoeg die helemaal niks leveren en alleen meegaan. maar ok.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die helemaal geen hints hebben geleverd
Hoezo ver gezocht? Hint 2 vind ik niet echt duidelijk op het verhaal slaan en over 1 heb ik ook zo mijn twijfels...
Maar de links zijn er wel
ok, thanksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:40 schreef TheVulture het volgende:
De maffia kan 1 of 2 leden op iemand afsturen... die keuze is vrij!
Ze zijn dus met 3 of 4 mensen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:40 schreef TheVulture het volgende:
De maffia kan 1 of 2 leden op iemand afsturen... die keuze is vrij!
Ik geloof niet dat Gomi of Erik maffia is, anders hadden ze niet op mij gestemd bij de BM verkiezing. Ik weet dat het geen stelregel is, en ik kan er ook heel goed naast zitten maar toch geloof ik niet dat ze maffia zijn. Er is inderdaad maar 1 maffia per kill.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar Gomi kan ook nog he
hmm ... 2 kills = 4 maffia ...
Dus Gomi en Borisz voor kill 2 zou kunnen ?
Of krijgt de SL maar van 1 maffia lid een kill ?
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ze zijn dus met 3 of 4 mensen?
Spannend! Nu is het wachten op de nadere 14 mensen die nog moeten stemmenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:43 schreef lynda het volgende:
Lutte (2) 08gnoT., Breezerslet17
Borisz (9) honkeytonk, Maarten-Pieter, dakraam, DuTank, knetterkrankjorum,Tdrone, PatriQue89, Lies, Dorpsoudste
De dorpsoudste is ook langs geweest.
je vergeet even dat ook een maffia de eerste nacht over kan hebben geslagenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat is aan jou om uit te zoekenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
ik ben nog aan het denken op wie ik ga stemmenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Spannend! Nu is het wachten op de nadere 14 mensen die nog moeten stemmen
Je zegt dat ze 1 of 2 maffia op mensen af kunnen sturen; dan denk ik dat ze dus 3 of 4 maffia hebbenquote:
Het stukje van TV en mij!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb je stukje net voorgelezen op Radio 49![]()
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef tdrone het volgende:
word er bij de lynch de rol van de gelynchte speler nog bekend gemaakt?
Wachten tot 7 uur, zeker nu 90% nog leeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
Als Borisz al niet meer ingehaald kan worden bij het stemmen, is de dag dan ook afgelopen? Of moeten we dan nog wachten op de anderen?
Lijkt me dat mensen hun stem ook nog moeten kunnen veranderen bij nieuwe ontwikkelingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
Als Borisz al niet meer ingehaald kan worden bij het stemmen, is de dag dan ook afgelopen? Of moeten we dan nog wachten op de anderen?
Je mag je stem tot het laatste moment aanpassen he?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
Je kan stem veranderenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
mensen kunnen hun stemmen nog veranderen over de dag tot 19uquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Wachten tot 7 uur, zeker nu 90% nog leeft.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me dat mensen hun stem ook nog moeten kunnen veranderen bij nieuwe ontwikkelingen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je mag je stem tot het laatste moment aanpassen he?
quote:
Oke!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mensen kunnen hun stemmen nog veranderen over de dag tot 19u
Ga de hints oplossen en dan zie je het vanzelfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Laat maar (omtrent maffiadiscussie)
Maar als de maffia meerdere mensen op iemand afstuurt, naar wie gaan de hints dan uit?
leer is tellen het zijn maar 4 dezefde antwoordenquote:
Nee maar gaan die dan naar allebei of maar naar één in het geval dat er twee moordenaars zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Ga de hints oplossen en dan zie je het vanzelf
Leer eens grammaticaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
leer is tellen het zijn maar 4 dezefde antwoorden
Lynda zegt alleen dat de rest nog moet stemmen
Ga jij eens hints zoekenquote:
Ik ben daar niet goed in, ik ben jong en onervaren, ohja, en instabiel en wisselvallig, zoals mijn ondertitel al zegtquote:
Zoekt en gij zult vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben daar niet goed in, ik ben jong en onervaren, ohja, en instabiel en wisselvallig, zoals mijn ondertitel al zegt
Ik ben geen ze, dat stond in mijn profielquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gisteren heeft ze er bij Borisz twee gevonden
Zou ik mogen vragen waarom? Eventueel via PM?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben geen ze, dat stond in mijn profielLang verhaal waarom dat zo is, maar ik ben een jongen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Hoe meer je post hoe verdachter je word. heerlijke dood doener (spectator niet meedoend aan spel)
Volgende keerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:00 schreef tdrone het volgende:
[..]waarom doe je eigenlijk niet mee als je het zo interessant vind?
te laat met inschrijven ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:00 schreef tdrone het volgende:
[..]waarom doe je eigenlijk niet mee als je het zo interessant vind?
Heeft allemaal te maken met: Wat wordt ge-edit in ONZ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zou ik mogen vragen waarom? Eventueel via PM?
Het spijt mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:04 schreef lynda het volgende:
Hey kan dat offtopic gebeuren weer even in de PM of DM?
Owjaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
12. Dorpsoudste niet vergeten hé?
Nee, die staat er al tussen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
12. Dorpsoudste niet vergeten hé?
Ja, dus staan er misschien wel 2 stemmen van één persoon, terwijl we die 2 stemmen meerekenen als 2 stemmen van 2 personen.quote:
Maar je bedoelde natuurlijk de extra stem van Tomboquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk iemand te slim afEerste keer
25 toch? Of heeft de BM ook 2 stemmen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar dus hebben we in totaal 26 stemmen. Dus moeten er nog 13 stemmen uitgebracht worden
Dat is de gein van BM zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
25 toch? Of heeft de BM ook 2 stemmen?
Ah, dan moeten we dus nog 12 stemmen hebben. Je brengt mij in de warquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat is de gein van BM zijn
Of nou ja, zijn/haar stem telt twee keer
Staat in de nachtpost (dorpsbewoner)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef honkeytonk het volgende:
Wordt er nog bekend gemaakt van iBenny en Wendy waren?
Ohja, ik zie het! Bedankt!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Staat in de nachtpost (dorpsbewoner)
Ik heb het nu ook aangepast in de OPquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef honkeytonk het volgende:
Wordt er nog bekend gemaakt van iBenny en Wendy waren?
quote:Wendytje (1) Puntenslijpsel
DuTank (1) CaLeX
Maarten-Pieter (2) honkeytonk, Breezerslet17
charmed_angel (5) AlbinoBambi, Borisz,knetterkrankjorum, tdrone, wendytje
honkeytonk (2) liesje, Maarten-Pieter
PatriQue89(1) Tombolafan
tombolafan (8) Hara, iBenny, charmed_angel, 08gnot, Lutte, PatriQue89, Roger_Epiales, Anne
liesje1979 (6) Tha_Erik, IJs, gomi, DuTank, dakraam, Crazy-M
Nog maar 8 stemmenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
##vote borisz
Lutte (4) 08gnoT., Breezerslet17, charmed_angel, Borisz
Borisz (12) honkeytonk, Maarten-Pieter, dakraam, DuTank, knetterkrankjorum,Tdrone, PatriQue89, Lies, Dorpsoudste, IJs, AlbinoBambi, Tha_Erik
Harajuka (1) Crazy-M
Omdat ik het anders wellicht vergeet.
Mag ik vragen waarom Hara ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:39 schreef CaLeX het volgende:
##vote hara
Lutte (4) 08gnoT., Breezerslet17, charmed_angel, Borisz
Borisz (13) honkeytonk, Maarten-Pieter, dakraam, DuTank, knetterkrankjorum,Tdrone, PatriQue89, Lies, Dorpsoudste, IJs, AlbinoBambi, Tha_Erik, Lutte
Harajuka (2) Crazy-M, CaLeX
quote:Hond – Een hond doet braaf alles wat je zegt, zo ook in dit spel! Als je een hond bent, kun je op elk moment een opdracht van de spelleiders krijgen. Als je deze correct uitvoert, krijg je een hint over een maffialid. Echter, je moet zorgen dat je je opdracht zo onopvallend mogelijk uitvoert, omdat de maffia je anders de mond kan snoeren. Je wint als de mobs dood zijn!
Heel eerlijk? to piss her off a bit:Xquote:
Die lijkt me leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:45 schreef dakraam het volgende:
Ik zat de oude topics een beetje door te kijken en waarom is deze rol er eigenlijk niet meer?
[..]
jah dat weet ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij hebt zelf hints naar Hara gegeven en op haar gestemd, lol
Ik vond't ook al gekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij hebt zelf hints naar Hara gegeven en op haar gestemd, lol
Zie dus mijn vorige postquote:
quote:
Ja ja, ben driftig hints aan het zoeken/controleren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef honkeytonk het volgende:
En nog maar 5 stemmen, da's één stem per 12,5 minuten
Ik zie't al, je bent een kutmod.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben nu blauw, mensen die op mij stemmen krijgen een note!
Je hebt me bijna overgehaald.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben nu blauw, mensen die op mij stemmen krijgen een note!
Om een note te krijgen natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ben benieuwd waarom enzo.. kweet van niks
Meehhh en wegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Om een note te krijgen natuurlijk
geen dankquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
Crazy-M![]()
![]()
![]()
![]()
Als je morgen weer met vage kuthints komt ben je erbij, hè.
Lutte (5) 08gnoT., Breezerslet17, charmed_angel, Borisz, Hara
Borisz (18) honkeytonk, Maarten-Pieter, dakraam, DuTank, knetterkrankjorum,Tdrone, PatriQue89, Lies, Dorpsoudste, IJs, AlbinoBambi, Tha_Erik, Lutte, gomi, PS, tombola, Roger
Harajuku (2) Crazy-M, CaLeX
En troost je, als het net zo als de vorige ronde gaat ben ik vanavond al dood wegens intensief zoekenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
Crazy-M![]()
![]()
![]()
![]()
Als je morgen weer met vage kuthints komt ben je erbij, hè.
Lutte (5) 08gnoT., Breezerslet17, charmed_angel, Borisz, Hara
Borisz (18) honkeytonk, Maarten-Pieter, dakraam, DuTank, knetterkrankjorum,Tdrone, PatriQue89, Lies, Dorpsoudste, IJs, AlbinoBambi, Tha_Erik, Lutte, gomi, PS, tombola, Roger
Harajuku (2) Crazy-M, CaLeX
Nee 8quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm.. nog tien minuten wachten.. toch toch toch?
7, Leer tellenquote:
Sorryquote:
Dat dus, en schrijf mijn naam goed, het is honkeyquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens lief tegen honky
ik ben helemaal niet lief, zal zo wel weer aan het bier infuus gaan, dan wordt ik wel weer aardigerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens lief tegen honky
Of niet alle maffia hebben hun kill gebruikt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef Crazy-M het volgende:
Dat is 1, nog minimaal 3 te gaan als ik goed kan rekenen
nee ik vind honky leukerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef honkeytonk het volgende:
Dat dus, en schrijf mijn naam goed, het is honkey
Honkey tonky pianissiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
YeeY
[..]
nee ik vind honky leuker
Dat je mij leuk vind weet ik jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
YeeY
[..]
nee ik vind honky leuker
ik weet heul niet of ik jou leuk vind.. ga je nou geen dingen in het hoofd halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat je mij leuk vind weet ik ja
Had weinig uitgemaaktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:08 schreef Anne het volgende:
Fuck. Ik ben net te laat om te stemmen.
Helaas, gister was je ook al de laatstequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:08 schreef Anne het volgende:
Fuck. Ik ben net te laat om te stemmen.
2 keer niet stemmen is er uit...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:12 schreef honkeytonk het volgende:
Wordt je automatisch gelynched als je 2 keer niet stemt? Of alleen bij 2 keer op rij?
Oeh, is er een dorpsfeest?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:06 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga naar het volksfeest in het dorp.
Wordt een goed feest met 1 maffialid minder.
Dat zal elke dag wel zo zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Helaas, gister was je ook al de laatste
Okequote:
Dat sowieso, maar Crazy-M heeft het over het aantal leden totaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:01 schreef dakraam het volgende:
[..]
Of niet alle maffia hebben hun kill gebruikt?
Dit bedoel ik niet lullig maar euh waarom doe je dan mee?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zal elke dag wel zo zijn.
Shit happens, ik ben pas thuis van mijn werk rond een uurtje of 6.
Dan koken, eten en dan pas online koekeloeren.
idd, wat er op dit moment bekend is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar Crazy-M heeft het over het aantal leden totaal.
Eerst stemmen, dan pas koken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zal elke dag wel zo zijn.
Shit happens, ik ben pas thuis van mijn werk rond een uurtje of 6.
Dan koken, eten en dan pas online koekeloeren.
Hoe veel kills mag de maffia eigenlijk doen in een nacht, toch niet net zo veel als dat er leden zijn of wel?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:01 schreef dakraam het volgende:
[..]
Of niet alle maffia hebben hun kill gebruikt?
aantal maffia door de helft- naar boven afrondenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe veel kills mag de maffia eigenlijk doen in een nacht, toch niet net zo veel als dat er leden zijn of wel?![]()
Of zit er een max aan?
Ah, gelukkig. Er zit dus wel een bovengrens aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aantal maffia door de helft- naar boven afronden
5 maffia is 2,5 is 3 moorden
Want? Als ik zelfs pas om 18:59 zou stemmen ben ik op tijd. Keertje niet op tijd ken gebeuren eh.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet lullig maar euh waarom doe je dan mee?
Ik ook! Ik vrees vannacht voor mijn levenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nacht
Ik heb tijd om hints te zoeken, dus kom maar op
Al hoop ik niet dat ik dan dood ben
quote:
We zaten er aan te denken om een nachtje over te slaan...quote:
Ah, ach ja, waarom ook niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zaten er aan te denken om een nachtje over te slaan...
Ik kan niet goed tegen weinig slaap dus ik steun dit plan nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zaten er aan te denken om een nachtje over te slaan...
Jôhquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:27 schreef TheVulture het volgende:
We hebben een verrassing voor jullie... er gaan weer mensen dood zometeen
Heuh!? Dode mensen zijn niet leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:27 schreef TheVulture het volgende:
We hebben een verrassing voor jullie... er gaan weer mensen dood zometeen
Bijna!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja hoor.. Zijn alle kills al binnen?
Idd, ik zou dus ook niet naar hints voor de moordenaar van Lutte gaan zoekenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Lutte hoogstwaarschijnlijk door de nachtwaker vermoord? Goede zaak.
Die staan allemaal aan de kant van de dorpelingen, dus ik zou niet gaan zoekenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef honkeytonk het volgende:
Oké... Maffia dood.
Dus Lutte ging dood door:
A) De Nachtwaker
B) Paranoïde Granny
C) Busdriver
Spannend
Ohjaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Die staan allemaal aan de kant van de dorpelingen, dus ik zou niet gaan zoeken
Bovendien is het goed dat er een maffialid dood is. De moordenaar hoeft dus niet gevonden te worden
Of er zijn 2 families..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Die staan allemaal aan de kant van de dorpelingen, dus ik zou niet gaan zoeken
Bovendien is het goed dat er een maffialid dood is. De moordenaar hoeft dus niet gevonden te worden
Deel het met onsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb trouwens de moord op liesje al opgelost!
In before the dan zal een homo het wel gedaan hebben!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef honkeytonk het volgende:
Hihi, alleen maar meisjes dood vandaag
Of een ander meisje die de concurrentie wil uitschakelenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In before the dan zal een homo het wel gedaan hebben!
En dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
En oh ja, hadden jullie nu maar op Liesje als BM gestemd. Rechercheur zou friggin' handig geweest zijn in het verloop van het spel.
Charmed_Angelquote:Na een heerlijke lange zomerdag in het park met al haar vriendinnen om te besluiten waar zij heen wilden op vakantie besloot Liesje1979(rechercheur) om na het avondeten eens alle foto's uit te zoeken die er die dag gemaakt zijn. Met een lekkere bak koffie, wat pinda's en op de achtergrond een talentenjacht op de televisie bedacht zij zich nog dat de vakantiebestemming niet beter uitgezocht had kunnen zijn! Opeens viel het Liesje1979 op dat op bijna elke foto een zwarte vlekje zat. Dat klopt niet bedacht Liesje zich nadat zij op de helft van de foto's was. Zij boog haar hoofd dichterbij zijn monitor en zag opeens een vaag figuur staan op de foto.. Bij nadere inspectie bleek deze zelfs op elke foto te staan. Maar hey.. die lijkt wel op *KABAM* F*ck dacht Liesje1979 rennen! Nog voordat hij via het balkon wist te vluchten stond de dader in zijn kamer. Jij gaat nergens heen riep hij! Hij bond Liesje1979 vast op de stoel en haalde zijn bomgordel uit zijn grote zwarte weekendtas om deze vervolgens om de nek van Liesje1979 te binden. Succes buddy zei hij nog. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. *BOEM*
Die zwarte vlinder voor het zwarte vlekje vind ik wel heel mooi.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Kill 3:
Na een heerlijke lange zomerdag in het park met al haar vriendinnen om te besluiten waar zij heen wilden op vakantie besloot Liesje1979(rechercheur) om na het avondeten eens alle foto's uit te zoeken die er die dag gemaakt zijn. Met een lekkere bak koffie, wat pinda's en op de achtergrond een talentenjacht op de televisie bedacht zij zich nog dat de vakantiebestemming niet beter uitgezocht had kunnen zijn! Opeens viel het Liesje1979 op dat op bijna elke foto een zwarte vlekje zat. Dat klopt niet bedacht Liesje zich nadat zij op de helft van de foto's was. Zij boog haar hoofd dichterbij zijn monitor en zag opeens een vaag figuur staan op de foto.. Bij nadere inspectie bleek deze zelfs op elke foto te staan. Maar hey.. die lijkt wel op *KABAM* F*ck dacht Liesje1979 rennen! Nog voordat hij via het balkon wist te vluchten stond de dader in zijn kamer. Jij gaat nergens heen riep hij! Hij bond Liesje1979 vast op de stoel en haalde zijn bomgordel uit zijn grote zwarte weekendtas om deze vervolgens om de nek van Liesje1979 te binden. Succes buddy zei hij nog. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. *BOEM*
Profiel: hobby's/interesses: Gamen, muziek, stappen, hardcore/hardstyle, Engeland, Tenerife
Fobo: Favo Forum: Talentenjachten
Pohi: [RED ROOM #1425] Zwarte vlinders
Pohi: Bomgordel: [Radio 49] #825 waar QOTSA de BOMB is!
Dit wijst naar charmed_angel
Die vind ik persoonlijk het zwakst, haha!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zwarte vlinder voor het zwarte vlekje vind ik wel heel mooi.
Dat heb ik ook al eens gehad.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef dakraam het volgende:
Ik zat niet op te letten en toen was ik mijn eigen pohi aan het doorkijken voor hints.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Patrique heeft wel een paar sterkere hints naar c_a gevonden.
note ook dat Borisz (maffia) op C_A had gestemd als bmquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Charmed_Angel
Talentenjacht op televisie - Favo forum: talentenjachten, plus allerlei TAL in pohi
Vakantiebestemming - profiel geeft aan "Engeland en tenerife" vakantielanden
Bleek op elke foto te staan - staat op elke foto in fobo (eentje onscherp -> vaag figuur?)
Ben niet bijzonder overtuigd, maar ik ga nog even naar andere mensen zoeken.
Vorige ronde was ik BM en zat ik mijn BG verdacht te maken op een gegeven momentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef dakraam het volgende:
Ik zat niet op te letten en toen was ik mijn eigen pohi aan het doorkijken voor hints.
en deze 2 naar jouquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Fobo: Favo Forum: Talentenjachten
Pohi: [RED ROOM #1425] Zwarte vlinders
Dit wijst naar charmed_angel
Dat ben ik niet vergeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
note ook dat Borisz (maffia) op C_A had gestemd als bm
Ja kan geen kwaad om even erbij te halen dacht ik zoquote:
Ik vertrouw haar ook niet, maar eerst nog even kijken naar meer hintsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en C_A poste te veel smileys in haar "Ik hoop dat ik niet dood ga!![]()
" post
![]()
Ik vertrouw dr voor geen cent
bekijken wie je moet killen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zoek morgen wel naar hintsIK ben even met andere dingen bezig
Bezig met een plan maken om jezelf minder verdacht te laten lijken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zoek morgen wel naar hintsIK ben even met andere dingen bezig
nee hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bezig met een plan maken om jezelf minder verdacht te laten lijken?
Zo nep ditquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor![]()
Ik heb op Lutte gestemd, dat ze maffia was.... Dus ben blij dat ze dood is
Nu de volgende pakken
Gisteren, op het moment dat jij stemde wist je toch dat het niks uit zou maken. Makkelijk praten dus. Of je nou op Lutte stemde of niet, het maakte toch al niks meer uit om dat Borisz op dat moment al 10 stemmen had. Dat wist jij ook dus stemde je maar mooi op Lutte om jezelf een dekmantel te geven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor![]()
Nu de volgende pakken
2e kill is een lastige ja. Ik vind ook te weinig.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben fanatiek aan het zoeken voor de tweede kill...
Vooralsnog niet veel duidelijks...
Niet om het een of ander, maar dat had Borisz ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
nee hoor![]()
Nu de volgende pakken
Dagpost? Dat is de lynch. Ben je zo verdacht dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. ik vind dat ik de derde kill goed opgelost heb
nu filmpje kijken, en dan slapen..
benieuwd naar morgen.. al zal ik met de dagpost wel dood gaan nu
Nee.. ik heb c_a ontmanteld.. dus zal de maffia me wel doodvermoorden..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dagpost? Dat is de lynch. Ben je zo verdacht dan?
Maffia is zwaar in de minderheid toch? Ik denk niet dat dat gebeur zal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. ik heb c_a ontmanteld.. dus zal de maffia me wel doodvermoorden..
dat dus. En weer de overkill aan smileysquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gisteren, op het moment dat jij stemde wist je toch dat het niks uit zou maken. Makkelijk praten dus. Of je nou op Lutte stemde of niet, het maakte toch al niks meer uit om dat Borisz op dat moment al 10 stemmen had. Dat wist jij ook dus stemde je maar mooi op Lutte om jezelf een dekmantel te geven.
Heee, wat goed voor een newbie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gisteren, op het moment dat jij stemde wist je toch dat het niks uit zou maken. Makkelijk praten dus. Of je nou op Lutte stemde of niet, het maakte toch al niks meer uit om dat Borisz op dat moment al 10 stemmen had. Dat wist jij ook dus stemde je maar mooi op Lutte om jezelf een dekmantel te geven.
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heee, wat goed voor een newbie.
Bij wie? En refereer je nu naar de bom?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
NWS Bomaanslag en schietpartij Oslo #23:reeks 1234567 fullpage Supersoep 300 5.346 23-07-2011 17:41:03
apple_pie
NWS Bomaanslag en schietpartij Oslo #22:reeks 1234567 fullpage Supersoep 300 6.224 23-07-2011 16:30:57
Asskicker14
NWS Bomaanslag en schietpartij Oslo #19:reeks 1234567 fullpage TWP 300 5.193 23-07-2011 12:49:34
StephanL
NWS Bomaanslag en schietpartij Oslo #18:reeks
gevunden
Sucks eh ;_;quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja kut, nu is het niet meer per se c_a maar kan het crazy_m ook opeens heel goed zijn.
We moeten straks eerst alles maar op een rijtje zetten. Ik stem nu iig nog niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:31 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind C_a nog wel verdachter, in hints maar ook in gedrag.
Ik ook niet. Ik stem morgenmiddag welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We moeten straks eerst alles maar op een rijtje zetten. Ik stem nu iig nog niet.
Ik heb met haar ge-meet hoezo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:33 schreef honkeytonk het volgende:
Weet iemand of C_a en liesje goed met elkaar over weg kunnen? Buiten het spel om in andere topics etc?
Verwijst naar een vriendschap?quote:Jij gaat nergens heen riep hij! Hij bond Liesje1979 vast op de stoel en haalde zijn bomgordel uit zijn grote zwarte weekendtas om deze vervolgens om de nek van Liesje1979 te binden. Succes buddy zei hij nog. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. *BOEM*
AlbinoBambiquote:Wat een rot dag op school was dit geweest dacht Anne (Dorpsbewoner), niet wetende dat de dag nog slechter zou aflopen. De hele dag zat alles maar tegen, school zat niet mee, de dorpelingen waren allemaal zo druk bezig met niets doen en hadden nergens zin in en daarbij had ze nog kut geslapen ook. Toen de schemering viel besloot Anne om toch om nog even naar de dorpswinkel te gaan om wat lekkere dingen voor het avondeten te halen. Hey inktvisringen dacht zij, lekker die neem ik mee voor bij de film. Alle losse ingrediënten voor een heerlijke wok maaltijd had ze inmiddels bij elkaar gescharreld en nam deze mee naar de kassa.
Thuis gekomen, merkte zij niet dat er al iemand in de woning aanwezig was. Stil wachtend verborgen onder de keukentafel. Druk bezig met haar jas op te hangen en spullen uit te pakken werd ze vanachter beslopen. Het figuur pakte in een flits glimmende desert eagles uit zijn zak, stak beide armen naar voren en schoot haar van achter door haar rug. Haar darmen spatte uiteen over haar net gekochte verse groenten, van haar romp bleef uiteindelijk weinig over.
Like if.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben toch ook nog even aan het zoeken.
Tdrone:quote:Na een heerlijke lange zomerdag in het park met al haar vriendinnen om te besluiten waar zij heen wilden op vakantie besloot Liesje1979(rechercheur) om na het avondeten eens alle foto's uit te zoeken die er die dag gemaakt zijn. Met een lekkere bak koffie, wat pinda's en op de achtergrond een talentenjacht op de televisie bedacht zij zich nog dat de vakantiebestemming niet beter uitgezocht had kunnen zijn! Opeens viel het Liesje1979 op dat op bijna elke foto een zwarte vlekje zat. Dat klopt niet bedacht Liesje zich nadat zij op de helft van de foto's was. Zij boog haar hoofd dichterbij zijn monitor en zag opeens een vaag figuur staan op de foto.. Bij nadere inspectie bleek deze zelfs op elke foto te staan. Maar hey.. die lijkt wel op *KABAM* F*ck dacht Liesje1979 rennen! Nog voordat hij via het balkon wist te vluchten stond de dader in zijn kamer. Jij gaat nergens heen riep hij! Hij bond Liesje1979 vast op de stoel en haalde zijn bomgordel uit zijn grote zwarte weekendtas om deze vervolgens om de nek van Liesje1979 te binden. Succes buddy zei hij nog. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. *BOEM*
Talentenjacht, dat kunnen er heel veel zijn.quote:Na een heerlijke lange zomerdag in het park met al haar vriendinnen om te besluiten waar zij heen wilden op vakantie besloot Liesje1979(rechercheur) om na het avondeten eens alle foto's uit te zoeken die er die dag gemaakt zijn. Met een lekkere bak koffie, wat pinda's en op de achtergrond een talentenjacht op de televisie bedacht zij zich nog dat de vakantiebestemming niet beter uitgezocht had kunnen zijn! Opeens viel het Liesje1979 op dat op bijna elke foto een zwarte vlekje zat. Dat klopt niet bedacht Liesje zich nadat zij op de helft van de foto's was. Zij boog haar hoofd dichterbij zijn monitor en zag opeens een vaag figuur staan op de foto.. Bij nadere inspectie bleek deze zelfs op elke foto te staan. Maar hey.. die lijkt wel op *KABAM* F*ck dacht Liesje1979 rennen! Nog voordat hij via het balkon wist te vluchten stond de dader in zijn kamer. Jij gaat nergens heen riep hij! Hij bond Liesje1979 vast op de stoel en haalde zijn bomgordel uit zijn grote zwarte weekendtas om deze vervolgens om de nek van Liesje1979 te binden. Succes buddy zei hij nog. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. *BOEM*
Wat?quote:
Wie is FHF?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat?
Veel honden heten Buddy, Buddy Holly. Hoe is het FHF?
Daar had ik nog geen verklaring voor.. of bedoelde je 2de maffia familie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Patrick, wat was trouwens nou je verklaring voor de moord op Lutte?
Ik dacht dat je ergens postte (met Honk) dat je dacht dat je een verklaring had.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar had ik nog geen verklaring voor.. of bedoelde je 2de maffia familie?
Gomi:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
En de tweede kill....
Boodschappen doen.
Gomi -> [SC] #332 Boodschappenlijstjes maken, hoppakee!
Hmm nee hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ergens postte (met Honk) dat je dacht dat je een verklaring had.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:08 schreef tdrone het volgende:
ook albinobambi:
De introductieweek van je opleiding overslaan
Zijn er soms 2 maffiafamillies?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm nee hoor
De kill op lutte kan door nachtwaker, granny, busdriver, of 2de familie als die er is.
ja dat is ook een goeiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gomi:
- Topic boodschappenlijstjes maken
- Topic "Groente, fruit, slaap" groente -> wok, slaap -> moe
Zou kunnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zijn er soms 2 maffiafamillies?
Als de groep heel groot is, is het gebruikelijker. Maar in theorie zou het kunnen. Ik denk zelf van niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We hebben wel vaker spellen gehad met 2 maffia familiesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op Crazy_M inhakend:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is ook een goeie
[RED ROOM #1416] Groente, fruit, slaap
Maar goed ook deze kan weer op Ikzelf, Gomi, Patrique89, Tha_erik, Crazy-M slaan, want die posten ook allemaal in dat topic.
Maar ik vind idd de hints naar gomi wel sterk omdat boodschappenlijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |