Ohjaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Die staan allemaal aan de kant van de dorpelingen, dus ik zou niet gaan zoeken
Bovendien is het goed dat er een maffialid dood is. De moordenaar hoeft dus niet gevonden te worden
Of er zijn 2 families..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Die staan allemaal aan de kant van de dorpelingen, dus ik zou niet gaan zoeken
Bovendien is het goed dat er een maffialid dood is. De moordenaar hoeft dus niet gevonden te worden
Deel het met onsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb trouwens de moord op liesje al opgelost!
In before the dan zal een homo het wel gedaan hebben!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef honkeytonk het volgende:
Hihi, alleen maar meisjes dood vandaag
Of een ander meisje die de concurrentie wil uitschakelenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In before the dan zal een homo het wel gedaan hebben!
En dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
En oh ja, hadden jullie nu maar op Liesje als BM gestemd. Rechercheur zou friggin' handig geweest zijn in het verloop van het spel.
Charmed_Angelquote:Na een heerlijke lange zomerdag in het park met al haar vriendinnen om te besluiten waar zij heen wilden op vakantie besloot Liesje1979(rechercheur) om na het avondeten eens alle foto's uit te zoeken die er die dag gemaakt zijn. Met een lekkere bak koffie, wat pinda's en op de achtergrond een talentenjacht op de televisie bedacht zij zich nog dat de vakantiebestemming niet beter uitgezocht had kunnen zijn! Opeens viel het Liesje1979 op dat op bijna elke foto een zwarte vlekje zat. Dat klopt niet bedacht Liesje zich nadat zij op de helft van de foto's was. Zij boog haar hoofd dichterbij zijn monitor en zag opeens een vaag figuur staan op de foto.. Bij nadere inspectie bleek deze zelfs op elke foto te staan. Maar hey.. die lijkt wel op *KABAM* F*ck dacht Liesje1979 rennen! Nog voordat hij via het balkon wist te vluchten stond de dader in zijn kamer. Jij gaat nergens heen riep hij! Hij bond Liesje1979 vast op de stoel en haalde zijn bomgordel uit zijn grote zwarte weekendtas om deze vervolgens om de nek van Liesje1979 te binden. Succes buddy zei hij nog. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. *BOEM*
Die zwarte vlinder voor het zwarte vlekje vind ik wel heel mooi.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Kill 3:
Na een heerlijke lange zomerdag in het park met al haar vriendinnen om te besluiten waar zij heen wilden op vakantie besloot Liesje1979(rechercheur) om na het avondeten eens alle foto's uit te zoeken die er die dag gemaakt zijn. Met een lekkere bak koffie, wat pinda's en op de achtergrond een talentenjacht op de televisie bedacht zij zich nog dat de vakantiebestemming niet beter uitgezocht had kunnen zijn! Opeens viel het Liesje1979 op dat op bijna elke foto een zwarte vlekje zat. Dat klopt niet bedacht Liesje zich nadat zij op de helft van de foto's was. Zij boog haar hoofd dichterbij zijn monitor en zag opeens een vaag figuur staan op de foto.. Bij nadere inspectie bleek deze zelfs op elke foto te staan. Maar hey.. die lijkt wel op *KABAM* F*ck dacht Liesje1979 rennen! Nog voordat hij via het balkon wist te vluchten stond de dader in zijn kamer. Jij gaat nergens heen riep hij! Hij bond Liesje1979 vast op de stoel en haalde zijn bomgordel uit zijn grote zwarte weekendtas om deze vervolgens om de nek van Liesje1979 te binden. Succes buddy zei hij nog. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. *BOEM*
Profiel: hobby's/interesses: Gamen, muziek, stappen, hardcore/hardstyle, Engeland, Tenerife
Fobo: Favo Forum: Talentenjachten
Pohi: [RED ROOM #1425] Zwarte vlinders
Pohi: Bomgordel: [Radio 49] #825 waar QOTSA de BOMB is!
Dit wijst naar charmed_angel
Die vind ik persoonlijk het zwakst, haha!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zwarte vlinder voor het zwarte vlekje vind ik wel heel mooi.
Dat heb ik ook al eens gehad.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef dakraam het volgende:
Ik zat niet op te letten en toen was ik mijn eigen pohi aan het doorkijken voor hints.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Patrique heeft wel een paar sterkere hints naar c_a gevonden.
note ook dat Borisz (maffia) op C_A had gestemd als bmquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Charmed_Angel
Talentenjacht op televisie - Favo forum: talentenjachten, plus allerlei TAL in pohi
Vakantiebestemming - profiel geeft aan "Engeland en tenerife" vakantielanden
Bleek op elke foto te staan - staat op elke foto in fobo (eentje onscherp -> vaag figuur?)
Ben niet bijzonder overtuigd, maar ik ga nog even naar andere mensen zoeken.
Vorige ronde was ik BM en zat ik mijn BG verdacht te maken op een gegeven momentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef dakraam het volgende:
Ik zat niet op te letten en toen was ik mijn eigen pohi aan het doorkijken voor hints.
en deze 2 naar jouquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Fobo: Favo Forum: Talentenjachten
Pohi: [RED ROOM #1425] Zwarte vlinders
Dit wijst naar charmed_angel
Dat ben ik niet vergeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
note ook dat Borisz (maffia) op C_A had gestemd als bm
Ja kan geen kwaad om even erbij te halen dacht ik zoquote:
Ik vertrouw haar ook niet, maar eerst nog even kijken naar meer hintsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en C_A poste te veel smileys in haar "Ik hoop dat ik niet dood ga!![]()
" post
![]()
Ik vertrouw dr voor geen cent
bekijken wie je moet killen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zoek morgen wel naar hintsIK ben even met andere dingen bezig
Bezig met een plan maken om jezelf minder verdacht te laten lijken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zoek morgen wel naar hintsIK ben even met andere dingen bezig
nee hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bezig met een plan maken om jezelf minder verdacht te laten lijken?
Zo nep ditquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor![]()
Ik heb op Lutte gestemd, dat ze maffia was.... Dus ben blij dat ze dood is
Nu de volgende pakken
Gisteren, op het moment dat jij stemde wist je toch dat het niks uit zou maken. Makkelijk praten dus. Of je nou op Lutte stemde of niet, het maakte toch al niks meer uit om dat Borisz op dat moment al 10 stemmen had. Dat wist jij ook dus stemde je maar mooi op Lutte om jezelf een dekmantel te geven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor![]()
Nu de volgende pakken
2e kill is een lastige ja. Ik vind ook te weinig.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben fanatiek aan het zoeken voor de tweede kill...
Vooralsnog niet veel duidelijks...
Niet om het een of ander, maar dat had Borisz ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
nee hoor![]()
Nu de volgende pakken
Dagpost? Dat is de lynch. Ben je zo verdacht dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. ik vind dat ik de derde kill goed opgelost heb
nu filmpje kijken, en dan slapen..
benieuwd naar morgen.. al zal ik met de dagpost wel dood gaan nu
Nee.. ik heb c_a ontmanteld.. dus zal de maffia me wel doodvermoorden..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dagpost? Dat is de lynch. Ben je zo verdacht dan?
Maffia is zwaar in de minderheid toch? Ik denk niet dat dat gebeur zal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. ik heb c_a ontmanteld.. dus zal de maffia me wel doodvermoorden..
dat dus. En weer de overkill aan smileysquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gisteren, op het moment dat jij stemde wist je toch dat het niks uit zou maken. Makkelijk praten dus. Of je nou op Lutte stemde of niet, het maakte toch al niks meer uit om dat Borisz op dat moment al 10 stemmen had. Dat wist jij ook dus stemde je maar mooi op Lutte om jezelf een dekmantel te geven.
Heee, wat goed voor een newbie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gisteren, op het moment dat jij stemde wist je toch dat het niks uit zou maken. Makkelijk praten dus. Of je nou op Lutte stemde of niet, het maakte toch al niks meer uit om dat Borisz op dat moment al 10 stemmen had. Dat wist jij ook dus stemde je maar mooi op Lutte om jezelf een dekmantel te geven.
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heee, wat goed voor een newbie.
Bij wie? En refereer je nu naar de bom?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
NWS Bomaanslag en schietpartij Oslo #23:reeks 1234567 fullpage Supersoep 300 5.346 23-07-2011 17:41:03
apple_pie
NWS Bomaanslag en schietpartij Oslo #22:reeks 1234567 fullpage Supersoep 300 6.224 23-07-2011 16:30:57
Asskicker14
NWS Bomaanslag en schietpartij Oslo #19:reeks 1234567 fullpage TWP 300 5.193 23-07-2011 12:49:34
StephanL
NWS Bomaanslag en schietpartij Oslo #18:reeks
gevunden
Sucks eh ;_;quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja kut, nu is het niet meer per se c_a maar kan het crazy_m ook opeens heel goed zijn.
We moeten straks eerst alles maar op een rijtje zetten. Ik stem nu iig nog niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:31 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind C_a nog wel verdachter, in hints maar ook in gedrag.
Ik ook niet. Ik stem morgenmiddag welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We moeten straks eerst alles maar op een rijtje zetten. Ik stem nu iig nog niet.
Ik heb met haar ge-meet hoezo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:33 schreef honkeytonk het volgende:
Weet iemand of C_a en liesje goed met elkaar over weg kunnen? Buiten het spel om in andere topics etc?
Verwijst naar een vriendschap?quote:Jij gaat nergens heen riep hij! Hij bond Liesje1979 vast op de stoel en haalde zijn bomgordel uit zijn grote zwarte weekendtas om deze vervolgens om de nek van Liesje1979 te binden. Succes buddy zei hij nog. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. *BOEM*
AlbinoBambiquote:Wat een rot dag op school was dit geweest dacht Anne (Dorpsbewoner), niet wetende dat de dag nog slechter zou aflopen. De hele dag zat alles maar tegen, school zat niet mee, de dorpelingen waren allemaal zo druk bezig met niets doen en hadden nergens zin in en daarbij had ze nog kut geslapen ook. Toen de schemering viel besloot Anne om toch om nog even naar de dorpswinkel te gaan om wat lekkere dingen voor het avondeten te halen. Hey inktvisringen dacht zij, lekker die neem ik mee voor bij de film. Alle losse ingrediėnten voor een heerlijke wok maaltijd had ze inmiddels bij elkaar gescharreld en nam deze mee naar de kassa.
Thuis gekomen, merkte zij niet dat er al iemand in de woning aanwezig was. Stil wachtend verborgen onder de keukentafel. Druk bezig met haar jas op te hangen en spullen uit te pakken werd ze vanachter beslopen. Het figuur pakte in een flits glimmende desert eagles uit zijn zak, stak beide armen naar voren en schoot haar van achter door haar rug. Haar darmen spatte uiteen over haar net gekochte verse groenten, van haar romp bleef uiteindelijk weinig over.
Like if.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben toch ook nog even aan het zoeken.
Tdrone:quote:Na een heerlijke lange zomerdag in het park met al haar vriendinnen om te besluiten waar zij heen wilden op vakantie besloot Liesje1979(rechercheur) om na het avondeten eens alle foto's uit te zoeken die er die dag gemaakt zijn. Met een lekkere bak koffie, wat pinda's en op de achtergrond een talentenjacht op de televisie bedacht zij zich nog dat de vakantiebestemming niet beter uitgezocht had kunnen zijn! Opeens viel het Liesje1979 op dat op bijna elke foto een zwarte vlekje zat. Dat klopt niet bedacht Liesje zich nadat zij op de helft van de foto's was. Zij boog haar hoofd dichterbij zijn monitor en zag opeens een vaag figuur staan op de foto.. Bij nadere inspectie bleek deze zelfs op elke foto te staan. Maar hey.. die lijkt wel op *KABAM* F*ck dacht Liesje1979 rennen! Nog voordat hij via het balkon wist te vluchten stond de dader in zijn kamer. Jij gaat nergens heen riep hij! Hij bond Liesje1979 vast op de stoel en haalde zijn bomgordel uit zijn grote zwarte weekendtas om deze vervolgens om de nek van Liesje1979 te binden. Succes buddy zei hij nog. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. *BOEM*
Talentenjacht, dat kunnen er heel veel zijn.quote:Na een heerlijke lange zomerdag in het park met al haar vriendinnen om te besluiten waar zij heen wilden op vakantie besloot Liesje1979(rechercheur) om na het avondeten eens alle foto's uit te zoeken die er die dag gemaakt zijn. Met een lekkere bak koffie, wat pinda's en op de achtergrond een talentenjacht op de televisie bedacht zij zich nog dat de vakantiebestemming niet beter uitgezocht had kunnen zijn! Opeens viel het Liesje1979 op dat op bijna elke foto een zwarte vlekje zat. Dat klopt niet bedacht Liesje zich nadat zij op de helft van de foto's was. Zij boog haar hoofd dichterbij zijn monitor en zag opeens een vaag figuur staan op de foto.. Bij nadere inspectie bleek deze zelfs op elke foto te staan. Maar hey.. die lijkt wel op *KABAM* F*ck dacht Liesje1979 rennen! Nog voordat hij via het balkon wist te vluchten stond de dader in zijn kamer. Jij gaat nergens heen riep hij! Hij bond Liesje1979 vast op de stoel en haalde zijn bomgordel uit zijn grote zwarte weekendtas om deze vervolgens om de nek van Liesje1979 te binden. Succes buddy zei hij nog. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. *BOEM*
Wat?quote:
Wie is FHF?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat?
Veel honden heten Buddy, Buddy Holly. Hoe is het FHF?
Daar had ik nog geen verklaring voor.. of bedoelde je 2de maffia familie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Patrick, wat was trouwens nou je verklaring voor de moord op Lutte?
Ik dacht dat je ergens postte (met Honk) dat je dacht dat je een verklaring had.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar had ik nog geen verklaring voor.. of bedoelde je 2de maffia familie?
Gomi:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
En de tweede kill....
Boodschappen doen.
Gomi -> [SC] #332 Boodschappenlijstjes maken, hoppakee!
Hmm nee hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ergens postte (met Honk) dat je dacht dat je een verklaring had.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:08 schreef tdrone het volgende:
ook albinobambi:
De introductieweek van je opleiding overslaan
Zijn er soms 2 maffiafamillies?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm nee hoor
De kill op lutte kan door nachtwaker, granny, busdriver, of 2de familie als die er is.
ja dat is ook een goeiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gomi:
- Topic boodschappenlijstjes maken
- Topic "Groente, fruit, slaap" groente -> wok, slaap -> moe
Zou kunnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zijn er soms 2 maffiafamillies?
Als de groep heel groot is, is het gebruikelijker. Maar in theorie zou het kunnen. Ik denk zelf van niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We hebben wel vaker spellen gehad met 2 maffia familiesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op Crazy_M inhakend:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is ook een goeie
[RED ROOM #1416] Groente, fruit, slaap
Maar goed ook deze kan weer op Ikzelf, Gomi, Patrique89, Tha_erik, Crazy-M slaan, want die posten ook allemaal in dat topic.
Maar ik vind idd de hints naar gomi wel sterk omdat boodschappenlijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |