Like if.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben toch ook nog even aan het zoeken.
Tdrone:quote:Na een heerlijke lange zomerdag in het park met al haar vriendinnen om te besluiten waar zij heen wilden op vakantie besloot Liesje1979(rechercheur) om na het avondeten eens alle foto's uit te zoeken die er die dag gemaakt zijn. Met een lekkere bak koffie, wat pinda's en op de achtergrond een talentenjacht op de televisie bedacht zij zich nog dat de vakantiebestemming niet beter uitgezocht had kunnen zijn! Opeens viel het Liesje1979 op dat op bijna elke foto een zwarte vlekje zat. Dat klopt niet bedacht Liesje zich nadat zij op de helft van de foto's was. Zij boog haar hoofd dichterbij zijn monitor en zag opeens een vaag figuur staan op de foto.. Bij nadere inspectie bleek deze zelfs op elke foto te staan. Maar hey.. die lijkt wel op *KABAM* F*ck dacht Liesje1979 rennen! Nog voordat hij via het balkon wist te vluchten stond de dader in zijn kamer. Jij gaat nergens heen riep hij! Hij bond Liesje1979 vast op de stoel en haalde zijn bomgordel uit zijn grote zwarte weekendtas om deze vervolgens om de nek van Liesje1979 te binden. Succes buddy zei hij nog. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. *BOEM*
Talentenjacht, dat kunnen er heel veel zijn.quote:Na een heerlijke lange zomerdag in het park met al haar vriendinnen om te besluiten waar zij heen wilden op vakantie besloot Liesje1979(rechercheur) om na het avondeten eens alle foto's uit te zoeken die er die dag gemaakt zijn. Met een lekkere bak koffie, wat pinda's en op de achtergrond een talentenjacht op de televisie bedacht zij zich nog dat de vakantiebestemming niet beter uitgezocht had kunnen zijn! Opeens viel het Liesje1979 op dat op bijna elke foto een zwarte vlekje zat. Dat klopt niet bedacht Liesje zich nadat zij op de helft van de foto's was. Zij boog haar hoofd dichterbij zijn monitor en zag opeens een vaag figuur staan op de foto.. Bij nadere inspectie bleek deze zelfs op elke foto te staan. Maar hey.. die lijkt wel op *KABAM* F*ck dacht Liesje1979 rennen! Nog voordat hij via het balkon wist te vluchten stond de dader in zijn kamer. Jij gaat nergens heen riep hij! Hij bond Liesje1979 vast op de stoel en haalde zijn bomgordel uit zijn grote zwarte weekendtas om deze vervolgens om de nek van Liesje1979 te binden. Succes buddy zei hij nog. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. *BOEM*
Wat?quote:
Wie is FHF?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat?
Veel honden heten Buddy, Buddy Holly. Hoe is het FHF?
Daar had ik nog geen verklaring voor.. of bedoelde je 2de maffia familie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Patrick, wat was trouwens nou je verklaring voor de moord op Lutte?
Ik dacht dat je ergens postte (met Honk) dat je dacht dat je een verklaring had.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar had ik nog geen verklaring voor.. of bedoelde je 2de maffia familie?
Gomi:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
En de tweede kill....
Boodschappen doen.
Gomi -> [SC] #332 Boodschappenlijstjes maken, hoppakee!
Hmm nee hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ergens postte (met Honk) dat je dacht dat je een verklaring had.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:08 schreef tdrone het volgende:
ook albinobambi:
De introductieweek van je opleiding overslaan
Zijn er soms 2 maffiafamillies?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm nee hoor
De kill op lutte kan door nachtwaker, granny, busdriver, of 2de familie als die er is.
ja dat is ook een goeiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gomi:
- Topic boodschappenlijstjes maken
- Topic "Groente, fruit, slaap" groente -> wok, slaap -> moe
Zou kunnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zijn er soms 2 maffiafamillies?
Als de groep heel groot is, is het gebruikelijker. Maar in theorie zou het kunnen. Ik denk zelf van niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We hebben wel vaker spellen gehad met 2 maffia familiesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op Crazy_M inhakend:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is ook een goeie
[RED ROOM #1416] Groente, fruit, slaap
Maar goed ook deze kan weer op Ikzelf, Gomi, Patrique89, Tha_erik, Crazy-M slaan, want die posten ook allemaal in dat topic.
Maar ik vind idd de hints naar gomi wel sterk omdat boodschappenlijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |