Ik moest meteen aan de Pfaffs denken toen ik Maandag bij Vaduz z'n artikel 'fier' voorbij zag komenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik spreek echt heel goed Vloams dankzij mn Belgische vriendinnetjes en de Pfaffs
Jij slowchatsletjequote:
Ben je voornamelijk ijskoffielurker of hou je ook van gewone koffie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:18 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Zo, ik ga de TT ff in praktijk brengen![]()
Ik wil ieg een keer american pancakes maken, en meer icecoffee
multitaskenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Multi, of hoe heet dat ook alweer?
Dank, die ga ik gauw eens maken!quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik drink gewone koffie niet heel veel, 1 kopje per dag of zo, ik drink liever thee.
Recept is heel simpel, een pakje ongeslagen slagroom, 250 ml sterke koffie, 250 ml volle melk, 1 zakje vanillesuiker en dan nog een goede schep gewone suiker, uur in de koelkast, klah.
Zo stond ie in t boekje ieg.
Ik maakte hem met magere kookroom, zonder volle melk, en met een flinke schep kaneel
Krijgen we weer een tropische aanval?quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik volgende week als het warm weer wordt weer
Eindelijk zwemmenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Een hele korte, maandag en dinsdag , schijnbaar
2,5 week nog!quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon lekker werken![]()
![]()
Pisje, hoelang duurt uwen feekeesjun nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |