Ik moest meteen aan de Pfaffs denken toen ik Maandag bij Vaduz z'n artikel 'fier' voorbij zag komenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik spreek echt heel goed Vloams dankzij mn Belgische vriendinnetjes en de Pfaffs
Jij slowchatsletjequote:
Ben je voornamelijk ijskoffielurker of hou je ook van gewone koffie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:18 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Zo, ik ga de TT ff in praktijk brengen![]()
Ik wil ieg een keer american pancakes maken, en meer icecoffee
multitaskenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Multi, of hoe heet dat ook alweer?
Dank, die ga ik gauw eens maken!quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik drink gewone koffie niet heel veel, 1 kopje per dag of zo, ik drink liever thee.
Recept is heel simpel, een pakje ongeslagen slagroom, 250 ml sterke koffie, 250 ml volle melk, 1 zakje vanillesuiker en dan nog een goede schep gewone suiker, uur in de koelkast, klah.
Zo stond ie in t boekje ieg.
Ik maakte hem met magere kookroom, zonder volle melk, en met een flinke schep kaneel
Krijgen we weer een tropische aanval?quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik volgende week als het warm weer wordt weer
Eindelijk zwemmenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Een hele korte, maandag en dinsdag , schijnbaar
2,5 week nog!quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon lekker werken![]()
![]()
Pisje, hoelang duurt uwen feekeesjun nog?
Up & running hea!quote:
Grappigquote:
hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaduschk! Ter vervanging van de winterfilmpjes, nu een zomersfilmpjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |