Mja, dat is wel apart natuurlijk...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Beetje wel, zo pompeus ook, maar je zit wel in het hoofd van een man die zeker wel een genie was, ook al draaide hij volledig door.
Dat gaat over die werkelozen toch die gaan strippenquote:
Ja, ik lag dubbel bij die filmquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat gaat over die werkelozen toch die gaan strippen?
Had ik toch de goede voor. DIe is echt zo tofquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik lag dubbel bij die film
Dat stukje dat ze in de rij van de soos staan en er muziek op staat
Engelse humorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Had ik toch de goede voor. DIe is echt zo tof.
Dat klopt, het zijn aparte verhalenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
Het lijkt wel een andere cast dan deel twee![]()
En mijn schoolfoto is echt een drama, ik kijk scheel
Maar de prinses en de moeder zijn ook anders volgens mij. Of ja volgens mama.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt, het zijn aparte verhalen
Ik kon op een gegeven moment de film Shaun of the Dead woord voor woord meepraten.quote:
Alleen Edvard/Eddie is hetzelfdequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar de prinses en de moeder zijn ook anders volgens mij. Of ja volgens mama.
Oh heel logischquote:
Zie daar mijn probleem met al mijn foto's.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
Het lijkt wel een andere cast dan deel twee![]()
En mijn schoolfoto is echt een drama, ik kijk scheel
IMDBquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh heel logisch
Nja al zetten ze er een dansende aap neer ik zie het toch niet, ik zie dat nooit.
Wasdaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon op een gegeven moment de film Shaun of the Dead woord voor woord meepraten.
Ik zat er al, Simon Peggquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0365748/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |