Okee...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word er wel een beetje opgewonden van. Een béétje.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:54 schreef ValHallen het volgende:
Dit is nog beter dan Harry/Voldemort fanfiction. Of Harry/Malfoy, of Harry/Dumbledore.
Okee...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
Draco/Hermione is echt het beste.
Of Dobby/Hermione.
Nu ben ik inderdaad nog benieuwd ook.quote:
Damn ik heb er al best veel van gezienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:59 schreef Bellatrix het volgende:
Tevens, voor alle horreurfans.
http://jack-the-lad.tumblr.com/post/8969684440/scary-movies-yes
*opgeslagen*quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:59 schreef Bellatrix het volgende:
*onder favorieten*quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:59 schreef Bellatrix het volgende:
Aaah zo mooi.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:04 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga alles is liefde kijken
voor de 2947549595ste keer
Veel plezier!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:04 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga alles is liefde kijken
voor de 2947549595ste keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Heb je die deleted scenes gezien?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:06 schreef iBenny het volgende:
Die klusjesmannen van gister....![]()
Hello Kutty
Er slaat een vrouw een arm om hem heen en hij wordt meteen rood.quote:
http://sites.bnn.nl/page/(...)60dd362590?random=10quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:16 schreef iBenny het volgende:
Ik heb sowieso niks gezien van de deleted scenes
Ik heb het nu 3x gezien ik jank nog steeds van het lachen.quote:
Die lach wil ik als ringtone, zo irritant dat ik hem snel wil oppakkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het nu 3x gezien ik jank nog steeds van het lachen.![]()
Ook dat die parasol weg waait en die vent hem net niet kan pakken.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die lach wil ik als ringtone, zo irritant dat ik hem snel wil oppakken
Terugstekenquote:
Wat is er meid?quote:
Nee, maar het is een gevaarlijke jongen moet je niet mee sollen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ziet Benny er soms uit als een Antilliaan of kamper? nou? NOU?
Dat zuigt apenballen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:08 schreef Laysa het volgende:
Krijg je een slaapmiddel waarmee men een olifant mee in slaap krijgt...Maar wie is er gewoon klaar wakker...nou?NOUNOUNOUNOU?????
Ik gok jij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:08 schreef Laysa het volgende:
Krijg je een slaapmiddel waarmee men een olifant mee in slaap krijgt...Maar wie is er gewoon klaar wakker...nou?NOUNOUNOUNOU?????
Soort van welterusten dan maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:11 schreef Laysa het volgende:
inderdaad heren....maar ik heb net een bak yoghurt op...dus ik duik zo maar weer het echtelijke bed in
Lekker danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:08 schreef Laysa het volgende:
Succes... hopelijk kun je nog ff slapenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:11 schreef Laysa het volgende:
inderdaad heren....maar ik heb net een bak yoghurt op...dus ik duik zo maar weer het echtelijke bed in
Slaap lekker zo ver het kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:11 schreef Laysa het volgende:
Hoe noem je mijn ballen?quote:
Jij bent een aap?quote:
Je had ook om een slaapmiddel voor mensen moeten vragen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:08 schreef Laysa het volgende:
Keihard bbqen ofniej jung!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Zaterdag 24-30 graden.. AAIIGGHHHTTTTTT
Jaaaa toooooooochquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Tot we d'r dood bij neer vallen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Keihard bbqen ofniej jung!
Vanavond zal ik even doekoes overmaken.
Hahaha!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet echt weer wennen, 4 weken lang in een Amerikaanse bak gereden, nu weer in mijn kleine sportautootje
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:26 schreef PatriQue89 het volgende:
komt goed :pquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:45 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het warme weer wel een beetje mis ja
Tschuss Rene!quote:
Broeibroekje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ben nog steeds hoteldebotel van dat verhaal.
naaaaahquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Drinkt hij coca-cola light? Zo ja: Giechelen en rond hem heen gaan hangen.
Nee, hij is wel naakt!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Drinkt hij coca-cola light? Zo ja: Giechelen en rond hem heen gaan hangen.
quote:
Pics van je montuur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:04 schreef Bellatrix het volgende:
Een nieuwe bril, de Linda en een Red Bull, helemaal toppie meid!
Zaterdag reallife, foto's nemen de schoonheid van het pittig montuurtje weg.quote:
Net zoals van de Grand Canyon, foto's kunnen de schoonheid niet vastleggen, dat moet je gezien hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zaterdag reallife, foto's nemen de schoonheid van het pittig montuurtje weg.
leuk ben benieuwd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zaterdag reallife, foto's nemen de schoonheid van het pittig montuurtje weg.
Niet doen, niet doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
leuk ben benieuwd!
Ik ga morgen naar de kapper, stukkie eraf, ander modelletje enzo. Ik ga voor een kort vlot pittig rood kapsel denk ik![]()
NOT! hihi
Joah!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet eigenlijk ook een verslag ofzo maken.
whehe ik ga er ook niet heel veel af laten knippen hoor, hooguit 5 cm ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet doen, niet doen. Dit is prima
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
Haha die reactie van heksje
een eigen topic voor Tong, kan dat????
Ik moest hardop lachen.quote:
echt he snol zegt ie maar tegen zijn moer of zijn eigen wijf maar niet tegen mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
Dat is één van de redenen dat ik daar niet post, ik ben daar absoluut niet gewenstquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he snol zegt ie maar tegen zijn moer of zijn eigen wijf maar niet tegen mijecht lees en post graag in 40+ en Tong lieve man maar elke keer dat ie moet poepen opent ie een topic weet niet eens meer wat ik volg.
Heksjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
waarom niet zitten leuke mensen hoor in 40+ echt geloof me ook Tong leuke vent maar ga niet om elk onderwerp een topic openen, weet echt niet meer wat ik wel en niet volg daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is één van de redenen dat ik daar niet post, ik ben daar absoluut niet gewenst
ik ook niet maar wil me voorbereiden als ik die leeftijd bereikquote:
Leugensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ook niet maar wil me voorbereiden als ik die leeftijd bereik
hahahaha Heksiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he snol zegt ie maar tegen zijn moer of zijn eigen wijf maar niet tegen mijecht lees en post graag in 40+ en Tong lieve man maar elke keer dat ie moet poepen opent ie een topic weet niet eens meer wat ik volg.
Tof!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakantieparken in Drenthe![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:44 schreef iBenny het volgende:
Krijg ik zo'n spambericht in mijn mail met als onderwerp "Benny, ga je mee?"...Ik ga ook meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakantieparken in Drenthe
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
ehm... volgens mij wel.. maar weet niet waar het ligt atmquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:48 schreef Bellatrix het volgende:
Patriqskel, heb je eigenlijk karaoke?
Het moet.quote:
Mee eens. Het gebeurt immers niet vaak dat de leesclub van Krabbendijke compleet is.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mee eens. Het gebeurt immers niet vaak dat de leesclub van Krabbendijke compleet is.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mee eens. Het gebeurt immers niet vaak dat de leesclub van Krabbendijke compleet is.
16 oktober 2010 was de eerstequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
Wanneer zijn we voor het eerst begonnen met meeten? Inmiddels zijn het niet echt 'meets' meer ofwel? Hoeveel keer zien we elkaar wel niet
Was dat die in Utrecht?quote:
Die ben ik geweest, en de huisjesmeet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
Kallymeet was 13 november 2010
25, 26 en 27 maartquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Die ben ik geweest, en de huisjesmeet.
Soms wel ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
Slaan jullie ook onzinnige dingen op en de dingen die er echt toe doen vergeet je snel?
thxquote:
LEUKquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Nieuwe bikini
[ afbeelding ]
Voor de helft van de prijs
En nog een schattig roze jurkje gekocht en 2 luchtige topjes
is goed...sopsequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Zal straks wel pics maken van mijn schattige roze jurkje
Ik ga nu even aan de slag hier in huis
Oh hij is leeeeuk!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Nieuwe bikini
[ afbeelding ]
Voor de helft van de prijs
En nog een schattig roze jurkje gekocht en 2 luchtige topjes
Nee lamlul ik werk hier.quote:
Nee ik werk bij de radio die zit op het Damrak.quote:
Voornamelijk autoradio's dan denk ik?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik werk bij de radio die zit op het Damrak.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Voornamelijk autoradio's dan denk ik?
Hè wat?quote:
Wat is er meid? Vertel het ons.quote:
Joh nee noh je meent het echt waar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gooische vrouwen seizoen 4 aflevering 1.
Willemijn is dood
Ja voor mij was het geen schok omdat het voor het begin van seizoen 4 al was aangekondigd dat die actrice wat anders ging doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Willemijn is dood
Spoilerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Willemijn is dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:10 schreef Patje1987 het volgende:
Hihi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:10 schreef Patje1987 het volgende:
Rebel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Hoi terug!quote:
Zal ik vertellen wat er met haar gebeurd?quote:
Gaat ze ook doodquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik vertellen wat er met haar gebeurd?
Als je het echt wil weten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Ik spoiler het dus niet janken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind dit wel een beetje jammer hoor, ik keek expres geen Gooische Vrouwen omdat ik wilde wachten tot alles klaar was dan kon ik in mijn eentje een marathon houden, maar nu verklap je alle spannende dingen. Beetje jammer
Het is dinsdagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:32 schreef Renesite het volgende:
Het is zondag. Denk dat we maar eens naar de bioscoop gaan. Of zo.
Gewoon algemeen er staat op waar ik van ben en dat ik journalist ben.quote:
De presentator zei hier op het einde van de uitzending en een prettig weekend.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het echt wil weten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga een meisje binnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:43 schreef heloef het volgende:
Maar jongens nu ik van de pers ben kom ik natuurlijk over al binnen.
Was het maar zo'n feest.quote:
Dus we mogen je lenen om ergens naar binnen te komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:43 schreef heloef het volgende:
Maar jongens nu ik van de pers ben kom ik natuurlijk over al binnen.
Hard?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:48 schreef Lutte het volgende:
Je bent wel hard door Gooische Vrouwen gegaan c_a!Leuk.
Jij wel ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus we mogen je lenen om ergens naar binnen te komen
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij wel ja.
Ik ga ook serieus proberen bij evenementen naar binnen te komen met dat ding.
ahwquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerst snol en nu weer Tante Cor ben er verdrietig van
Is het ookquote:
grgr boykequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
Groetjes van mij en mij kater en de hont pootje kus
Ja ik had alleen de demo, nu zoeken naar Z3ta+ 2quote:
Was het leuk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
Goedenavond![]()
Ik ben helemaal hyper actief van mijn BodyCombat les![]()
![]()
![]()
Ja heerlijk weerquote:
Hoi ik ookquote:
Als je het zo leuk vindt is dat wel tof jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heerlijk weer
Lekker zweten en lekker voor je spieren
En dan die bewegingen enzo
Ik ga misschien weer 1 keer in de week BodyCombat doen
Doet het niet..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe Gaga... *bam*
Stuk is wat het is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe Gaga... *bam*
Ow gelukkigquote:
Nee joh gekkiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow gelukkig
Ik schrok even van mijn eigen pm
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh gekkieIk zal even reageren, maar was even druk druk
Hoinquote:
HALLO TERUGquote:
Haaiquote:
Op HD gezet en drie keer gekomen op dit filmpje.quote:
Ik ga binnenkort ook weer, heb nu een leuke weg gevonden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo eerst even hardlopen en dan in bad
Niet weten dat dit de Teringhard Achteruit Lopen SC isquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet weten dat dit de Teringhard Achteruit Lopen SC is.
Oh nu valt het kwartje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet weten dat dit de Teringhard Achteruit Lopen SC is.
Het twintig eurocent muntje valt nu, klinkt niet echt.quote:
The prince & me? Die gaan we ook kijken...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
We gaan zo een of andere slechte film op RTL 5 kijkenHad deel twee voor mijn verjaardag gekregen en nu komen één, twee en drie dus op tv dus ja moeten we kijken
Jup.. Twee is echt om te janken, dus drie zal nog wel erger zijn. Dus heb mijn hoop op één gevestigd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
The prince & me? Die gaan we ook kijken...
Ohw, dus ik moet er niet veel van verwachtenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. Twee is echt om te janken, dus drie zal nog wel erger zijn. Dus heb mijn hoop op één gevestigd.
Mein Kampf? Wordt het nu iets interessanter?quote:
Nou ja de toon blijftquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus ik moet er niet veel van verwachten?
[..]
Mein Kampf? Wordt het nu iets interessanter?
Doe maar niet, dan valt het alleen maar meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus ik moet er niet veel van verwachten?
Ik zie wel hoe erg het isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan valt het alleen maar mee
hmmm, klinkt niet echt als een boek voor mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja de toon blijft
En dat politieke geneuzel is best pittig, ik ken die partijen toen niet goed maar het boeit me ondanks toch wel ja
Beetje wel, zo pompeus ook, maar je zit wel in het hoofd van een man die zeker wel een genie was, ook al draaide hij volledig door.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie wel hoe erg het is![]()
[..]
hmmm, klinkt niet echt als een boek voor mij
Langdradig dus?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Jennifer Ewbank stond in de Mega Top 5!
Ik lees heul veelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
Het valt me op dat de mensen hier ook daadwerkelijk boeken lezen.
Ik eigenlijk alleen in de bus op vakantie.
Ik vind het een leuk liedjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
3FM soms.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een boek gekocht voor op vakantie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lees heul veel
Ik heb er nu 1000 klaar staan voor op mijn e-reader
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een boek gekocht voor op vakantie.![]()
Wel in een keer uitgelezen want over voetbal dus tsja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |