Niet doen, niet doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
leuk ben benieuwd!
Ik ga morgen naar de kapper, stukkie eraf, ander modelletje enzo. Ik ga voor een kort vlot pittig rood kapsel denk ik![]()
NOT! hihi
Joah!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet eigenlijk ook een verslag ofzo maken.
whehe ik ga er ook niet heel veel af laten knippen hoor, hooguit 5 cm ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet doen, niet doen. Dit is prima
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
Haha die reactie van heksje
een eigen topic voor Tong, kan dat????
Ik moest hardop lachen.quote:
echt he snol zegt ie maar tegen zijn moer of zijn eigen wijf maar niet tegen mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
Dat is één van de redenen dat ik daar niet post, ik ben daar absoluut niet gewenstquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he snol zegt ie maar tegen zijn moer of zijn eigen wijf maar niet tegen mijecht lees en post graag in 40+ en Tong lieve man maar elke keer dat ie moet poepen opent ie een topic weet niet eens meer wat ik volg.
Heksjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
waarom niet zitten leuke mensen hoor in 40+ echt geloof me ook Tong leuke vent maar ga niet om elk onderwerp een topic openen, weet echt niet meer wat ik wel en niet volg daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is één van de redenen dat ik daar niet post, ik ben daar absoluut niet gewenst
ik ook niet maar wil me voorbereiden als ik die leeftijd bereikquote:
Leugensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ook niet maar wil me voorbereiden als ik die leeftijd bereik
hahahaha Heksiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he snol zegt ie maar tegen zijn moer of zijn eigen wijf maar niet tegen mijecht lees en post graag in 40+ en Tong lieve man maar elke keer dat ie moet poepen opent ie een topic weet niet eens meer wat ik volg.
Tof!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |