SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klikken op eigen risico
Arm kind. Vast verwaarloosd om het misvormde hoofdquote:Drie jaar is hij, mismaakt en in de steek gelaten door zijn ouders. De Chinese politie trof het kereltje eenzaam en verlaten aan op de Hunkun-snelweg bij Shanghai.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je later kinderen krijgt kan je het risico lopen bij dit:En nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klikken op eigen risico![]()
[..]
Arm kind. Vast verwaarloosd om het misvormde hoofdSommigen zeggen dat het glas halfvol is, anderen zeggen dat het glas half leeg is. Ik zeg: Het glas bevat water.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef coban het volgende:
Tsja er bestaat ook een kans om een kind als TS te krijgen, toch kiezen mensen ervoor om een baby te krijgen.
Je begint het te leren!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef coban het volgende:
Tsja er bestaat ook een kans om een kind als TS te krijgen, toch kiezen mensen ervoor om een baby te krijgen.
Wees maar blij, anders had jij er nu ook niet geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef Dimens het volgende:
Ik kan nooit begrijpen waarom ze zulke baby's niet meteen uit hun lijden verlossen.
kijk op www.ad.nlquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
Plaatje in de OP is een fotosoep, kun je zien aan de pixels.
Goede bron.quote:
Dat was ook het doel. eens kijken wat de gemiddelde onz-user er van vindt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:33 schreef smegmanus het volgende:
Haha geen idee maar gewoon een leuk plaatje is het wel hé ?
Had geen probleem geweest, ik had er dan toch niets van gemerkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:32 schreef error_404 het volgende:
[..]
Wees maar blij, anders had jij er nu ook niet geweest.
ADquote:
Ik wel hoor lekkere neukgleuf van mequote:
quote:
Smegmanus. Je weet dat ik nog niet helemaal vrouw ben he? De ontwikkeling van man naar vrouw is niet huppakee in 2 seconden gebeurd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik wel hoor lekkere neukgleuf van me
quote:
Interesseert me niet, ik neuk je wel in je mankutje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:37 schreef coban het volgende:
[..]
Smegmanus. Je weet dat ik nog niet helemaal vrouw ben he? De ontwikkeling van man naar vrouw is niet huppakee in 2 seconden gebeurd.
(vandaar die snor)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |