Terugstekenquote:
Wat is er meid?quote:
Nee, maar het is een gevaarlijke jongen moet je niet mee sollen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ziet Benny er soms uit als een Antilliaan of kamper? nou? NOU?
Dat zuigt apenballen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:08 schreef Laysa het volgende:
Krijg je een slaapmiddel waarmee men een olifant mee in slaap krijgt...Maar wie is er gewoon klaar wakker...nou?NOUNOUNOUNOU?????
Ik gok jij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:08 schreef Laysa het volgende:
Krijg je een slaapmiddel waarmee men een olifant mee in slaap krijgt...Maar wie is er gewoon klaar wakker...nou?NOUNOUNOUNOU?????
Soort van welterusten dan maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:11 schreef Laysa het volgende:
inderdaad heren....maar ik heb net een bak yoghurt op...dus ik duik zo maar weer het echtelijke bed in
Lekker danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:08 schreef Laysa het volgende:
Succes... hopelijk kun je nog ff slapenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:11 schreef Laysa het volgende:
inderdaad heren....maar ik heb net een bak yoghurt op...dus ik duik zo maar weer het echtelijke bed in
Slaap lekker zo ver het kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:11 schreef Laysa het volgende:
Hoe noem je mijn ballen?quote:
Jij bent een aap?quote:
Je had ook om een slaapmiddel voor mensen moeten vragen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:08 schreef Laysa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |