SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakantieparken in Drenthe![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:44 schreef iBenny het volgende:
Krijg ik zo'n spambericht in mijn mail met als onderwerp "Benny, ga je mee?"...Ik ga ook meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakantieparken in Drenthe
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
ehm... volgens mij wel.. maar weet niet waar het ligt atmquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:48 schreef Bellatrix het volgende:
Patriqskel, heb je eigenlijk karaoke?
Het moet.quote:
Mee eens. Het gebeurt immers niet vaak dat de leesclub van Krabbendijke compleet is.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mee eens. Het gebeurt immers niet vaak dat de leesclub van Krabbendijke compleet is.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mee eens. Het gebeurt immers niet vaak dat de leesclub van Krabbendijke compleet is.
16 oktober 2010 was de eerstequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
Wanneer zijn we voor het eerst begonnen met meeten? Inmiddels zijn het niet echt 'meets' meer ofwel? Hoeveel keer zien we elkaar wel niet
Was dat die in Utrecht?quote:
Die ben ik geweest, en de huisjesmeet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
Kallymeet was 13 november 2010
25, 26 en 27 maartquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Die ben ik geweest, en de huisjesmeet.
Soms wel ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
Slaan jullie ook onzinnige dingen op en de dingen die er echt toe doen vergeet je snel?
thxquote:
LEUKquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Nieuwe bikini
[ afbeelding ]
Voor de helft van de prijs
En nog een schattig roze jurkje gekocht en 2 luchtige topjes
is goed...sopsequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Zal straks wel pics maken van mijn schattige roze jurkje
Ik ga nu even aan de slag hier in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |