Ik ga binnenkort ook weer, heb nu een leuke weg gevonden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo eerst even hardlopen en dan in bad
Niet weten dat dit de Teringhard Achteruit Lopen SC isquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet weten dat dit de Teringhard Achteruit Lopen SC is.
Oh nu valt het kwartje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet weten dat dit de Teringhard Achteruit Lopen SC is.
Het twintig eurocent muntje valt nu, klinkt niet echt.quote:
The prince & me? Die gaan we ook kijken...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
We gaan zo een of andere slechte film op RTL 5 kijkenHad deel twee voor mijn verjaardag gekregen en nu komen één, twee en drie dus op tv dus ja moeten we kijken
Jup.. Twee is echt om te janken, dus drie zal nog wel erger zijn. Dus heb mijn hoop op één gevestigd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
The prince & me? Die gaan we ook kijken...
Ohw, dus ik moet er niet veel van verwachtenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. Twee is echt om te janken, dus drie zal nog wel erger zijn. Dus heb mijn hoop op één gevestigd.
Mein Kampf? Wordt het nu iets interessanter?quote:
Nou ja de toon blijftquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus ik moet er niet veel van verwachten?
[..]
Mein Kampf? Wordt het nu iets interessanter?
Doe maar niet, dan valt het alleen maar meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus ik moet er niet veel van verwachten?
Ik zie wel hoe erg het isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan valt het alleen maar mee
hmmm, klinkt niet echt als een boek voor mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja de toon blijft
En dat politieke geneuzel is best pittig, ik ken die partijen toen niet goed maar het boeit me ondanks toch wel ja
Beetje wel, zo pompeus ook, maar je zit wel in het hoofd van een man die zeker wel een genie was, ook al draaide hij volledig door.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie wel hoe erg het is![]()
[..]
hmmm, klinkt niet echt als een boek voor mij
Langdradig dus?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Jennifer Ewbank stond in de Mega Top 5!
Ik lees heul veelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
Het valt me op dat de mensen hier ook daadwerkelijk boeken lezen.
Ik eigenlijk alleen in de bus op vakantie.
Ik vind het een leuk liedjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
3FM soms.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een boek gekocht voor op vakantie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lees heul veel
Ik heb er nu 1000 klaar staan voor op mijn e-reader
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een boek gekocht voor op vakantie.![]()
Wel in een keer uitgelezen want over voetbal dus tsja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |