SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:10 schreef Patje1987 het volgende:
Hihi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:10 schreef Patje1987 het volgende:
Rebel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hoi terug!quote:
Zal ik vertellen wat er met haar gebeurd?quote:
Gaat ze ook doodquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik vertellen wat er met haar gebeurd?
Als je het echt wil weten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik spoiler het dus niet janken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind dit wel een beetje jammer hoor, ik keek expres geen Gooische Vrouwen omdat ik wilde wachten tot alles klaar was dan kon ik in mijn eentje een marathon houden, maar nu verklap je alle spannende dingen. Beetje jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |