quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Wachten tot 7 uur, zeker nu 90% nog leeft.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me dat mensen hun stem ook nog moeten kunnen veranderen bij nieuwe ontwikkelingen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je mag je stem tot het laatste moment aanpassen he?
quote:
Oke!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mensen kunnen hun stemmen nog veranderen over de dag tot 19u
Ga de hints oplossen en dan zie je het vanzelfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Laat maar (omtrent maffiadiscussie)
Maar als de maffia meerdere mensen op iemand afstuurt, naar wie gaan de hints dan uit?
leer is tellen het zijn maar 4 dezefde antwoordenquote:
Nee maar gaan die dan naar allebei of maar naar één in het geval dat er twee moordenaars zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Ga de hints oplossen en dan zie je het vanzelf
Leer eens grammaticaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
leer is tellen het zijn maar 4 dezefde antwoorden
Lynda zegt alleen dat de rest nog moet stemmen
Ga jij eens hints zoekenquote:
Ik ben daar niet goed in, ik ben jong en onervaren, ohja, en instabiel en wisselvallig, zoals mijn ondertitel al zegtquote:
Zoekt en gij zult vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben daar niet goed in, ik ben jong en onervaren, ohja, en instabiel en wisselvallig, zoals mijn ondertitel al zegt
Ik ben geen ze, dat stond in mijn profielquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gisteren heeft ze er bij Borisz twee gevonden
Zou ik mogen vragen waarom? Eventueel via PM?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben geen ze, dat stond in mijn profielLang verhaal waarom dat zo is, maar ik ben een jongen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Hoe meer je post hoe verdachter je word. heerlijke dood doener (spectator niet meedoend aan spel)
Volgende keerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:00 schreef tdrone het volgende:
[..]waarom doe je eigenlijk niet mee als je het zo interessant vind?
te laat met inschrijven ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:00 schreef tdrone het volgende:
[..]waarom doe je eigenlijk niet mee als je het zo interessant vind?
Heeft allemaal te maken met: Wat wordt ge-edit in ONZ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zou ik mogen vragen waarom? Eventueel via PM?
Het spijt mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:04 schreef lynda het volgende:
Hey kan dat offtopic gebeuren weer even in de PM of DM?
Owjaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
12. Dorpsoudste niet vergeten hé?
Nee, die staat er al tussen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
12. Dorpsoudste niet vergeten hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |