quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Wachten tot 7 uur, zeker nu 90% nog leeft.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me dat mensen hun stem ook nog moeten kunnen veranderen bij nieuwe ontwikkelingen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je mag je stem tot het laatste moment aanpassen he?
quote:
Oke!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mensen kunnen hun stemmen nog veranderen over de dag tot 19u
Ga de hints oplossen en dan zie je het vanzelfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Laat maar (omtrent maffiadiscussie)
Maar als de maffia meerdere mensen op iemand afstuurt, naar wie gaan de hints dan uit?
leer is tellen het zijn maar 4 dezefde antwoordenquote:
Nee maar gaan die dan naar allebei of maar naar één in het geval dat er twee moordenaars zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Ga de hints oplossen en dan zie je het vanzelf
Leer eens grammaticaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
leer is tellen het zijn maar 4 dezefde antwoorden
Lynda zegt alleen dat de rest nog moet stemmen
Ga jij eens hints zoekenquote:
Ik ben daar niet goed in, ik ben jong en onervaren, ohja, en instabiel en wisselvallig, zoals mijn ondertitel al zegtquote:
Zoekt en gij zult vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben daar niet goed in, ik ben jong en onervaren, ohja, en instabiel en wisselvallig, zoals mijn ondertitel al zegt
Ik ben geen ze, dat stond in mijn profielquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gisteren heeft ze er bij Borisz twee gevonden
Zou ik mogen vragen waarom? Eventueel via PM?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben geen ze, dat stond in mijn profielLang verhaal waarom dat zo is, maar ik ben een jongen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Hoe meer je post hoe verdachter je word. heerlijke dood doener (spectator niet meedoend aan spel)
Volgende keerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:00 schreef tdrone het volgende:
[..]waarom doe je eigenlijk niet mee als je het zo interessant vind?
te laat met inschrijven ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:00 schreef tdrone het volgende:
[..]waarom doe je eigenlijk niet mee als je het zo interessant vind?
Heeft allemaal te maken met: Wat wordt ge-edit in ONZ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zou ik mogen vragen waarom? Eventueel via PM?
Het spijt mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:04 schreef lynda het volgende:
Hey kan dat offtopic gebeuren weer even in de PM of DM?
Owjaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
12. Dorpsoudste niet vergeten hé?
Nee, die staat er al tussen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
12. Dorpsoudste niet vergeten hé?
Ja, dus staan er misschien wel 2 stemmen van één persoon, terwijl we die 2 stemmen meerekenen als 2 stemmen van 2 personen.quote:
Maar je bedoelde natuurlijk de extra stem van Tomboquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk iemand te slim afEerste keer
25 toch? Of heeft de BM ook 2 stemmen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar dus hebben we in totaal 26 stemmen. Dus moeten er nog 13 stemmen uitgebracht worden
Dat is de gein van BM zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
25 toch? Of heeft de BM ook 2 stemmen?
Ah, dan moeten we dus nog 12 stemmen hebben. Je brengt mij in de warquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat is de gein van BM zijn
Of nou ja, zijn/haar stem telt twee keer
Staat in de nachtpost (dorpsbewoner)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef honkeytonk het volgende:
Wordt er nog bekend gemaakt van iBenny en Wendy waren?
Ohja, ik zie het! Bedankt!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Staat in de nachtpost (dorpsbewoner)
Ik heb het nu ook aangepast in de OPquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef honkeytonk het volgende:
Wordt er nog bekend gemaakt van iBenny en Wendy waren?
quote:Wendytje (1) Puntenslijpsel
DuTank (1) CaLeX
Maarten-Pieter (2) honkeytonk, Breezerslet17
charmed_angel (5) AlbinoBambi, Borisz,knetterkrankjorum, tdrone, wendytje
honkeytonk (2) liesje, Maarten-Pieter
PatriQue89(1) Tombolafan
tombolafan (8) Hara, iBenny, charmed_angel, 08gnot, Lutte, PatriQue89, Roger_Epiales, Anne
liesje1979 (6) Tha_Erik, IJs, gomi, DuTank, dakraam, Crazy-M
Nog maar 8 stemmenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
##vote borisz
Lutte (4) 08gnoT., Breezerslet17, charmed_angel, Borisz
Borisz (12) honkeytonk, Maarten-Pieter, dakraam, DuTank, knetterkrankjorum,Tdrone, PatriQue89, Lies, Dorpsoudste, IJs, AlbinoBambi, Tha_Erik
Harajuka (1) Crazy-M
Omdat ik het anders wellicht vergeet.
Mag ik vragen waarom Hara ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:39 schreef CaLeX het volgende:
##vote hara
Lutte (4) 08gnoT., Breezerslet17, charmed_angel, Borisz
Borisz (13) honkeytonk, Maarten-Pieter, dakraam, DuTank, knetterkrankjorum,Tdrone, PatriQue89, Lies, Dorpsoudste, IJs, AlbinoBambi, Tha_Erik, Lutte
Harajuka (2) Crazy-M, CaLeX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |