ok, thanksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:40 schreef TheVulture het volgende:
De maffia kan 1 of 2 leden op iemand afsturen... die keuze is vrij!
Ze zijn dus met 3 of 4 mensen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:40 schreef TheVulture het volgende:
De maffia kan 1 of 2 leden op iemand afsturen... die keuze is vrij!
Ik geloof niet dat Gomi of Erik maffia is, anders hadden ze niet op mij gestemd bij de BM verkiezing. Ik weet dat het geen stelregel is, en ik kan er ook heel goed naast zitten maar toch geloof ik niet dat ze maffia zijn. Er is inderdaad maar 1 maffia per kill.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar Gomi kan ook nog he
hmm ... 2 kills = 4 maffia ...
Dus Gomi en Borisz voor kill 2 zou kunnen ?
Of krijgt de SL maar van 1 maffia lid een kill ?
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ze zijn dus met 3 of 4 mensen?
Spannend! Nu is het wachten op de nadere 14 mensen die nog moeten stemmenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:43 schreef lynda het volgende:
Lutte (2) 08gnoT., Breezerslet17
Borisz (9) honkeytonk, Maarten-Pieter, dakraam, DuTank, knetterkrankjorum,Tdrone, PatriQue89, Lies, Dorpsoudste
De dorpsoudste is ook langs geweest.
je vergeet even dat ook een maffia de eerste nacht over kan hebben geslagenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat is aan jou om uit te zoekenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
ik ben nog aan het denken op wie ik ga stemmenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Spannend! Nu is het wachten op de nadere 14 mensen die nog moeten stemmen
Je zegt dat ze 1 of 2 maffia op mensen af kunnen sturen; dan denk ik dat ze dus 3 of 4 maffia hebbenquote:
Het stukje van TV en mij!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb je stukje net voorgelezen op Radio 49![]()
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef tdrone het volgende:
word er bij de lynch de rol van de gelynchte speler nog bekend gemaakt?
Wachten tot 7 uur, zeker nu 90% nog leeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
Als Borisz al niet meer ingehaald kan worden bij het stemmen, is de dag dan ook afgelopen? Of moeten we dan nog wachten op de anderen?
Lijkt me dat mensen hun stem ook nog moeten kunnen veranderen bij nieuwe ontwikkelingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
Als Borisz al niet meer ingehaald kan worden bij het stemmen, is de dag dan ook afgelopen? Of moeten we dan nog wachten op de anderen?
Je mag je stem tot het laatste moment aanpassen he?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
Je kan stem veranderenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
mensen kunnen hun stemmen nog veranderen over de dag tot 19uquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |