En troost je, als het net zo als de vorige ronde gaat ben ik vanavond al dood wegens intensief zoekenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
Crazy-M![]()
![]()
![]()
![]()
Als je morgen weer met vage kuthints komt ben je erbij, hè.
Lutte (5) 08gnoT., Breezerslet17, charmed_angel, Borisz, Hara
Borisz (18) honkeytonk, Maarten-Pieter, dakraam, DuTank, knetterkrankjorum,Tdrone, PatriQue89, Lies, Dorpsoudste, IJs, AlbinoBambi, Tha_Erik, Lutte, gomi, PS, tombola, Roger
Harajuku (2) Crazy-M, CaLeX
Nee 8quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm.. nog tien minuten wachten.. toch toch toch?
7, Leer tellenquote:
Sorryquote:
Dat dus, en schrijf mijn naam goed, het is honkeyquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens lief tegen honky
ik ben helemaal niet lief, zal zo wel weer aan het bier infuus gaan, dan wordt ik wel weer aardigerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens lief tegen honky
Of niet alle maffia hebben hun kill gebruikt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef Crazy-M het volgende:
Dat is 1, nog minimaal 3 te gaan als ik goed kan rekenen
nee ik vind honky leukerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef honkeytonk het volgende:
Dat dus, en schrijf mijn naam goed, het is honkey
Honkey tonky pianissiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
YeeY
[..]
nee ik vind honky leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |