dekmantel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je goed kan tellen, maar liesje is 1 van mijn grootste concurrenten
verkiezing is vanavond om 19.00 klaar... de eerste nachtkills + hints komen rond 22.00 uur of eerder als de speciale rollen hun input hebben geleverdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:46 schreef dakraam het volgende:
Wanneer komen de hints eigenlijk? En wanneer zijn de verkiezingen afgelopen?
ja en daarom doe je tombo naar voren schuiven om de concurentiestrijd te veranderenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je goed kan tellen, maar liesje is 1 van mijn grootste concurrenten
Ik zie het! Bedankt, ik heb het gelijk aangepastquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:23 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij heeft MP het verkeerde lijstje over genomen
En Crazy is zo druk bezig om de aandacht op bepaalde mensen te leggen...... i wonder.....
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:23 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij heeft MP het verkeerde lijstje over genomen
En Crazy is zo druk bezig om de aandacht op bepaalde mensen te leggen...... i wonder.....
WTFquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Het zweet staat in mijn naad... hoe spannend
Als iemand 2x niet stemt, ligt diegene uit het spel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
Het kan nog!
wat gebeurt er als voor 19:00 nog niet iedereen gestemd heeft?
wel onthouden van wie hequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ja jij mag ook van de 0 af, maar ik heb maar 1 stem en HT is nieuw en ik vond het zo sneu.
Zullen wij gewoon die-hard gaan overleven, allemaal voor onszelf en de doden gaan uitlachen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zullen wij een front vormen als nog (redelijk) onervaren
Wat mij betreft welquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:05 schreef 08gnoT. het volgende:
En nu hopen we van harte dat Tombo geen maffio is
Feli tombo![]()
Staan hier al hints in?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Leve de democratie. De dorpelingen tuimelden over elkaar heen om burgemeester van het dorp te worden. De ene na de andere kandidaat stapte naar voren en bestempelde zichzelf als de Grote Smurf van Fok-Town. Het leek wel een grote Tombola! Even was er de angst dat er niet één kandidaat de meeste stemmen zou krijgen. Uiteindelijk bleek de geschrobte muts van Tombolafan de dorpelingen het meest aan te spreken. Aan haar de taak om het dorp te behoeden voor bloedvergieten, afgerukte ledematen en paardenhoofden op de bijrijdersstoel.
De speciale rollen mogen hun acties PM'en aan Lynda en TV, Alleen de nachtwaker moet nog een nachtje geduld hebben!
Shit... heb ik er voor niks hints in gestoptquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Shit... heb ik er voor niks hints in gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |