quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ja jij mag ook van de 0 af, maar ik heb maar 1 stem en HT is nieuw en ik vond het zo sneu.
Zullen wij gewoon die-hard gaan overleven, allemaal voor onszelf en de doden gaan uitlachen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zullen wij een front vormen als nog (redelijk) onervaren
Wat mij betreft welquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:05 schreef 08gnoT. het volgende:
En nu hopen we van harte dat Tombo geen maffio is
Feli tombo![]()
Staan hier al hints in?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Leve de democratie. De dorpelingen tuimelden over elkaar heen om burgemeester van het dorp te worden. De ene na de andere kandidaat stapte naar voren en bestempelde zichzelf als de Grote Smurf van Fok-Town. Het leek wel een grote Tombola! Even was er de angst dat er niet één kandidaat de meeste stemmen zou krijgen. Uiteindelijk bleek de geschrobte muts van Tombolafan de dorpelingen het meest aan te spreken. Aan haar de taak om het dorp te behoeden voor bloedvergieten, afgerukte ledematen en paardenhoofden op de bijrijdersstoel.
De speciale rollen mogen hun acties PM'en aan Lynda en TV, Alleen de nachtwaker moet nog een nachtje geduld hebben!
Shit... heb ik er voor niks hints in gestoptquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Shit... heb ik er voor niks hints in gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |