Iedereen mag denken wat hij wiltquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet je even in je pm kijkenAls je maffia bent dan wordt de pm toch naar de hele groep gestuurd???
Ik vind het heel erg verdacht dat je gelijk al mensen gaat verdenken maffia te zijn.
Dat deed ik ook toen ik voor het eerst maffia wasDus ik denk dat je zelf maffia bent
o jawel hoor, en Liesje komt zelfs naar een "edit" post van vannacht nog als meest betrouwbare overquote:
en ik danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
#Vote honkeytonk
DuTank (1) CaLeX
Maarten-Pieter (2) honkeytonk, Breezerslet17
charmed_angel (4)AlbinoBambi, Borisz,knetterkrankjorum, tdrone
honkeytonk (1) liesje
PatriQue89(0)
tombolafan (3) Hara, iBenny, charmed_angel
liesje1979 (6) Tha_Erik, IJs, gomi, DuTank, dakraam, Crazy-M
Dan ben je in ieder geval van de 0 af.
Homos die voor BM gaan zijn Maffiaquote:
Nicht + BM blijkt geen goede combiquote:
Ja, tuurlijk, en jij bent mijn eerste doelwitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Homos die voor BM gaan zijn Maffia
Kijk maar naar Tha_Erik
Sorry hoor, maar moet dit nou?quote:
Behaalde resultaten in het verleden ....quote:
Wel pijnloos hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, en jij bent mijn eerste doelwit
..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Behaalde resultaten in het verleden ....
Neuh... prik met een schaar in het plasgaatje van je lul, en knip je open tot je anusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wel pijnloos hedoe maar een drankje met wat erin ofzo dat ik niet hoef te lijden
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en toch de verkeerde keuze maken he?
Het ging me meer om het woordgebruik. Maar het is al oké.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Behaalde resultaten in het verleden ....
Klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:29 schreef tdrone het volgende:
theorie van mij:
ik denk dat de maffia lang wacht met het stemmen op een burgemeester omdat ze eerst nog willen overleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |