Jij wil dat mensen dat denken? Hmm?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je probeert ons gewoon in het ootje te nemen.
Ik vind het maar een slechte theorie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ik heb een hele theorie over de mensen die op c_a hebben gestemd.
Ik zie dat als potentiële maffiosi. AlbinoBambi is mijn verdachte nummer 1. Mocht ik meteen doodgaan dan is het wel overduidelijk toch?
Dat dus!quote:
Je kill al door gegeven?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het maar een slechte theorie.De daadwerkelijke maffia gaat jou straks vermoorden omdat ik dan schuldig lijk en als je niet vermoord wordt is het natuurlijk ook mijn schuld omdat je nu deze opmerking hebt gemaakt.
Je wilt me gewoon dood hebben hè. Wat heb ik je aangedaan?
[..]
Dat dus!
Maar leef je lekker uit met verdachten enzo, ik ga nu lekker slapen. Succes ermee!![]()
hmmmquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
-edit- niets! Dat was niet handig om te zeggen
Wat? Je kan zoiets prima liegen om zieltjes te winnen eh! Je weet dat mensen praten, een paar mensen hoeven het maar te zien. Anders post je zoiets echt nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
En besides Hara, juist jij, die kon lezen wat ik ge-edit had gaat me nog geen minuut daarna verdacht maken?
Doe maar zo!quote:
No offence, maar doe je voor het eerst mee?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het maar een slechte theorie.De daadwerkelijke maffia gaat jou straks vermoorden omdat ik dan schuldig lijk en als je niet vermoord wordt is het natuurlijk ook mijn schuld omdat je nu deze opmerking hebt gemaakt.
Je wilt me gewoon dood hebben hè. Wat heb ik je aangedaan?
[..]
Dat dus!
Maar leef je lekker uit met verdachten enzo, ik ga nu lekker slapen. Succes ermee!![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe maar zo!Vind die theorie trouwens net zo krom als bij het behouden van mijn stem. Want nu is het verdacht dat ik achter m'n keuze blijf staan, anders is het verdacht dat ik wissel zodra er een verdenking aan mijn adres geuit is. Het werkt steeds twee kanten op. Ik kan het gewoon niet goed doen.
![]()
Maarja, slaap, dus. Tot morgen!
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
Mag ik mijn stem voor BM nog veranderen?
Dat mag niet!quote:
Wijs me waar ik ooit heb gelogen in dit spel. Toen ik gekke kind was ofzo, heb ik alleen maar gezegd dat ik geen maffia was. Niet dat ik dorp was, maar stond wel aan de kant van het dorp.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat? Je kan zoiets prima liegen om zieltjes te winnen eh! Je weet dat mensen praten, een paar mensen hoeven het maar te zien. Anders post je zoiets echt niet
Waarom zou ik? Ik leef niet om jou zwart te makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag niet!
Dat is flauw.
[..]
Wijs me waar ik ooit heb gelogen in dit spel. Toen ik gekke kind was ofzo, heb ik alleen maar gezegd dat ik geen maffia was. Niet dat ik dorp was, maar stond wel aan de kant van het dorp.
Als ik zou moeten liegen had ik het niet zo leuk gevonden om te starten, en was ik nu allang gaan slapen.
Eigenlijk ben ik dus niet eens zo'n beste speler, want een maffiarol zou ik niet aankunnen, en jullie zouden mij gelijk doorhebben, vooral Erik (net als dat ik het bij hem in de eerste paar posts al weet). Maar ik ben dol op het zoeken naar hints! En daarom doe ik mee.
Maar dit ga jij weer verdraaien naar onwaar natuurlijk. Zou ik ook doen.
Nee ik bedacht me pas na een paar minuten dat het misschien handig was om het dorp te motiveren, maar dat maffia het ook zou lezen, en dat ik dus als ik geen BM wordt al snel dood ben.quote:
Ik begin je wel steeds sympathieker te vindenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik bedacht me pas na een paar minuten dat het misschien handig was om het dorp te motiveren, maar dat maffia het ook zou lezen, en dat ik dus als ik geen BM wordt al snel dood ben.
Dus edite ik het, sommige mensen hadden het nog gelezen, anderen lazen het na. En nu voel ik mij dus daardoor bezwaard over mij edit en vind dat ik het moet uitleggen.
Ik heb er nu alweer een puinhoop van gemaakt, het spel is nog niet eens echt begonnen
Was vergeten de 3 bij maarten-pieter weg te halen. Ik had alleen op hem gestemd omdat ik hem een burgemeester-achtige naam vond hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
DuTank (0)
Maarten-Pieter (2) honkeytonk, Breezerslet17
charmed_angel (4)AlbinoBambi, Borisz,knetterkrankjorum, tdrone
honkeytonk ()
PatriQue89(0)
tombolafan (2) Hara, iBenny
liesje1979 (5) Tha_Erik, IJs, gomi, DuTank, dakraam
Telraampje nodig?
Ik zweer je dat ik zou willen dat ik gehaaid genoeg was om zoiets te bedenken, Ik vrees dus serieus de dag dat ik wél eens maffie word.quote:
Maffiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zweer je dat ik zou willen dat ik gehaaid genoeg was om zoiets te bedenken, Ik vrees dus serieus de dag dat ik wél eens maffie word.
Ik zei veel meer.':')quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:10 schreef DuTank het volgende:
Ik ben na de eerste nacht sowieso kapot
Waarom moest ik zo'n grote waffel hebben?
Die typo heb ik vakerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maffie. Maar dan heb je een team om je heen he. Waar altijd wel een ander in zit die zegt wat je moet doen
.
hahahquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:40 schreef CaLeX het volgende:
DuTank (1) CaLeX
honkeytonk ()
PatriQue89(0)
tombolafan (2) Hara, iBenny
Want PSV en die koopt het kampioenschapsucces verzekert
Dat is een hele goede vraag. In elk geval nog twee jaarquote:
Moet je even in je pm kijkenquote:
Vandaag stem je voor de BM.... na de eerste nachtkill van ongeveer 22.00 uur heb je tot morgenavond 19.00 uur om te stemmen voor de lynchquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:04 schreef honkeytonk het volgende:
Moeten we vandaag stemmen? Want na kwart over 8 heb ik vnadaag geen internet meer dus kan ik vandaag niet meer stmmen
Je denkt dat tombo een goede BM is, maar ondertussen ben jij 1 van de grootste concurrenten ... Als je Tombo echt een goede BM vind, dan moet je je terug trekkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
DuTank (1) CaLeX
honkeytonk ()
PatriQue89(0)
tombolafan (3) Hara, iBenny, charmed_angel
Ik denk dat tombo wel een goede burgemeester zal zijn
Nee want juist met jou stem is tombo dus weer stapje dichterbij, alleen liesje kan jullie plannetje dwarsbomen door te winnen (en ze staat nu ook voor) als jij of tombo BM worden hebben jullie een BG bescherming. Daardoor weet je gelijk wie de BG's zijn en kun je die zonder al te veel problemen omleggen (kijk maar naar het vorige deel)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
Dat slaat nergens opIk wil gewoon niet steeds dezelfde burgemeesters
Zijn altijd dezelfde, zoek maar terug. Ik twijfelde tussen Patrique en tombo.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil me sowieso ook beschikbaar stellen als burgemeester! Vorige keer ook erg goed gegaan
en toch de verkeerde keuze maken he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
Dat slaat nergens opIk wil gewoon niet steeds dezelfde burgemeesters
Zijn altijd dezelfde, zoek maar terug. Ik twijfelde tussen Patrique en tombo.
En zichzelf tegensprekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en toch de verkeerde keuze maken he?
Heb je niet goed gelezen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En zichzelf tegenspreken
Maar goed, Ik heb van niemand echt een argument kunnen zien waarvoor ik voor die persoon moet stemmen. Alleen als ik vorig topic terug lees en ik lees dit topic terug. Dan stem ik op Liesje.
#VOTE Liesje1979
DuTank (1) CaLeX
honkeytonk ()
PatriQue89(0)
tombolafan (3) Hara, iBenny, charmed_angel
liesje1979 (6) Tha_Erik, IJs, gomi, DuTank, dakraam, Crazy-M
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |