SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
3. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
4. Lutte Profiel | History | Fotoboek
5. Knetterkrankjorum Profiel | History | Fotoboek
6. gomi Profiel | History | Fotoboek
7. iBenny Profiel | History | Fotoboek
8. Wendytje Profiel | History | Fotoboek
9. DuTank Profiel | History | Fotoboek
10. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
11. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
12. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
13. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
16. tdrone Profiel | History | Fotoboek
17. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek
18. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
19. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek
20. 08gnoT Profiel | History | Fotoboek
21. honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
22. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
23. Anne Profiel | History | Fotoboek
24. Borisz Profiel | History | Fotoboek
25. dakraam Profiel | History | Fotoboek
26. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: TheVulture en Lynda
Belangrijke posts:
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
Vorige keer was je er niet zo happig op dus ik dacht ik vraag hem nu helemaal nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:33 schreef timmmmm het volgende:
hallo, mag ik een PM de volgende ronde?
gr gr en een dikke puskus van timmmmm
Niet heel ergquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ah bm verkiezingen.. loont het de moeite om terug te gaan lezen?
ik ben gekwetstquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vorige keer was je er niet zo happig op dus ik dacht ik vraag hem nu helemaal niet
Mij heb je niet gevraagd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vorige keer was je er niet zo happig op dus ik dacht ik vraag hem nu helemaal niet
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ah bm verkiezingen.. loont het de moeite om terug te gaan lezen?
Tis er niet goed aan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:33 schreef iBenny het volgende:
Nieuwe deelnemerslijst moet nog in de OP
quote:
tegenstrijdig.. teruglezen dusquote:
Troost je, ik heb niemand gevraagd. Geloof ikquote:
Hoe moet ik dit interpreterenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:36 schreef DuTank het volgende:
charmed_angel (3) PatriQue89, AlbinoBambi, Borisz = maffia
Liesje heeft tieten denk ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:39 schreef CaLeX het volgende:
Tieten wat gaan jullie hard
Over tieten gesproken; op wie kan ik stemmen?
Hangt ervan af wat je wilquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:39 schreef CaLeX het volgende:
Tieten wat gaan jullie hard
Over tieten gesproken; op wie kan ik stemmen?
Dat helpt. Geloof ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
TR
[..]
Troost je, ik heb niemand gevraagd. Geloof ik
Duidelijker word ik niet pikquote:
DuTank (0)quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit op een trage kut pc, wil iemand mijn stem veranderen naar Tombeau please
Check.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
Mja.quote:
Je vertrouwt 'r opeens wel? Net was het nog:quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, en omdat ik Tombo niet vertrouw.
Je kan toch stemmen wat Erik stemt als je hem zo hoog hebt zitten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
DuTank (0)
Maarten-Pieter (2) honkeytonk, dakraam
charmed_angel (4) PatriQue89, AlbinoBambi, Borisz,knetterkrankjorum
honkeytonk ()
PatriQue89(1) DuTank
tombolafan (2) iBenny, Hara
liesje1979 (2) Tha_Erik, IJs
beschikbaar voor de rolverdeling.. en erik doet niet mee.. ik wou op erik stemmen
zo klopt hij toch?
Niet op mij vanwege ons kameraadschap binnen de maffia de vorige ronde?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
DuTank (0)
charmed_angel (4) PatriQue89, AlbinoBambi, Borisz,knetterkrankjorum
honkeytonk ()
PatriQue89(1) DuTank
tombolafan (2) iBenny, Hara
beschikbaar voor de rolverdeling.. en erik doet niet mee.. ik wou op erik stemmen
zo klopt hij toch?
Als serieuze verdenking van mij op hun.quote:
zo hoog heb ik hem nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan toch stemmen wat Erik stemt als je hem zo hoog hebt zitten?
Oh, hun allemaal. Got it.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als serieuze verdenking van mij op hun.
nee, dat was een vorig leven.. ik vertrouw jou nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Niet op mij vanwege ons kameraadschap binnen de maffia de vorige ronde?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo hoog heb ik hem niet
C_A is gewoon een maffiamaatje van je!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, dat was een vorig leven.. ik vertrouw jou niet
liefde voor jou, je weet hetquote:
Ik hoop niet dat c_a maffia is. Doe ik het meteen de eerste ronde al fout.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:36 schreef DuTank het volgende:
charmed_angel (3) PatriQue89, AlbinoBambi, Borisz = maffia
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
C_A is gewoon een drankmaatje van je!
yeah, op zeker.:)quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks Gomi, we gaan weer zoeken he?
Of ik nou wel of geen BM wordt trouwens.
Lief, maar dat doen wel meer mensen die zich beschikbaar hebben gesteld he?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk dat Liesje een goede BM maakt, doet actief mee en verdient het dus om de bescherming van de BG's te krijgen.
Ja, maar die vertrouw ik niet zoquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lief, maar dat doen wel meer mensen die zich beschikbaar hebben gesteld he?
Klopt, maar toen bedacht ik mij dat Tombeau niet zo achterlijk is om ineens zo verdacht te gaan doen, die zou zich juist wat op de achtergrond houden me dunkt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar die vertrouw ik niet zo. Zoals die switch die hara nu al maakt, terwijl ze een half uur eerder nog zei dat ze tombo niet vertrouwde
.
Dankje! Heb de laptop er nu maar bij gepaktquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
DuTank (0)
charmed_angel (3) PatriQue89, AlbinoBambi, Borisz
honkeytonk ()
PatriQue89(1) DuTank
tombolafan (2) iBenny, Harajuku.
Of ze denkt dat jij zo denkt. Of jullie zijn alletwee gewoon maffia.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Klopt, maar toen bedacht ik mij dat Tombeau niet zo achterlijk is om ineens zo verdacht te gaan doen, die zou zich juist wat op de achtergrond houden me dunkt.
Ikkequote:Op maandag 15 augustus 2011 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vertrouw gewoon niemand.
Dus ik stem op degene die mij vorige ronde geloofde dat ik geen maffia was.
Ja, dat is gissen hč.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of ze denkt dat jij zo denkt. Of jullie zijn alletwee gewoon maffia.
Klopt. Maar je moet je in het begin toch érgens op baserenquote:
Ik hou van de paranoia bij dit spelquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet je in het begin toch érgens op baseren.
Jij kent Tombeau ook wel een beetje, en mij. Alsof ik zoiets verdachts zou doen als ik mafia benquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet je in het begin toch érgens op baseren.
Ksst, ik had al gestemd.quote:
Daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij kent Tombeau ook wel een beetje, en mij. Alsof ik zoiets verdachts zou doen als ik mafia ben
shhttt!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
bij jou was t geen geloven meer maar weten he
Nu al? We beginnen netquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:57 schreef gomi het volgende:
ik ben er weer vandoor.
zin in een nieuwe ronde
Dit vertrouw ik al helemaal nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat c_a maffia is. Doe ik het meteen de eerste ronde al fout.![]()
Maar als ik een keuze maak blijf ik erbij ook. Dus.
Ik kan me niet aanmelden, hij zegt dat ik mijn wachtwoord niet goed typequote:Op maandag 15 augustus 2011 23:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben fanatiek aan het oefenen met Epicmaffia
Je kan het zo groot maken als je wilt. Onder "Find game" staan er allemaal opties en als je dan op Play (zonder hartje) klikt, start 'ie dat spel. Ook kan je zelf wat maken onder "Create game".quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ah, in FF lukt het wel. Wat raar, maar 7 spelers en misschien zou ik de uitleg moeten lezen
Ja, ik zit een spel maar snap het niet helemaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je kan het zo groot maken als je wilt. Onder "Find game" staan er allemaal opties en als je dan op Play (zonder hartje) klikt, start 'ie dat spel. Ook kan je zelf wat maken onder "Create game".
Als je linksboven je muis op de poppetjes houdt, zie je de beschrijving van de poppetjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik zit een spel maar snap het niet helemaal
Ik heb geen rol dus ben vast niets, en nu is iedereen ineens op no one aan het stemmen?!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Als je linksboven je muis op de poppetjes houdt, zie je de beschrijving van de poppetjes.
Je krijgt automatisch je rol (je ziet links in de kolom naast je naam het poppetje en dat moet je matchen met een poppetje uit de bovenste rij). Maar als je 's nachts niks ziet, heb je gewoon geen nachtrol.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb geen rol dus ben vast niets, en nu is iedereen ineens op no one aan het stemmen?!
Crisisquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of ze denkt dat jij zo denkt. Of jullie zijn alletwee gewoon maffia.
Oh dat is dus niet van tevoren bekend?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Straks het aantal kills x2 doen
Kloptquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh dat is dus niet van tevoren bekend?
Goede reden, allemaal op DuTank!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vertrouw het voor geen cent dat c_a al zo snel al die stemmen krijgt.
Dit ben ik met je eens!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vertrouw het voor geen cent dat c_a al zo snel al die stemmen krijgt.
Haha, ik zag het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
-edit- niets! Dat was niet handig om te zeggen
Haha ik heb een hele theorie over de mensen die op c_a hebben gestemd.quote:
Ja of niet na deze opmerkingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ik heb een hele theorie over de mensen die op c_a hebben gestemd.
Ik zie dat als potentiėle maffiosi. AlbinoBambi is mijn verdachte nummer 1. Mocht ik meteen doodgaan dan is het wel overduidelijk toch?
Je probeert ons gewoon in het ootje te nemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet gewoon eerst eens gaan nadenken voor ik iets zeg.
Zo slim dit he. Ons gewoon proberen te laten denken dat je dorpsbewoner bent.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen maffia bent.
Dorp, ik heb wat Bg's nodig ben ik bang, stem op mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |