Het ziet er inderdaad niet echt vernieuwend uit...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:03 schreef Xblister het volgende:
Niet veel beter dan bc2 en die was al brak..
Was zeker niks aan, want ik zie je nu ACB spelenquote:
Het was dan ook een vraag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef Xblister het volgende:
Denk je dat en xbox dat kan handelen..
Sowieso, maar als ik hier met wat lui wil gamen, zou dat wel chill zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef KneusTeun het volgende:
ALs het OOK is vind ik het prima, maar speel liever co-op met een eigen tv.
Ben nog bezig met patches downloadenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was zeker niks aan, want ik zie je nu ACB spelen
Ach man.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:03 schreef Xblister het volgende:
Niet veel beter dan bc2 en die was al brak..
PC heeft minecraft inderdaad!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
Is toch ook kut? Als je niet veel geeft op dikke graphics dan voldoet een xbox prima.
Tuurlijk heeft de PC betere graphics mja ik vind bc2 er ook nog steeds goed uit zien op de x360.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
Is toch ook kut? Als je niet veel geeft op dikke graphics dan voldoet een xbox prima.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
Minecraft spelen en de X360 dan gaan afkraken omdat de graphics op de PC veel beter zijnquote:
Dat zeg ik toch, als je niet veel geef om DIKKE graphics dan voldoet een xbox.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft de PC betere graphics mja ik vind bc2 er ook nog steeds goed uit zien op de x360.
En BF3 zal er dus nog een stuk beter uit zien.
Hmm ziet er tof uit! Moet er toch eens gaan rondkijken danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:42 schreef KneusTeun het volgende:
Als je het dan toch over grote maps hebt!
http://drumpie.nl:8123/ Wat zwart is is dus ook nog map, maar niet ontdekt.
Dat is de survival niet de creativequote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ziet er tof uit! Moet er toch eens gaan rondkijken dan
Ja, daar word je aangevallen door enge beestjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is de survival niet de creative
Klopt, en moet je alles wat je bouwt zelf minen/harvesten/craftenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, daar word je aangevallen door enge beestjes.
Ja maar ga hem niet halen, heb het wel beetje gehad met FIFA street..quote:
AOE online?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar ga hem niet halen, heb het wel beetje gehad met FIFA street..
En Michas is het iets?! Zag je net al online komen met AOE
Jammer dat ze het niet voor OSX uitbrengenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:17 schreef Frankii het volgende:
[..]
AOE online?
Lijkt me best vet als meer mensen dat spelen. Beta was wel aardig.
Ik vind er niet zoveel aan... Na AoE 2 is die serie echt niet meer leuk geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En Michas is het iets?! Zag je net al online komen met AOE
Als het free to play is, wat is dit dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jammer dat ze het niet voor OSX uitbrengen
En ik zou ook liever gewoon een normale versie zien, niet dat cartoon.
Een ander nadeel van free play is ook wel dat je uiteindelijk toch wordt geowned door mensen die wel betalen voor dingen.
Gisteren voor de wedstrijd in de kleedkamer, ik dacht dat ik 'm wel een half uurtje kon laten liggen tijdens de warming-up. Niet dus. Maar goed, we speelden in Woensel, dus eigenlijk ben ik ook gewoon te naïef geweest en is het m'n eigen schuld. Maar toch kan ik het niet uitstaan dat er nu één of andere kansjongere met dat ding in z'n broekzak looptquote:
Was het een pimpin' smartphone?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gisteren voor de wedstrijd in de kleedkamer, ik dacht dat ik 'm wel een half uurtje kon laten liggen tijdens de warming-up. Niet dus. Maar goed, we speelden in Woensel, dus eigenlijk ben ik ook gewoon te naïef geweest en is het m'n eigen schuld. Maar toch kan ik het niet uitstaan dat er nu één of andere kansjongere met dat ding in z'n broekzak loopt
Nee, zaten zoveel haken en ogen aan dat het me niet de moeite waard leek.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit, das klote. Had je m verzekerd?
Galaxy S2, dus wel zuur jaquote:
quote:
Wist niet dat Rossdale er zo uit zag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef badboynova het volgende:
opa maakt je kapot jongen" KILL THEM ALL MAN"
http://www.geenstijl.tv/2(...)omomeisjes_sams.html
Standaard, had ik op vakantie helemaal onder in de koffer gestopt, batterij was leeg dus had er niets aan om hem mee te nemen. Ik kom 4 uur later terug is ie gejat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gisteren voor de wedstrijd in de kleedkamer, ik dacht dat ik 'm wel een half uurtje kon laten liggen tijdens de warming-up. Niet dus. Maar goed, we speelden in Woensel, dus eigenlijk ben ik ook gewoon te naïef geweest en is het m'n eigen schuld. Maar toch kan ik het niet uitstaan dat er nu één of andere kansjongere met dat ding in z'n broekzak loopt
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef Tauchmeister het volgende:
UNA/Brinvast, vorig jaar gepromoveerd naar de Topklasse Zondag
Misschien, even kijken of ik goede download kan vinden van Planets of the apes.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Wordt er nog MW2 gedaan vanavond?
Maybe, moet misschien mij vriendin ophalen in Roffa.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Wordt er nog MW2 gedaan vanavond?
Hmm ken ik niet! Wij ging altijd voor een competitie in EHV en omstreken. ( mochten kiezen) Als we uit moesten konden we daarna langs de macquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef Tauchmeister het volgende:
UNA/Brinvast, vorig jaar gepromoveerd naar de Topklasse Zondag
Niet te vinden op spotnet?!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Misschien, even kijken of ik goede download kan vinden van Planets of the apes.
Ook op tv namelijk dan.
Even checken. 1080 gevonden op index.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ken ik niet! Wij ging altijd voor een competitie in EHV en omstreken. ( mochten kiezen) Als we uit moesten konden we daarna langs de mac.
[..]
Niet te vinden op spotnet?!
Op een of andere manier werkt dat bij Halo vele malen beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ik was het al vrij snel weer zat.... tering dan maai je een clip op iemand en dan schiet ie jouw in 2 bullets neer....
En dan zeggen dat mensen op moeten letten :pquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ik was het al vrij snel weer zat.... tering dan maai je een clip op iemand en dan schiet ie jouw in 2 bullets neer....
Black ops?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef KneusTeun het volgende:
Het is gewoon kut als je iemand van achter beschiet, met een UMP en dat hij omdraait en mij in 1x neerknald met een famas. En nee dan schiet ik niet mis en heb wel hitmarkers.
Het eerste potje ging het rete goed 29-8 en dan opeens geen kills meer :s
Dat soort onzin heb je niet in Black Ops.quote:
Ergens anders trollen johquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat soort onzin heb je niet in Black Ops.![]()
Gaat wel snel zoquote:
beetje moeilijke woorden gebruiken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Impliceren dat BO beter werkt dan MW2
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef KoningStoma het volgende:
Impliceren dan "impliceren" een moeilijk woord is
Lol, juist in black ops heb je dat als je een magazijn in iemand leeg schiet je alleen maar hitmarkers krijgt, en dat diegene nog kan omdraaien en jou neer kan knallen.quote:
Buurman van Mister?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)meisjes_samsung.html
Was deze al gepost?
Wat een baas! zo wil ik later ook zijn![]()
Nee in mw2 heb je alleen maar last van mensen die jou van 15 meter dood steken. En danger close noobtubers.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, juist in black ops heb je dat als je een magazijn in iemand leeg schiet je alleen maar hitmarkers krijgt, en dat diegene nog kan omdraaien en jou neer kan knallen.
Bij MW2 heb ik daar geen last van.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hey Tauch, die chicks hebben je mobiel.
Bij MW2 weet he dat het spel zo ontworpen is. Dat het zo bedoeld is. Bij BO heb je ontiegelijk vaak last van bullshit waar je geen ene reet aan kan doen. Dat is het grote verschil.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee in mw2 heb je alleen maar last van mensen die jou van 15 meter dood steken. En danger close noobtubers.![]()
Ja, dat is gewoon het spel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee in mw2 heb je alleen maar last van mensen die jou van 15 meter dood steken. En danger close noobtubers.![]()
Maar ik heb mw2 wel vet gevonden. En dat was in het begin. Nu heeft 80% hacks en aimbots en weet ik het allemaal. Zo verneukt allemal.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar ik heb mw2 wel vet gevonden. En dat was in het begin. Nu heeft 80% hacks en aimbots en weet ik het allemaal. Zo verneukt allemal.
Aimbots op de x360?! Nah dat denk ik niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat is idd vrij gayquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Sommige kindjes hebben ook dit: http://www.rapidmodz.com/(...)ded-controllers.html
Moet even nieuwe halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Sommige kindjes hebben ook dit: http://www.rapidmodz.com/(...)ded-controllers.html
Je spreekt eigen gewoon tegen net.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:45 schreef KoningStoma het volgende:
Moet ik eens alle zooi van black ops op gaan nemen? IdiootDan ben ik over een jaar nog niet klaar.
De prijs ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:46 schreef KneusTeun het volgende:
Die laatste![]()
Btw die modded controllers met kleur zijn wel dik
Pak dan dit : http://www.intensafire.com/quote:
Morgen welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja lees het zelf maar.
Iemand nog cod 4 doen ofzo?
Misschien na de wedstrijd nog ff?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja lees het zelf maar.
Iemand nog cod 4 doen ofzo?
Nice. Wat ik zelf wel wil is blauwe ring en ABXY knoppen verlicht.quote:
Wat? Ik zeg dat de dingen die jij kut vindt aan MW2 deel uitmaken van de gameplay en vervolgens ga jij lopen piepen met filmpjes van bullshit die in MW2 gebeurt.quote:
Als je in bo gewoon een goede verbinding hebt is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg dat de dingen die jij kut vindt aan MW2 deel uitmaken van de gameplay en vervolgens ga jij lopen piepen met filmpjes van bullshit die in MW2 gebeurt.
Waar spreek ik mezelf tegen als ik zeg dat BO veel meer van dat soort zooi heeft?
Die wedstijd is toch pas om kwart voor 1 afgelopen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Misschien na de wedstrijd nog ff?
[..]
Nice. Wat ik zelf wel wil is blauwe ring en ABXY knoppen verlicht.
Ja is wel tof. Maar die prijsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Misschien na de wedstrijd nog ff?
[..]
Nice. Wat ik zelf wel wil is blauwe ring en ABXY knoppen verlicht.
Doe de volgende keer gewoon gezellig mee MW2.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef SoldMayor het volgende:
Nou laat cod 4 ook maar weer zitten.
Join 3 keer achter elkaar een andere game mode en 3 keer komt er van die gekleure zinnen in het beeld met hack dit en dat. Zag net weer een gast 500km per uur rennen.![]()
Als het S&D is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Doe de volgende keer gewoon gezellig mee MW2.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
Kijk jongens ik heb bier gedronken en nu ben ik dronken. Stoer he?
We waren toch gewoon aan het ownen manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar vanmiddag gingen ze team tactical doen.
Met fifa ownde ik je hard ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We waren toch gewoon aan het ownen man
Kadaver rap manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Rotjoch op je beeldscherm.![]()
jwz.
Wintersessies, brr ijskoud.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Rotjoch op je beeldscherm.![]()
jwz.
Ga weg manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Met fifa ownde ik je hard ja.
Ja kwam ook al snel voorbij in het wedstrijd topicquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat t zo snel op Youtube staat.
Dit dus! Nu ff de wedstrijden van de CL kijken op sport 1 en dan slapenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Niet zo'n bijzondere wedstrijd, maar die laatste paar minuten maakten alles goed
Niks, dit is de nieuwe look voor FIFA 12.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]![]()
Wat is nieuw in Ultimate Team?
Lol, dacht al.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niks, dit is de nieuwe look voor FIFA 12.
quote:Q:Will the sniping be more like black ops or MW2? I'd really like to see the accuracy return
A:Its more similar to Call of Duty 4 and Modern Warfare 2 than anything else. Plus a lot more sniper options.
Q:Disappointing lack of PC details. We don't know what anti-cheat they plan to use or anything
A:There has been a lot of anti-cheat work done, from a security stand point in addition to reactive AC.
Q:Anyword on the challenges being as difficult as they were in MW2 (example: sitrep pro 6 / multi c4 / multi headshot)
A:We love to have a variety of challenges, including the actually challenging ones like that. So yes!
Q:Will there be more weapons for each weapon category than there was in MW2? e.g Assault rifles, SMGs
A:A ton of new weapons, equipment, and other goodies I can't talk about. Also, lots of classic favorites from COD4 and MW2.
Q:Is there something like flat jacket?
A:Yes, there are many explosive deterrents in many forms in MW3, plus we've lowered explosive damage overall. More gun on gun.
Q:Will camos be based on headshots or as you finish challenges ?
A:We've completely changed the way weapon unlocks and ranking works. I can't go into detail just yet on that though.
Q:When I'm using an assault rifle and a guy quickscopes me without me getting a chance. What's your plans for that?
A:To give you the tools and abilities to be a better player so that you do have a chance against such tactics.
Q:Is the MP upgrades going to be unlocked in the same manner. ie money for kills similar to BlackOps CP?
A:No sir, MP has a completely unique unlock and rank system. No currency in Multiplayer.
Ik las dit en wilde het nog even hier posten voor het slapengaan.quote:maybe some of the cod people have finally realized that they arent getting anything new with MW3.
Nee, ik was weer in slaap gevallen op de bank, en toen ik wakker werd was het weer droogquote:
Hmm.. Kan toch nog eens leuk wordenquote:
Je doet het gewoon veel beter als wij er niet zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:35 schreef badboynova het volgende:
net ff een potje mosh pit gespeeld, ik had zowaar meer dan 1 a 2 kills (24).
jullie zijn slechte invloeden op mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je doet het gewoon veel beter als wij er niet zijn
sowieso wel jonguhquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik was weer in slaap gevallen op de bank, en toen ik wakker werd was het weer droog
Jij gaat vanavond ook mee spareribs eten toch Hugo?
Hij loopt nog nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:57 schreef Kutstudent het volgende:
Niet kunnen gamen omdat je een kind hebt lopen.
Die dingen lopen toch best snel? Ik liep al na 2 weken, maargoed, ik was dan ook een wonderbaby.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij loopt nog niet, het was gewoon fruit hapjes tijd. en nu valt hij in mijn armen in slaap
lopen is wat anders dab vooruit getrapt worden door je paquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die dingen lopen toch best snel? Ik liep al na 2 weken, maargoed, ik was dan ook een wonderbaby.
Hmm, ik had een betere counter verwacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
lopen is wat anders dab vooruit getrapt worden door je pa
Baby's die te vroeg lopen hebben vaak een afwijking.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die dingen lopen toch best snel? Ik liep al na 2 weken, maargoed, ik was dan ook een wonderbaby.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Baby's die te vroeg lopen hebben vaak een afwijking.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij loopt nog niet, het was gewoon fruit hapjes tijd. en nu valt hij in mijn armen in slaap
Kijk, die was al beter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Baby's die te vroeg lopen hebben vaak een afwijking.
half 8 als in 0730? Dude dat is uitslapenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:39 schreef Frankii het volgende:
Het nadeel van elke dag om half 8 op staan en vroeg naar bed is dat je zaterdagnacht dubbel zo kapot bent.
Je hebt er ook zat die wel gewoon gamen en ondertussen der jong laten janken en dan blijven ze nog vrolijk MW2 of BO spelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:57 schreef Kutstudent het volgende:
Niet kunnen gamen omdat je een kind hebt lopen.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt er ook zat die wel gewoon gamen en ondertussen der jong laten janken en dan blijven ze nog vrolijk MW2 of BO spelen![]()
Ja en dan hoor je ze door de mic kei hard SHUT UP roepenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt er ook zat die wel gewoon gamen en ondertussen der jong laten janken en dan blijven ze nog vrolijk MW2 of BO spelen![]()
Toen hij jong was speelden z'n ouders heel de dag ganzenbord, daarom is hij zo geworden.quote:
Had je toen ook al muntjes om mee te spelen?!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee maar het komt wel eens voor als je tegen Amerikanen speeltquote:
Vroeger toen ze papier geld in je bakkes deden,scheet je muntjes uit alsof het regen druppels warenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Erg matig, sorry.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vroeger toen ze papier geld in je bakkes deden,scheet je muntjes uit alsof het regen druppels waren
Quickscope warfare 3quote:Q:When I'm using an assault rifle and a guy quickscopes me without me getting a chance. What's your plans for that?
A:To give you the tools and abilities to be a better player so that you do have a chance against such tactics.
Wachten op een nieuwe Counter Strike klinkt inderdaad goed! Lekker basic snelle actie waar je echt skills voor nodig hebt zonder gay-ass shit erin zoals killstreaks.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Quickscope warfare 3
BF3 ziet er fantastisch uit, maar ik zal het wel weer net zo stroef vinden spelen als andere BF games, dus dat wordt hem ook niet...
Meh, ik blijf wel hopen op de nieuwe Counter-Strike
Stroef. Dat beschrijft de BF games perfect. Ik zei altijd "buggy" enzo.quote:
Nee, 3th person shooters.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stroef. Dat beschrijft de BF games perfect. Ik zei altijd "buggy" enzo.
En nog steeds overweegt niemand Gears 3 hier he?
ik moet nog steeds 1 en 2 uitspelen van gears en BF, maar de nieuwe delen ga ik zeker halen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stroef? of normaal?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is belangrijk dat je ff de instellingen goed zet, standaard is de movement nogal traag.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:27 schreef SoldMayor het volgende:
BF voelt het zelfde aan met gameplay als crysis mja.
Ja als dat bij beide doet is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het is belangrijk dat je ff de instellingen goed zet, standaard is de movement nogal traag.
Ik vind het totaal niet te vergelijken, maar dat zal wel persoonlijk zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:27 schreef SoldMayor het volgende:
BF voelt het zelfde aan met gameplay als crysis mja.
Stroef. Het lopen en rondkijken voelt stroef en onafgemaakt. Het ziet er prima uit voor een spel met grote maps enzo, maar het voelt niet gepolijst.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Stroef? of normaal?
Dat je bij cod een 15 meter overbrugt in 1 seconden met je mesje......
BF is gewoon DE game als je van teamwork houd en niet alleen snel wil rondrennen.
jaa bij survival iig welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:31 schreef Parvus het volgende:
Zit er weer iets als een riot shield in? Dat zou wel weer fun zijn
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stroef. Het lopen en rondkijken voelt stroef en onafgemaakt.
Ging nog best aardig, dat MW2quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
WTF, midnight party chat met bezopen Pierre.
Jawelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef KoningStoma het volgende:
En ik maar fluisteren en mn woede inhoudenquote:
Huh, was je boos op mij dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En ik maar fluisteren en mn woede inhoudenIk heb dat schijfje echt uit mijn xbox gerukt en op de grond gefilkkerd
Hij geeft je gewoon GHB.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef Michhas het volgende:
Toeter toeter toeter toeter, met Maurice in aarsen ploeteren.
Ije ije ije ije, hij wil je aan zijn muntrol rijgen.
Ukke ukke ukke ukke, dat zal hem vast wel lukken.
Maar dat geeft niet want ik val niet in slaap, want zo krijgt hij het niet voor elkaar.
Oo klopt ja,je kon niet te hard pratenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef KoningStoma het volgende:
Boos op dat spel natuurlijk![]()
Ik volgde je niet helemaal met dat liggen op kerstbomen..
Tijd voor een nieuw grapje om uit te melken misschien?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef Michhas het volgende:
Toeter toeter toeter toeter, met Maurice in aarsen ploeteren.
Ije ije ije ije, hij wil je aan zijn muntrol rijgen.
Ukke ukke ukke ukke, dat zal hem vast wel lukken.
Maar dat geeft niet want ik val niet in slaap, want zo krijgt hij het niet voor elkaar.
vertel dan nog een leuk intro garpje waar we uren over lopen te bitchen, en dan weer 2 dagen grapjes van kunnen makenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw grapje om uit te melken misschien?
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw grapje om uit te melken misschien?
???quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Valt mee dat er geen opmerking kwam van KK over het fluisteren van Stoma.
Zoals bij BBN en zijn jong
Boeit me geen ster, alleen zo vaak als Michhas het doet is het gewoon niet grappig en alleen maar sneu, ik dacht dat michhas een grappige kerel was en wel met iets origineels kon komen.quote:
Ik vind de grapjes nog steeds onbetaalbaar!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
???
[..]
Boeit me geen ster, alleen zo vaak als Michhas het doet is het gewoon niet grappig en alleen maar sneu, ik dacht dat michhas een grappige kerel was en wel met iets origineels kon komen.
Ook niet betaalbaar met klinkende munt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik vind de grapjes nog steeds onbetaalbaar!
Jup de stad is ook kk saai.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
gisteren voor werk zitten zuipen in enschede, wat een kut gebeuren daar![]()
kneus, jij zit daar toch?
ahwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Er zit geen dolphin diving in MW3
Waarvoor?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef tliciouz het volgende:
Tering, en toen kon ik zomaar even 700 euro ophoesten.![]()
Met rapidfire?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarvoor?![]()
Oja, morgen wordt deze door de brievenbus gepropt.
[ afbeelding ]
Ik vond het in de beta ook stroef, maar BF speelt dus echt niet stroef. Vind het heerlijk, heb de snelheid/gevoeligheid ook aangepast idd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:08 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
Jij altijd met je BF stroef.
Zet je sensetiviti iets hoger, en speelt het eens keer langer dan 1 uurtje.
Het is een lang verhaal maar even in het kort. Iets met ouders en huursubsidie en ik die meer verdien dan mag als thuiswonende, hun die het voor me zouden na vragen, was blijkbaar allemaal prima achteraf dus niet. Ouders die het niet kunnen betalen, en ik het nu moet doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarvoor?![]()
Oja, morgen wordt deze door de brievenbus gepropt.
[ afbeelding ]
Aha.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is een lang verhaal maar even in het kort. Iets met ouders en huursubsidie en ik die meer verdien dan mag als thuiswonende, hun die het voor me zouden na vragen, was blijkbaar allemaal prima achteraf dus niet. Ouders die het niet kunnen betalen, en ik het nu moet doen.Het is niet eens mijn schuld maar voel me er nu wel weer verantwoordelijk voor, maar goed ben het wel gewend, mag elke maand een deel van mijn loon overmaken naar mijn ouders omdat ze anders niet rond kunnen komen.
Nee, het is de officiële gears 3 controller.quote:
Gewonnen ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Nee, het is de officiële gears 3 controller.
Dit is een kutsituatiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:38 schreef tliciouz het volgende:
mag elke maand een deel van mijn loon overmaken naar mijn ouders omdat ze anders niet rond kunnen komen.
Gekocht. Het is zo'n "nieuwe" controller, met verbeterde D-pad. Met deze controller kan ik amper stilstaan in een spel. Dat ding heeft echt een te grote afwijking naar links. Als ik ooit nog Forza 4 koop, dan kan ik met m'n huidige controller niet rechtdoor rijden zonder veel moeite zeg maar.quote:
Dat is het ook, en doe het geheel vrijwillig maar ze laten telkens weten dat ze bijvoorbeeld nog maar 10 euro hebben voor 2 weken en dan voel ik me gewoon verplicht om ze geld te geven. Uiteindelijk krijg ik wel wat terug maar een ouder hoort niet van hun kind te lenen. En vooral niet als ze en een mega grote televisie kopen, en een paar dagen weg gaan met vrienden, en elke week weet ik hoeveel pakjes sigaretten oproken. Begin er een beetje moe van te worden ..quote:
Zelfde D-pad als die zilveren controller?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Gekocht. Het is zo'n "nieuwe" controller, met verbeterde D-pad. Met deze controller kan ik amper stilstaan in een spel. Dat ding heeft echt een te grote afwijking naar links. Als ik ooit nog Forza 4 koop, dan kan ik met m'n huidige controller niet rechtdoor rijden zonder veel moeite zeg maar.
Misschien eens proberen om het ze niet te geven, al is dat heel lullig. Misschien leren ze dan iets beter met hun geld om gaan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is het ook, en doe het geheel vrijwillig maar ze laten telkens weten dat ze bijvoorbeeld nog maar 10 euro hebben voor 2 weken en dan voel ik me gewoon verplicht om ze geld te geven. Uiteindelijk krijg ik wel wat terug maar een ouder hoort niet van hun kind te lenen. En vooral niet als ze en een mega grote televisie kopen, en een paar dagen weg gaan met vrienden, en elke week weet ik hoeveel pakjes sigaretten oproken. Begin er een beetje moe van te worden ..
Nee dan leren ze het nog niet, been there done that.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien eens proberen om het ze niet te geven, al is dat heel lullig. Misschien leren ze dan iets beter met hun geld om gaan?
Ik moet nu ook 600 lappen.300 boete wegens het rondreiden op een illegale scooter (eigen schuld
) en 300 aan achterstallige kosten van Virgiel (lees bier
).
Dit, ik kan me voorstellen dat dat inderdaad niet goed voelt. Uit de laatste zin blijkt ook dat je ouders schijnbaar niet heel goed met hun geld kunnen omgaan, of in ieder geval niet weten waar de prioriteiten liggen. Heb je je ouders wel eens voorgesteld een budgetteringscursus of iets dergelijks te nemen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is het ook, en doe het geheel vrijwillig maar ze laten telkens weten dat ze bijvoorbeeld nog maar 10 euro hebben voor 2 weken en dan voel ik me gewoon verplicht om ze geld te geven. Uiteindelijk krijg ik wel wat terug maar een ouder hoort niet van hun kind te lenen. En vooral niet als ze en een mega grote televisie kopen, en een paar dagen weg gaan met vrienden, en elke week weet ik hoeveel pakjes sigaretten oproken. Begin er een beetje moe van te worden ..
Op zich geen verkeerd cadeau voor x-jarig huwelijksjubileum.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit, ik kan me voorstellen dat dat inderdaad niet goed voelt. Uit de laatste zin blijkt ook dat je ouders schijnbaar niet heel goed met hun geld kunnen omgaan, of in ieder geval niet weten waar de prioriteiten liggen. Heb je je ouders wel eens voorgesteld een budgetteringscursus of iets dergelijks te nemen?
Volgende maand zijn ze weer zoveel jaar getrouwd, zal het eens overwegen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op zich geen verkeerd cadeau voor x-jarig huwelijksjubileum.
Iets achterhouden als in sparen zou goed zijn. Dan weet je dat ze het wel kunnen. Iets achterhouden voor je pa dan is het echt kut.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:05 schreef tliciouz het volgende:
Ik doe het eigenlijk meer voor mijn vader dan voor me mams. Papa werkt al vanaf zijn 13e in een fabriek, hij is eigenlijk afgekeurd maar omdat ze anders niet rond kunnen komen werkt hij zich nog steeds elke dag uit de naad ten koste van zijn lichaam. Mama kan prima werken maar vertikt het om werk te zoeken. Dat irriteert me enorm en daar zijn al de grootste ruzies over geweest. En ik gun papa juist die extra dingen omdat hij het gewoon verdiend. Maar goed laat ze dan eerst alles op een rijtje krijgen en dan al die onnodige uitgaves doen.
Ze hebben nooit met hun geld om kunnen gaan en hebben sinds ik niet beter weet altijd geldproblemen gehad. En ik snap het niet want het bedrag wat papa elke maand krijgt moeten ze net rond kunnen komen, en dat weet ik eigenlijk wel zeker want heb alles na zitten rekenen etc. Ik heb het gevoel dat mama wat achterhoud anders kunnen hun nooit elke keer zo weinig overhouden.
Hun en sparen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iets achterhouden als in sparen zou goed zijn. Dan weet je dat ze het wel kunnen. Iets achterhouden voor je pa dan is het echt kut.
Heb jij compleet inzicht in hun financien? Niet aanvallend bedoeld maar een serieuze vraagquote:
Had ik wel. Ik heb met mama al zo vaak alle rekeningen bekeken, alles uit zitten rekenen, alles mee samen zitten kijken op internetbankieren ga zo maar door. En daaruit bleek dat ze rond konden komen. Ik snap het dus niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb jij compleet inzicht in hun financien? Niet aanvallend bedoeld maar een serieuze vraag![]()
Voor de rest inderdaad een nare situatie waar jij als kind dus eigenlijk de dupe van bent.Ik neem aan dat je het hier al vaak met ze over gehad hebt, maar het is redelijk absurd dat ze jou nodig hebben om rond te komen.Goed,het blijven toch je ouders dus weigeren wordt ook lastig.Theoretisch kan dat wel,de praktijk is vaak lastiger.Ik werk als vrijwilliger in probleemwijken in Tilburg en heb dit helaas al vaak genoeg zien langskomen...
Zo was het ook totaal niet bedoeld hoor, excuses als het zo overkwam. Dit soort zaken komen in alle lagen van de samenleving voorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ik wel. Ik heb met mama al zo vaak alle rekeningen bekeken, alles uit zitten rekenen, alles mee samen zitten kijken op internetbankieren ga zo maar door. En daaruit bleek dat ze rond konden komen. Ik snap het dus niet.
Wil wel even een ding rechtzetten, mijn ouders wonen niet in een probleemwijk en zijn geen tokkies.Snap dat mensen daar meteen aan denken als ze mijn verhaal horen maar dat is niet het geval. Maar tof dat je daar als vrijwilliger helpt.
Maakt niet uit, maar veel mensen krijgen meteen een verkeerd beeld als ze zo'n verhaal horen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zo was het ook totaal niet bedoeld hoor, excuses als het zo overkwam. Dit soort zaken komen in alle lagen van de samenleving voorje moest eens weten hoeveel mensen in villawijken niet rond kunnen komen vanwege teveel uitgaven en een falend budgetbeleid.
Wel goed dat je er inzicht in hebt.Als er iets niet klopt naar jouw mening is het misschien geen slecht idee dit eens aan te kaarten.Misschien is er een alternatieve verklaringSucces in ieder geval
Ik dacht dat Niels alle drank betaalde volgende week.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar veel mensen krijgen meteen een verkeerd beeld als ze zo'n verhaal horen.We zijn gewoon een doorsnee Nederlands gezin die in een rijtjeshuis wonen in een leuke buurt.
Ik heb er nu alleen geen zicht meer in omdat ik niet meer thuis woon, maar zal binnenkort weer eens alles na gaan kijken samen met mijn moeder. Heb haar net een bericht gestuurd dat ik best bereid ben mee te betalen aan die 700 euro maar pas zodra mama weer werk gevonden heeft. Er is zoveel te vinden aan schoonmaakwerk etc. Dat lijkt me redelijk om te vragen niet? Bedankt voor het advies Pierre, biertje voor jou volgende week!
En dat weet hij zelf ook?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat Niels alle drank betaalde volgende week.
Nee hier niet, wel de hele dag al best harde wind.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef Kutstudent het volgende:
Het onweert hier in Delluf. Bij jullie ook?
Ik zou zeggen, vogel het uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef Kutstudent het volgende:
Het onweert hier in Delluf. Bij jullie ook?
Dat lijkt me geen onredelijke eis.Jouw geld hoort in principe van jou te zijn en niet van je ouders. Daarbij mag je,extreme situaties erbuiten gelaten,er vanuit gaan dat je ouders in staat zijn zichzelf te onderhouden. En daar ga ik het bij laten want ik moet zo de trein uitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar veel mensen krijgen meteen een verkeerd beeld als ze zo'n verhaal horen.We zijn gewoon een doorsnee Nederlands gezin die in een rijtjeshuis wonen in een leuke buurt.
Ik heb er nu alleen geen zicht meer in omdat ik niet meer thuis woon, maar zal binnenkort weer eens alles na gaan kijken samen met mijn moeder. Heb haar net een bericht gestuurd dat ik best bereid ben mee te betalen aan die 700 euro maar pas zodra mama weer werk gevonden heeft. Er is zoveel te vinden aan schoonmaakwerk etc. Dat lijkt me redelijk om te vragen niet? Bedankt voor het advies Pierre, biertje voor jou volgende week!
IK VIND het stroef spelen, wil niet zeggen dat et voor iedereen zo isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:08 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
Jij altijd met je BF stroef.
Zet je sensetiviti iets hoger, en speelt het eens keer langer dan 1 uurtje.
Let je wel op dat je genoeg geld overhoudt voor de meet?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:09 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag leuk speelgoed gekocht
Nieuwe NAS
[ afbeelding ]
Hoeveel tb ga je erin stoppen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:09 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwe NAS
[ afbeelding ]
Counter Strikequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
IK VIND het stroef spelen, wil niet zeggen dat et voor iedereen zo isDe games liggen me gewoon niet helemaal. Ik zeg absoluut niet dat het slechte games zijn hoor, alleen ik vind ze niet lekker spelen.
Ik heb overigens plenty BF uurtjes gespeeld hoorIk heb Bad Company 1 (volgens mij is die eigenlijk nog van Frankii
) en heb BF2 ook veel gespeeld. Leuke game maar ik ben er niet zo goed in.
Nee dan CSHoeveel honderden uren ik wel niet in CS 1.3 (bunnyhop
) 1.5 en 1.6 heb zitten is echt gruwelijk. Source heb ik ook nog wel een behoorlijke tijd gespeeld. Condition Zero vond ik echter minder.
Maargoed die games waren echt tof en de mods erop (WC3 en superhero-mod) waren ook fantastisch. Speelden snel, doch tactisch en zoals Frank al zei.. zonder alle cod bullshit als killstreaks, noobtubes etc.
Nice!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:09 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwe NAS
[ afbeelding ]
En dat is?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:09 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwe NAS
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |