Aimbots op de x360?! Nah dat denk ik niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee in mw2 heb je alleen maar last van mensen die jou van 15 meter dood steken. En danger close noobtubers.![]()
Maar ik heb mw2 wel vet gevonden. En dat was in het begin. Nu heeft 80% hacks en aimbots en weet ik het allemaal. Zo verneukt allemal.
Dat is idd vrij gayquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Sommige kindjes hebben ook dit: http://www.rapidmodz.com/(...)ded-controllers.html
Moet even nieuwe halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Sommige kindjes hebben ook dit: http://www.rapidmodz.com/(...)ded-controllers.html
Je spreekt eigen gewoon tegen net.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:45 schreef KoningStoma het volgende:
Moet ik eens alle zooi van black ops op gaan nemen? IdiootDan ben ik over een jaar nog niet klaar.
De prijs ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:46 schreef KneusTeun het volgende:
Die laatste![]()
Btw die modded controllers met kleur zijn wel dik
Pak dan dit : http://www.intensafire.com/quote:
Morgen welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja lees het zelf maar.
Iemand nog cod 4 doen ofzo?
Misschien na de wedstrijd nog ff?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja lees het zelf maar.
Iemand nog cod 4 doen ofzo?
Nice. Wat ik zelf wel wil is blauwe ring en ABXY knoppen verlicht.quote:
Wat? Ik zeg dat de dingen die jij kut vindt aan MW2 deel uitmaken van de gameplay en vervolgens ga jij lopen piepen met filmpjes van bullshit die in MW2 gebeurt.quote:
Als je in bo gewoon een goede verbinding hebt is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg dat de dingen die jij kut vindt aan MW2 deel uitmaken van de gameplay en vervolgens ga jij lopen piepen met filmpjes van bullshit die in MW2 gebeurt.
Waar spreek ik mezelf tegen als ik zeg dat BO veel meer van dat soort zooi heeft?
Die wedstijd is toch pas om kwart voor 1 afgelopen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Misschien na de wedstrijd nog ff?
[..]
Nice. Wat ik zelf wel wil is blauwe ring en ABXY knoppen verlicht.
Ja is wel tof. Maar die prijsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Misschien na de wedstrijd nog ff?
[..]
Nice. Wat ik zelf wel wil is blauwe ring en ABXY knoppen verlicht.
Doe de volgende keer gewoon gezellig mee MW2.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef SoldMayor het volgende:
Nou laat cod 4 ook maar weer zitten.
Join 3 keer achter elkaar een andere game mode en 3 keer komt er van die gekleure zinnen in het beeld met hack dit en dat. Zag net weer een gast 500km per uur rennen.![]()
Als het S&D is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Doe de volgende keer gewoon gezellig mee MW2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |