En dan zeggen dat mensen op moeten letten :pquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ik was het al vrij snel weer zat.... tering dan maai je een clip op iemand en dan schiet ie jouw in 2 bullets neer....
Black ops?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef KneusTeun het volgende:
Het is gewoon kut als je iemand van achter beschiet, met een UMP en dat hij omdraait en mij in 1x neerknald met een famas. En nee dan schiet ik niet mis en heb wel hitmarkers.
Het eerste potje ging het rete goed 29-8 en dan opeens geen kills meer :s
Dat soort onzin heb je niet in Black Ops.quote:
Ergens anders trollen johquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat soort onzin heb je niet in Black Ops.![]()
Gaat wel snel zoquote:
beetje moeilijke woorden gebruiken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Impliceren dat BO beter werkt dan MW2
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef KoningStoma het volgende:
Impliceren dan "impliceren" een moeilijk woord is
Lol, juist in black ops heb je dat als je een magazijn in iemand leeg schiet je alleen maar hitmarkers krijgt, en dat diegene nog kan omdraaien en jou neer kan knallen.quote:
Buurman van Mister?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)meisjes_samsung.html
Was deze al gepost?
Wat een baas! zo wil ik later ook zijn![]()
Nee in mw2 heb je alleen maar last van mensen die jou van 15 meter dood steken. En danger close noobtubers.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, juist in black ops heb je dat als je een magazijn in iemand leeg schiet je alleen maar hitmarkers krijgt, en dat diegene nog kan omdraaien en jou neer kan knallen.
Bij MW2 heb ik daar geen last van.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hey Tauch, die chicks hebben je mobiel.
Bij MW2 weet he dat het spel zo ontworpen is. Dat het zo bedoeld is. Bij BO heb je ontiegelijk vaak last van bullshit waar je geen ene reet aan kan doen. Dat is het grote verschil.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee in mw2 heb je alleen maar last van mensen die jou van 15 meter dood steken. En danger close noobtubers.![]()
Ja, dat is gewoon het spel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee in mw2 heb je alleen maar last van mensen die jou van 15 meter dood steken. En danger close noobtubers.![]()
Maar ik heb mw2 wel vet gevonden. En dat was in het begin. Nu heeft 80% hacks en aimbots en weet ik het allemaal. Zo verneukt allemal.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar ik heb mw2 wel vet gevonden. En dat was in het begin. Nu heeft 80% hacks en aimbots en weet ik het allemaal. Zo verneukt allemal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |