Was het een pimpin' smartphone?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gisteren voor de wedstrijd in de kleedkamer, ik dacht dat ik 'm wel een half uurtje kon laten liggen tijdens de warming-up. Niet dus. Maar goed, we speelden in Woensel, dus eigenlijk ben ik ook gewoon te naïef geweest en is het m'n eigen schuld. Maar toch kan ik het niet uitstaan dat er nu één of andere kansjongere met dat ding in z'n broekzak loopt
Nee, zaten zoveel haken en ogen aan dat het me niet de moeite waard leek.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit, das klote. Had je m verzekerd?
Galaxy S2, dus wel zuur jaquote:
quote:
Wist niet dat Rossdale er zo uit zag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef badboynova het volgende:
opa maakt je kapot jongen" KILL THEM ALL MAN"
http://www.geenstijl.tv/2(...)omomeisjes_sams.html
Standaard, had ik op vakantie helemaal onder in de koffer gestopt, batterij was leeg dus had er niets aan om hem mee te nemen. Ik kom 4 uur later terug is ie gejat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gisteren voor de wedstrijd in de kleedkamer, ik dacht dat ik 'm wel een half uurtje kon laten liggen tijdens de warming-up. Niet dus. Maar goed, we speelden in Woensel, dus eigenlijk ben ik ook gewoon te naïef geweest en is het m'n eigen schuld. Maar toch kan ik het niet uitstaan dat er nu één of andere kansjongere met dat ding in z'n broekzak loopt
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef Tauchmeister het volgende:
UNA/Brinvast, vorig jaar gepromoveerd naar de Topklasse Zondag
Misschien, even kijken of ik goede download kan vinden van Planets of the apes.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Wordt er nog MW2 gedaan vanavond?
Maybe, moet misschien mij vriendin ophalen in Roffa.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Wordt er nog MW2 gedaan vanavond?
Hmm ken ik niet! Wij ging altijd voor een competitie in EHV en omstreken. ( mochten kiezen) Als we uit moesten konden we daarna langs de macquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef Tauchmeister het volgende:
UNA/Brinvast, vorig jaar gepromoveerd naar de Topklasse Zondag
Niet te vinden op spotnet?!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Misschien, even kijken of ik goede download kan vinden van Planets of the apes.
Ook op tv namelijk dan.
Even checken. 1080 gevonden op index.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ken ik niet! Wij ging altijd voor een competitie in EHV en omstreken. ( mochten kiezen) Als we uit moesten konden we daarna langs de mac.
[..]
Niet te vinden op spotnet?!
Op een of andere manier werkt dat bij Halo vele malen beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ik was het al vrij snel weer zat.... tering dan maai je een clip op iemand en dan schiet ie jouw in 2 bullets neer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |