PC heeft minecraft inderdaad!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
Is toch ook kut? Als je niet veel geeft op dikke graphics dan voldoet een xbox prima.
Tuurlijk heeft de PC betere graphics mja ik vind bc2 er ook nog steeds goed uit zien op de x360.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
Is toch ook kut? Als je niet veel geeft op dikke graphics dan voldoet een xbox prima.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
Minecraft spelen en de X360 dan gaan afkraken omdat de graphics op de PC veel beter zijnquote:
Dat zeg ik toch, als je niet veel geef om DIKKE graphics dan voldoet een xbox.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft de PC betere graphics mja ik vind bc2 er ook nog steeds goed uit zien op de x360.
En BF3 zal er dus nog een stuk beter uit zien.
Hmm ziet er tof uit! Moet er toch eens gaan rondkijken danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:42 schreef KneusTeun het volgende:
Als je het dan toch over grote maps hebt!
http://drumpie.nl:8123/ Wat zwart is is dus ook nog map, maar niet ontdekt.
Dat is de survival niet de creativequote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ziet er tof uit! Moet er toch eens gaan rondkijken dan
Ja, daar word je aangevallen door enge beestjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is de survival niet de creative
Klopt, en moet je alles wat je bouwt zelf minen/harvesten/craftenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, daar word je aangevallen door enge beestjes.
Ja maar ga hem niet halen, heb het wel beetje gehad met FIFA street..quote:
AOE online?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar ga hem niet halen, heb het wel beetje gehad met FIFA street..
En Michas is het iets?! Zag je net al online komen met AOE
Jammer dat ze het niet voor OSX uitbrengenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:17 schreef Frankii het volgende:
[..]
AOE online?
Lijkt me best vet als meer mensen dat spelen. Beta was wel aardig.
Ik vind er niet zoveel aan... Na AoE 2 is die serie echt niet meer leuk geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En Michas is het iets?! Zag je net al online komen met AOE
Als het free to play is, wat is dit dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jammer dat ze het niet voor OSX uitbrengen
En ik zou ook liever gewoon een normale versie zien, niet dat cartoon.
Een ander nadeel van free play is ook wel dat je uiteindelijk toch wordt geowned door mensen die wel betalen voor dingen.
Gisteren voor de wedstrijd in de kleedkamer, ik dacht dat ik 'm wel een half uurtje kon laten liggen tijdens de warming-up. Niet dus. Maar goed, we speelden in Woensel, dus eigenlijk ben ik ook gewoon te naïef geweest en is het m'n eigen schuld. Maar toch kan ik het niet uitstaan dat er nu één of andere kansjongere met dat ding in z'n broekzak looptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |