Het ziet er inderdaad niet echt vernieuwend uit...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:03 schreef Xblister het volgende:
Niet veel beter dan bc2 en die was al brak..
Was zeker niks aan, want ik zie je nu ACB spelenquote:
Het was dan ook een vraag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef Xblister het volgende:
Denk je dat en xbox dat kan handelen..
Sowieso, maar als ik hier met wat lui wil gamen, zou dat wel chill zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef KneusTeun het volgende:
ALs het OOK is vind ik het prima, maar speel liever co-op met een eigen tv.
Ben nog bezig met patches downloadenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was zeker niks aan, want ik zie je nu ACB spelen
Ach man.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:03 schreef Xblister het volgende:
Niet veel beter dan bc2 en die was al brak..
PC heeft minecraft inderdaad!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
Is toch ook kut? Als je niet veel geeft op dikke graphics dan voldoet een xbox prima.
Tuurlijk heeft de PC betere graphics mja ik vind bc2 er ook nog steeds goed uit zien op de x360.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
Is toch ook kut? Als je niet veel geeft op dikke graphics dan voldoet een xbox prima.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
Minecraft spelen en de X360 dan gaan afkraken omdat de graphics op de PC veel beter zijnquote:
Dat zeg ik toch, als je niet veel geef om DIKKE graphics dan voldoet een xbox.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft de PC betere graphics mja ik vind bc2 er ook nog steeds goed uit zien op de x360.
En BF3 zal er dus nog een stuk beter uit zien.
Hmm ziet er tof uit! Moet er toch eens gaan rondkijken danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:42 schreef KneusTeun het volgende:
Als je het dan toch over grote maps hebt!
http://drumpie.nl:8123/ Wat zwart is is dus ook nog map, maar niet ontdekt.
Dat is de survival niet de creativequote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ziet er tof uit! Moet er toch eens gaan rondkijken dan
Ja, daar word je aangevallen door enge beestjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is de survival niet de creative
Klopt, en moet je alles wat je bouwt zelf minen/harvesten/craftenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, daar word je aangevallen door enge beestjes.
Ja maar ga hem niet halen, heb het wel beetje gehad met FIFA street..quote:
AOE online?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar ga hem niet halen, heb het wel beetje gehad met FIFA street..
En Michas is het iets?! Zag je net al online komen met AOE
Jammer dat ze het niet voor OSX uitbrengenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:17 schreef Frankii het volgende:
[..]
AOE online?
Lijkt me best vet als meer mensen dat spelen. Beta was wel aardig.
Ik vind er niet zoveel aan... Na AoE 2 is die serie echt niet meer leuk geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En Michas is het iets?! Zag je net al online komen met AOE
Als het free to play is, wat is dit dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jammer dat ze het niet voor OSX uitbrengen
En ik zou ook liever gewoon een normale versie zien, niet dat cartoon.
Een ander nadeel van free play is ook wel dat je uiteindelijk toch wordt geowned door mensen die wel betalen voor dingen.
Gisteren voor de wedstrijd in de kleedkamer, ik dacht dat ik 'm wel een half uurtje kon laten liggen tijdens de warming-up. Niet dus. Maar goed, we speelden in Woensel, dus eigenlijk ben ik ook gewoon te naïef geweest en is het m'n eigen schuld. Maar toch kan ik het niet uitstaan dat er nu één of andere kansjongere met dat ding in z'n broekzak looptquote:
Was het een pimpin' smartphone?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gisteren voor de wedstrijd in de kleedkamer, ik dacht dat ik 'm wel een half uurtje kon laten liggen tijdens de warming-up. Niet dus. Maar goed, we speelden in Woensel, dus eigenlijk ben ik ook gewoon te naïef geweest en is het m'n eigen schuld. Maar toch kan ik het niet uitstaan dat er nu één of andere kansjongere met dat ding in z'n broekzak loopt
Nee, zaten zoveel haken en ogen aan dat het me niet de moeite waard leek.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit, das klote. Had je m verzekerd?
Galaxy S2, dus wel zuur jaquote:
quote:
Wist niet dat Rossdale er zo uit zag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef badboynova het volgende:
opa maakt je kapot jongen" KILL THEM ALL MAN"
http://www.geenstijl.tv/2(...)omomeisjes_sams.html
Standaard, had ik op vakantie helemaal onder in de koffer gestopt, batterij was leeg dus had er niets aan om hem mee te nemen. Ik kom 4 uur later terug is ie gejat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gisteren voor de wedstrijd in de kleedkamer, ik dacht dat ik 'm wel een half uurtje kon laten liggen tijdens de warming-up. Niet dus. Maar goed, we speelden in Woensel, dus eigenlijk ben ik ook gewoon te naïef geweest en is het m'n eigen schuld. Maar toch kan ik het niet uitstaan dat er nu één of andere kansjongere met dat ding in z'n broekzak loopt
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef Tauchmeister het volgende:
UNA/Brinvast, vorig jaar gepromoveerd naar de Topklasse Zondag
Misschien, even kijken of ik goede download kan vinden van Planets of the apes.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Wordt er nog MW2 gedaan vanavond?
Maybe, moet misschien mij vriendin ophalen in Roffa.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Wordt er nog MW2 gedaan vanavond?
Hmm ken ik niet! Wij ging altijd voor een competitie in EHV en omstreken. ( mochten kiezen) Als we uit moesten konden we daarna langs de macquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef Tauchmeister het volgende:
UNA/Brinvast, vorig jaar gepromoveerd naar de Topklasse Zondag
Niet te vinden op spotnet?!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Misschien, even kijken of ik goede download kan vinden van Planets of the apes.
Ook op tv namelijk dan.
Even checken. 1080 gevonden op index.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ken ik niet! Wij ging altijd voor een competitie in EHV en omstreken. ( mochten kiezen) Als we uit moesten konden we daarna langs de mac.
[..]
Niet te vinden op spotnet?!
Op een of andere manier werkt dat bij Halo vele malen beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ik was het al vrij snel weer zat.... tering dan maai je een clip op iemand en dan schiet ie jouw in 2 bullets neer....
En dan zeggen dat mensen op moeten letten :pquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ik was het al vrij snel weer zat.... tering dan maai je een clip op iemand en dan schiet ie jouw in 2 bullets neer....
Black ops?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef KneusTeun het volgende:
Het is gewoon kut als je iemand van achter beschiet, met een UMP en dat hij omdraait en mij in 1x neerknald met een famas. En nee dan schiet ik niet mis en heb wel hitmarkers.
Het eerste potje ging het rete goed 29-8 en dan opeens geen kills meer :s
Dat soort onzin heb je niet in Black Ops.quote:
Ergens anders trollen johquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat soort onzin heb je niet in Black Ops.![]()
Gaat wel snel zoquote:
beetje moeilijke woorden gebruiken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Impliceren dat BO beter werkt dan MW2
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef KoningStoma het volgende:
Impliceren dan "impliceren" een moeilijk woord is
Lol, juist in black ops heb je dat als je een magazijn in iemand leeg schiet je alleen maar hitmarkers krijgt, en dat diegene nog kan omdraaien en jou neer kan knallen.quote:
Buurman van Mister?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)meisjes_samsung.html
Was deze al gepost?
Wat een baas! zo wil ik later ook zijn![]()
Nee in mw2 heb je alleen maar last van mensen die jou van 15 meter dood steken. En danger close noobtubers.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, juist in black ops heb je dat als je een magazijn in iemand leeg schiet je alleen maar hitmarkers krijgt, en dat diegene nog kan omdraaien en jou neer kan knallen.
Bij MW2 heb ik daar geen last van.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hey Tauch, die chicks hebben je mobiel.
Bij MW2 weet he dat het spel zo ontworpen is. Dat het zo bedoeld is. Bij BO heb je ontiegelijk vaak last van bullshit waar je geen ene reet aan kan doen. Dat is het grote verschil.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee in mw2 heb je alleen maar last van mensen die jou van 15 meter dood steken. En danger close noobtubers.![]()
Ja, dat is gewoon het spel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee in mw2 heb je alleen maar last van mensen die jou van 15 meter dood steken. En danger close noobtubers.![]()
Maar ik heb mw2 wel vet gevonden. En dat was in het begin. Nu heeft 80% hacks en aimbots en weet ik het allemaal. Zo verneukt allemal.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar ik heb mw2 wel vet gevonden. En dat was in het begin. Nu heeft 80% hacks en aimbots en weet ik het allemaal. Zo verneukt allemal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |