Het ziet er inderdaad niet echt vernieuwend uit...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:03 schreef Xblister het volgende:
Niet veel beter dan bc2 en die was al brak..
Was zeker niks aan, want ik zie je nu ACB spelenquote:
Het was dan ook een vraag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef Xblister het volgende:
Denk je dat en xbox dat kan handelen..
Sowieso, maar als ik hier met wat lui wil gamen, zou dat wel chill zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef KneusTeun het volgende:
ALs het OOK is vind ik het prima, maar speel liever co-op met een eigen tv.
Ben nog bezig met patches downloadenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was zeker niks aan, want ik zie je nu ACB spelen
Ach man.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:03 schreef Xblister het volgende:
Niet veel beter dan bc2 en die was al brak..
PC heeft minecraft inderdaad!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
Is toch ook kut? Als je niet veel geeft op dikke graphics dan voldoet een xbox prima.
Tuurlijk heeft de PC betere graphics mja ik vind bc2 er ook nog steeds goed uit zien op de x360.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
Is toch ook kut? Als je niet veel geeft op dikke graphics dan voldoet een xbox prima.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
Minecraft spelen en de X360 dan gaan afkraken omdat de graphics op de PC veel beter zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |