Aimbots op de x360?! Nah dat denk ik niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee in mw2 heb je alleen maar last van mensen die jou van 15 meter dood steken. En danger close noobtubers.![]()
Maar ik heb mw2 wel vet gevonden. En dat was in het begin. Nu heeft 80% hacks en aimbots en weet ik het allemaal. Zo verneukt allemal.
Dat is idd vrij gayquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Sommige kindjes hebben ook dit: http://www.rapidmodz.com/(...)ded-controllers.html
Moet even nieuwe halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Sommige kindjes hebben ook dit: http://www.rapidmodz.com/(...)ded-controllers.html
Je spreekt eigen gewoon tegen net.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:45 schreef KoningStoma het volgende:
Moet ik eens alle zooi van black ops op gaan nemen? IdiootDan ben ik over een jaar nog niet klaar.
De prijs ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:46 schreef KneusTeun het volgende:
Die laatste![]()
Btw die modded controllers met kleur zijn wel dik
Pak dan dit : http://www.intensafire.com/quote:
Morgen welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja lees het zelf maar.
Iemand nog cod 4 doen ofzo?
Misschien na de wedstrijd nog ff?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja lees het zelf maar.
Iemand nog cod 4 doen ofzo?
Nice. Wat ik zelf wel wil is blauwe ring en ABXY knoppen verlicht.quote:
Wat? Ik zeg dat de dingen die jij kut vindt aan MW2 deel uitmaken van de gameplay en vervolgens ga jij lopen piepen met filmpjes van bullshit die in MW2 gebeurt.quote:
Als je in bo gewoon een goede verbinding hebt is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg dat de dingen die jij kut vindt aan MW2 deel uitmaken van de gameplay en vervolgens ga jij lopen piepen met filmpjes van bullshit die in MW2 gebeurt.
Waar spreek ik mezelf tegen als ik zeg dat BO veel meer van dat soort zooi heeft?
Die wedstijd is toch pas om kwart voor 1 afgelopen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Misschien na de wedstrijd nog ff?
[..]
Nice. Wat ik zelf wel wil is blauwe ring en ABXY knoppen verlicht.
Ja is wel tof. Maar die prijsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Misschien na de wedstrijd nog ff?
[..]
Nice. Wat ik zelf wel wil is blauwe ring en ABXY knoppen verlicht.
Doe de volgende keer gewoon gezellig mee MW2.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef SoldMayor het volgende:
Nou laat cod 4 ook maar weer zitten.
Join 3 keer achter elkaar een andere game mode en 3 keer komt er van die gekleure zinnen in het beeld met hack dit en dat. Zag net weer een gast 500km per uur rennen.![]()
Als het S&D is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Doe de volgende keer gewoon gezellig mee MW2.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
Kijk jongens ik heb bier gedronken en nu ben ik dronken. Stoer he?
We waren toch gewoon aan het ownen manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar vanmiddag gingen ze team tactical doen.
Met fifa ownde ik je hard ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We waren toch gewoon aan het ownen man
Kadaver rap manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Rotjoch op je beeldscherm.![]()
jwz.
Wintersessies, brr ijskoud.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Rotjoch op je beeldscherm.![]()
jwz.
Ga weg manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Met fifa ownde ik je hard ja.
Ja kwam ook al snel voorbij in het wedstrijd topicquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat t zo snel op Youtube staat.
Dit dus! Nu ff de wedstrijden van de CL kijken op sport 1 en dan slapenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Niet zo'n bijzondere wedstrijd, maar die laatste paar minuten maakten alles goed
Niks, dit is de nieuwe look voor FIFA 12.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]![]()
Wat is nieuw in Ultimate Team?
Lol, dacht al.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niks, dit is de nieuwe look voor FIFA 12.
quote:Q:Will the sniping be more like black ops or MW2? I'd really like to see the accuracy return
A:Its more similar to Call of Duty 4 and Modern Warfare 2 than anything else. Plus a lot more sniper options.
Q:Disappointing lack of PC details. We don't know what anti-cheat they plan to use or anything
A:There has been a lot of anti-cheat work done, from a security stand point in addition to reactive AC.
Q:Anyword on the challenges being as difficult as they were in MW2 (example: sitrep pro 6 / multi c4 / multi headshot)
A:We love to have a variety of challenges, including the actually challenging ones like that. So yes!
Q:Will there be more weapons for each weapon category than there was in MW2? e.g Assault rifles, SMGs
A:A ton of new weapons, equipment, and other goodies I can't talk about. Also, lots of classic favorites from COD4 and MW2.
Q:Is there something like flat jacket?
A:Yes, there are many explosive deterrents in many forms in MW3, plus we've lowered explosive damage overall. More gun on gun.
Q:Will camos be based on headshots or as you finish challenges ?
A:We've completely changed the way weapon unlocks and ranking works. I can't go into detail just yet on that though.
Q:When I'm using an assault rifle and a guy quickscopes me without me getting a chance. What's your plans for that?
A:To give you the tools and abilities to be a better player so that you do have a chance against such tactics.
Q:Is the MP upgrades going to be unlocked in the same manner. ie money for kills similar to BlackOps CP?
A:No sir, MP has a completely unique unlock and rank system. No currency in Multiplayer.
Ik las dit en wilde het nog even hier posten voor het slapengaan.quote:maybe some of the cod people have finally realized that they arent getting anything new with MW3.
Nee, ik was weer in slaap gevallen op de bank, en toen ik wakker werd was het weer droogquote:
Hmm.. Kan toch nog eens leuk wordenquote:
Je doet het gewoon veel beter als wij er niet zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:35 schreef badboynova het volgende:
net ff een potje mosh pit gespeeld, ik had zowaar meer dan 1 a 2 kills (24).
jullie zijn slechte invloeden op mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je doet het gewoon veel beter als wij er niet zijn
sowieso wel jonguhquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik was weer in slaap gevallen op de bank, en toen ik wakker werd was het weer droog
Jij gaat vanavond ook mee spareribs eten toch Hugo?
Hij loopt nog nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:57 schreef Kutstudent het volgende:
Niet kunnen gamen omdat je een kind hebt lopen.
Die dingen lopen toch best snel? Ik liep al na 2 weken, maargoed, ik was dan ook een wonderbaby.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij loopt nog niet, het was gewoon fruit hapjes tijd. en nu valt hij in mijn armen in slaap
lopen is wat anders dab vooruit getrapt worden door je paquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die dingen lopen toch best snel? Ik liep al na 2 weken, maargoed, ik was dan ook een wonderbaby.
Hmm, ik had een betere counter verwacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
lopen is wat anders dab vooruit getrapt worden door je pa
Baby's die te vroeg lopen hebben vaak een afwijking.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die dingen lopen toch best snel? Ik liep al na 2 weken, maargoed, ik was dan ook een wonderbaby.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Baby's die te vroeg lopen hebben vaak een afwijking.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij loopt nog niet, het was gewoon fruit hapjes tijd. en nu valt hij in mijn armen in slaap
Kijk, die was al beter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Baby's die te vroeg lopen hebben vaak een afwijking.
half 8 als in 0730? Dude dat is uitslapenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:39 schreef Frankii het volgende:
Het nadeel van elke dag om half 8 op staan en vroeg naar bed is dat je zaterdagnacht dubbel zo kapot bent.
Je hebt er ook zat die wel gewoon gamen en ondertussen der jong laten janken en dan blijven ze nog vrolijk MW2 of BO spelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:57 schreef Kutstudent het volgende:
Niet kunnen gamen omdat je een kind hebt lopen.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt er ook zat die wel gewoon gamen en ondertussen der jong laten janken en dan blijven ze nog vrolijk MW2 of BO spelen![]()
Ja en dan hoor je ze door de mic kei hard SHUT UP roepenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt er ook zat die wel gewoon gamen en ondertussen der jong laten janken en dan blijven ze nog vrolijk MW2 of BO spelen![]()
Toen hij jong was speelden z'n ouders heel de dag ganzenbord, daarom is hij zo geworden.quote:
Had je toen ook al muntjes om mee te spelen?!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee maar het komt wel eens voor als je tegen Amerikanen speeltquote:
Vroeger toen ze papier geld in je bakkes deden,scheet je muntjes uit alsof het regen druppels warenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Erg matig, sorry.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vroeger toen ze papier geld in je bakkes deden,scheet je muntjes uit alsof het regen druppels waren
Quickscope warfare 3quote:Q:When I'm using an assault rifle and a guy quickscopes me without me getting a chance. What's your plans for that?
A:To give you the tools and abilities to be a better player so that you do have a chance against such tactics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |