Hun en sparen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iets achterhouden als in sparen zou goed zijn. Dan weet je dat ze het wel kunnen. Iets achterhouden voor je pa dan is het echt kut.
Heb jij compleet inzicht in hun financien? Niet aanvallend bedoeld maar een serieuze vraagquote:
Had ik wel. Ik heb met mama al zo vaak alle rekeningen bekeken, alles uit zitten rekenen, alles mee samen zitten kijken op internetbankieren ga zo maar door. En daaruit bleek dat ze rond konden komen. Ik snap het dus niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb jij compleet inzicht in hun financien? Niet aanvallend bedoeld maar een serieuze vraag![]()
Voor de rest inderdaad een nare situatie waar jij als kind dus eigenlijk de dupe van bent.Ik neem aan dat je het hier al vaak met ze over gehad hebt, maar het is redelijk absurd dat ze jou nodig hebben om rond te komen.Goed,het blijven toch je ouders dus weigeren wordt ook lastig.Theoretisch kan dat wel,de praktijk is vaak lastiger.Ik werk als vrijwilliger in probleemwijken in Tilburg en heb dit helaas al vaak genoeg zien langskomen...
Zo was het ook totaal niet bedoeld hoor, excuses als het zo overkwam. Dit soort zaken komen in alle lagen van de samenleving voorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ik wel. Ik heb met mama al zo vaak alle rekeningen bekeken, alles uit zitten rekenen, alles mee samen zitten kijken op internetbankieren ga zo maar door. En daaruit bleek dat ze rond konden komen. Ik snap het dus niet.
Wil wel even een ding rechtzetten, mijn ouders wonen niet in een probleemwijk en zijn geen tokkies.Snap dat mensen daar meteen aan denken als ze mijn verhaal horen maar dat is niet het geval. Maar tof dat je daar als vrijwilliger helpt.
Maakt niet uit, maar veel mensen krijgen meteen een verkeerd beeld als ze zo'n verhaal horen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zo was het ook totaal niet bedoeld hoor, excuses als het zo overkwam. Dit soort zaken komen in alle lagen van de samenleving voorje moest eens weten hoeveel mensen in villawijken niet rond kunnen komen vanwege teveel uitgaven en een falend budgetbeleid.
Wel goed dat je er inzicht in hebt.Als er iets niet klopt naar jouw mening is het misschien geen slecht idee dit eens aan te kaarten.Misschien is er een alternatieve verklaringSucces in ieder geval
Ik dacht dat Niels alle drank betaalde volgende week.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar veel mensen krijgen meteen een verkeerd beeld als ze zo'n verhaal horen.We zijn gewoon een doorsnee Nederlands gezin die in een rijtjeshuis wonen in een leuke buurt.
Ik heb er nu alleen geen zicht meer in omdat ik niet meer thuis woon, maar zal binnenkort weer eens alles na gaan kijken samen met mijn moeder. Heb haar net een bericht gestuurd dat ik best bereid ben mee te betalen aan die 700 euro maar pas zodra mama weer werk gevonden heeft. Er is zoveel te vinden aan schoonmaakwerk etc. Dat lijkt me redelijk om te vragen niet? Bedankt voor het advies Pierre, biertje voor jou volgende week!
En dat weet hij zelf ook?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat Niels alle drank betaalde volgende week.
Nee hier niet, wel de hele dag al best harde wind.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef Kutstudent het volgende:
Het onweert hier in Delluf. Bij jullie ook?
Ik zou zeggen, vogel het uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef Kutstudent het volgende:
Het onweert hier in Delluf. Bij jullie ook?
Dat lijkt me geen onredelijke eis.Jouw geld hoort in principe van jou te zijn en niet van je ouders. Daarbij mag je,extreme situaties erbuiten gelaten,er vanuit gaan dat je ouders in staat zijn zichzelf te onderhouden. En daar ga ik het bij laten want ik moet zo de trein uitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar veel mensen krijgen meteen een verkeerd beeld als ze zo'n verhaal horen.We zijn gewoon een doorsnee Nederlands gezin die in een rijtjeshuis wonen in een leuke buurt.
Ik heb er nu alleen geen zicht meer in omdat ik niet meer thuis woon, maar zal binnenkort weer eens alles na gaan kijken samen met mijn moeder. Heb haar net een bericht gestuurd dat ik best bereid ben mee te betalen aan die 700 euro maar pas zodra mama weer werk gevonden heeft. Er is zoveel te vinden aan schoonmaakwerk etc. Dat lijkt me redelijk om te vragen niet? Bedankt voor het advies Pierre, biertje voor jou volgende week!
IK VIND het stroef spelen, wil niet zeggen dat et voor iedereen zo isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:08 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
Jij altijd met je BF stroef.
Zet je sensetiviti iets hoger, en speelt het eens keer langer dan 1 uurtje.
Let je wel op dat je genoeg geld overhoudt voor de meet?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:09 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag leuk speelgoed gekocht
Nieuwe NAS
[ afbeelding ]
Hoeveel tb ga je erin stoppen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:09 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwe NAS
[ afbeelding ]
Counter Strikequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
IK VIND het stroef spelen, wil niet zeggen dat et voor iedereen zo isDe games liggen me gewoon niet helemaal. Ik zeg absoluut niet dat het slechte games zijn hoor, alleen ik vind ze niet lekker spelen.
Ik heb overigens plenty BF uurtjes gespeeld hoorIk heb Bad Company 1 (volgens mij is die eigenlijk nog van Frankii
) en heb BF2 ook veel gespeeld. Leuke game maar ik ben er niet zo goed in.
Nee dan CSHoeveel honderden uren ik wel niet in CS 1.3 (bunnyhop
) 1.5 en 1.6 heb zitten is echt gruwelijk. Source heb ik ook nog wel een behoorlijke tijd gespeeld. Condition Zero vond ik echter minder.
Maargoed die games waren echt tof en de mods erop (WC3 en superhero-mod) waren ook fantastisch. Speelden snel, doch tactisch en zoals Frank al zei.. zonder alle cod bullshit als killstreaks, noobtubes etc.
Nice!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:09 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwe NAS
[ afbeelding ]
En dat is?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:09 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwe NAS
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |