Hij geeft je gewoon GHB.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef Michhas het volgende:
Toeter toeter toeter toeter, met Maurice in aarsen ploeteren.
Ije ije ije ije, hij wil je aan zijn muntrol rijgen.
Ukke ukke ukke ukke, dat zal hem vast wel lukken.
Maar dat geeft niet want ik val niet in slaap, want zo krijgt hij het niet voor elkaar.
Oo klopt ja,je kon niet te hard pratenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef KoningStoma het volgende:
Boos op dat spel natuurlijk![]()
Ik volgde je niet helemaal met dat liggen op kerstbomen..
Tijd voor een nieuw grapje om uit te melken misschien?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef Michhas het volgende:
Toeter toeter toeter toeter, met Maurice in aarsen ploeteren.
Ije ije ije ije, hij wil je aan zijn muntrol rijgen.
Ukke ukke ukke ukke, dat zal hem vast wel lukken.
Maar dat geeft niet want ik val niet in slaap, want zo krijgt hij het niet voor elkaar.
vertel dan nog een leuk intro garpje waar we uren over lopen te bitchen, en dan weer 2 dagen grapjes van kunnen makenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw grapje om uit te melken misschien?
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw grapje om uit te melken misschien?
???quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Valt mee dat er geen opmerking kwam van KK over het fluisteren van Stoma.
Zoals bij BBN en zijn jong
Boeit me geen ster, alleen zo vaak als Michhas het doet is het gewoon niet grappig en alleen maar sneu, ik dacht dat michhas een grappige kerel was en wel met iets origineels kon komen.quote:
Ik vind de grapjes nog steeds onbetaalbaar!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
???
[..]
Boeit me geen ster, alleen zo vaak als Michhas het doet is het gewoon niet grappig en alleen maar sneu, ik dacht dat michhas een grappige kerel was en wel met iets origineels kon komen.
Ook niet betaalbaar met klinkende munt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik vind de grapjes nog steeds onbetaalbaar!
Jup de stad is ook kk saai.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
gisteren voor werk zitten zuipen in enschede, wat een kut gebeuren daar![]()
kneus, jij zit daar toch?
ahwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Er zit geen dolphin diving in MW3
Waarvoor?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef tliciouz het volgende:
Tering, en toen kon ik zomaar even 700 euro ophoesten.![]()
Met rapidfire?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarvoor?![]()
Oja, morgen wordt deze door de brievenbus gepropt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |