Websitequote:In the vein of "Animal House," "Blue Mountain State" follows three incoming freshman in a big-time, Midwestern college football program. Alex is a talented quarterback, content to ride the bench while partying with his best friend Sammy, who aspires to be the school's mascot. Craig, on the other hand, is a number one recruit and future Pro whose life is already mapped out for him by his controlling girlfriend. Will they be able to juggle football, girls, class and nonstop hazing?
Via internet kijken bedoel je? Of ontvang jij Spike? En trouwens, het begon toch op 21 september? (zie trailer)quote:
Radon was wel weer geniaal ja met zijn politiepak hahaquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:45 schreef JDx het volgende:
Rare? Die was geniaal, haha.
Volgende week seizoen 3!
En heerlijke dag, komt uit op donderdag toch? Kun je mooi op vrijdag of zaterdag kijken voor het uitgaan!
Ja dit dus, dat komt ter sprake als Deborah, the Dean en Marty Daniels in één ruimte zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:14 schreef Salatrel het volgende:
was toch omdat er geen bier meer verkocht werd ofzo?
S1 en S2 heb ik idd 720p gedownload. Maar of ie ook zo snel weer van S3 te vinden is. Duurde even bij de eerste twee dacht ik?quote:
Een uurtje na de uitzending ongeveer...quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:15 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
S1 en S2 heb ik idd 720p gedownload. Maar of ie ook zo snel weer van S3 te vinden is. Duurde even bij de eerste twee dacht ik?
Awww yeah!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:22 schreef Rahl het volgende:
gimme a HELL gimme me a YEAHHH!
S03 trailer trouwens:
Waar heb je die gevonden???quote:Op zondag 18 september 2011 17:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Aflevering 1 is al uit!
Edit: Of is het een pre-episode? Aan het eind zeggen ze dat de season premiere volgende week is.
1 2 3 4 | Blue Mountain State S03E01 Dic Pics 1 day 10h 25m ago Sun 2011-09-18 05:00 Blue Mountain State S03E02 The Captain 2 days 13h 34m to go Thu 2011-09-22 05:00 Blue Mountain State S03E03 TBA 9 days to go Thu 2011-09-29 05:00 Blue Mountain State S03E04 Blackout 16 days to go Thu 2011-10-06 05:00 |
Die heb ik afgelopen zaterdag al gezien, lijkt me sterk dus.quote:Op maandag 19 september 2011 15:29 schreef FrankRicard het volgende:
Volgens wikipedia en tv.com is Dic Pics S03E02.
quote:Op maandag 19 september 2011 15:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen zaterdag al gezien, lijkt me sterk dus.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
Aan het einde van die ep op usenet wordt reclame gemaakt voor de season premiere. Dit zal wel een soort pre-aflevering zijn ja.
Ja, dat snap ik. De aflevering van zaterdag ging over dic pics, vandaar dat ik zeg dat het me sterk lijkt dat E02 daarover gaat.quote:
Acting captain is dan ook nog niet aan bod geweest. Dat kwam in de preview van aflevering 2 wel naar voren.quote:Op maandag 19 september 2011 17:16 schreef Rahl het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1344204/episodes#season-3
Hier staat The Captain als eerste ep. Zou ook veel meer sense maken, want er is nergens uitgelegd waarom Moran ineens starting QB en acting captain is.
Ik hoorde zeker weten dat iemand op die CAN-show Moran acting captain noemdequote:Op maandag 19 september 2011 17:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Acting captain is dan ook nog niet aan bod geweest. Dat kwam in de preview van aflevering 2 wel naar voren.
Bij S02 was de eerste episode ook niet chronologisch.quote:Op maandag 19 september 2011 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Klopt, hij werd starting QB en acting captain genoemd, dus in de production order is het zeker niet ep1, maar ja..logica in uitzendschema's van comedy-series is vaak onvindbaar
Klopt viel me toen ook al op.quote:Op maandag 19 september 2011 21:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bij S02 was de eerste episode ook niet chronologisch.
Inderdaad, hele vooruitgangquote:Op donderdag 22 september 2011 15:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klopt viel me toen ook al op.
Aflevering 2: Acting Captain was weer op niveau trouwens
Kloptquote:Op donderdag 22 september 2011 16:44 schreef Flanx het volgende:
Dus als je het echt chronologisch wilt kijken: eerst captain, en dan dic pics?
Jadat is chronologisch, maar ik vond dic pics veel minder leuk dan acting captain.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:44 schreef Flanx het volgende:
Dus als je het echt chronologisch wilt kijken: eerst captain, en dan dic pics?
Vooralsnog niet, lijkt erop dat Moran nu echt aan de bak moetquote:Op donderdag 22 september 2011 18:12 schreef Flanx het volgende:
Haha, was wel aardig. Maar komt er geen vervanger voor Radon?
Wel een straatverbodquote:Op donderdag 22 september 2011 22:22 schreef JDx het volgende:
Haha, was weer chill, wel jammer dat eerste seizoen een toffe neger had die nu weg is, en 2e seizoen neger weer weg is. Ook in de bak zeker?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:24 schreef Snuf. het volgende:
Die gozer die Radon speelt is ook zo tof in Weeds. Het enige wat die serie na seizoen 3 nog draagt.
Weeds is kut vanaf dat U-turn weg isquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]!!!!!
Daarom heeft ie maar 11 afleveringen meegedaan in een serie die nu zijn 7e seizoen eindigt!!!!
Grapjasquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Weeds is kut vanaf dat U-turn weg is
Harmon in Dic Pics, echt geniaalquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Radon mag dan wel weg zijn, ik vind dat Harmon in de eerste twee afleveringen wel koning is zeg!
Precies, maar wie herinnert zich de aflevering Pregnant nog?quote:
Laatst nog gezien, geweldig haha!quote:Op maandag 26 september 2011 17:25 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Precies, maar wie herinnert zich de aflevering Pregnant nog?
'Harmon, you can't get pregnant in the butt...'
'Juuuuust double checkin', see ya later suckers!'
Ja hopelijk komt hij nu wat meer naar voren, die kerel is echt te gek.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Radon mag dan wel weg zijn, ik vind dat Harmon in de eerste twee afleveringen wel koning is zeg!
Hahahaha!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:54 schreef JDx het volgende:
En dat weet ik zo goed omdat ik de serie altijd keek op donderdagavond voor het stappen, nu ik een vaste baan heb probeer ik het te bewaren voor de vrijdagavond.
Lukt nooit
Alleen jammer dat dit zijn laatste jaar isquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja hopelijk komt hij nu wat meer naar voren, die kerel is echt te gek.
Maar vind het evengoed wel jammer dat Radon Rendell weg is, die kerel was toch zo'n enorme baas![]()
Maar goed, zolang Thad er maar inzitEen van de grappigste personages die ik ooit in een serie gezien heb.
Epic inderdaad Mr. Jonkmanquote:Op woensdag 28 september 2011 16:48 schreef Stommie het volgende:
Zo, ff de eerste twee afleveringen gecheckt!
Wat een bazenshow blijft het toch! Magnifiek!
Ja, gaat ie pro?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dit zijn laatste jaar is
Hij is senior (laatste jaar)quote:
Ah zo..quote:
Ik hoop echt dat hij zaktquote:
Dan moet hij weer met een paar kilo coke gepakt worden wil hij blijvenquote:
Dat maakt niet veel uit. Je mag maar 4 jaar Football spelen. Je kan er 5 van maken met een redshirt-year (mag je wel trainen maar niet spelen in wedstrijden) en soms krijgen spelers een extra jaar bij een zware blessure (medical redshirt). Enige wat we van de serie weten is dat hij in S1/2/3/ speelt dus hij heeft 3 jaar opgemaakt. En volgens mij was hij ook al starter toen ze begonnen met de serie dus dan is dit zijn laatste jaar qua Football.quote:
Waarom duurt het zo lang?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Wel uitgezonden, moet nog online komen
Hij is er al een paar uur hoor..zie mijn post.quote:
Ik zie het, torrentz.com is traag blijkbaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is er al een paar uur hoor..zie mijn post.
Sterker nog, je krijgt een ban als je 'm niet onmiddelijk hier neer zet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:42 schreef Mallerd het volgende:
Episode 4 staat onlineMag ik hier een link geven?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:52 schreef Haijo het volgende:
Mallerd, ik zou die link weghalen, daar kun je voor geband worden. Sokz loopt met je te fucken.
Je weet dat hij de mede bedenker/maker van de show is?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Radioheader het volgende:
Ik vind dit seizoen die Sammy trouwens moeilijk irritant. Tijd dat ze die gozer uit de serie schrijven. Hij is een te grote loser, bij hem mislukt alles, totaal niet meer grappig om naar te kijken....
Nee, maar dat verandert niks aan het feit dat zijn personage enorm irritant is en eruit moetquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Je weet dat hij de mede bedenker/maker van de show is?
Samenvatting van mijn post.quote:
HELL YEAH!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:03 schreef Radioheader het volgende:
Net gekeken echt een bazenaflevering, leukste aflevering tot nu toe van dit seizoen
Ik weet niet of EP5 er al tussen staat, maar hier kun je heel wat tracks terug vinden:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Splutje het volgende:
Hoe heet dat nummer als Thad en Alex die club binnenkomen? Iemand?
Kijk, vrouwen die BMS kijken. Dat hebben we graag!quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik had heel vaak van BMS gehoord, maar nooit echt opgezocht. Was laatst met wat vrienden series kijken, en toen kwam ook BMS voorbij... meteen verkocht.
Toen we de volgende dag weer bij elkaar waren en ik vroeg of we BMS konden kijken, was het "Nee. Dat is een mannenserie."
Dus nu heb ik het zelf maar gedownload, haha.
Welke??quote:
Alles nog een keer kijken!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb alles tot nu toe al gekeken... wat moet ik nu met m'n leven?
Oh, and I'd turn gay for Mary Jo. Daaaaaaaamn.
Vond ik dus ook!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit was echt de beste aflevering van dit seizoen
Ouderwets Thad (or should I say Kevin?)_O_
Nou, dat stuk van Sammy hadden ze weg kunnen latenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:01 schreef Rahl het volgende:
Deze week was ie echt goed! Sammy was niet vervelend, geen Alex-nonchelante-blikken-overkill, geen softe Thad en veel Harmon.
Maakt niet uit, meestal is ie het vervelendste deel van de serie. Kan hij het nog zo geschreven hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:30 schreef Verbodsbord het volgende:
Mensen die haten op Sammy, hij is één van de producers en volgens mij heeft hij de serie geschreven
Ja oke maar het is dus wel logisch dat hij er in zitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
Maakt niet uit, meestal is ie het vervelendste deel van de serie. Kan hij het nog zo geschreven hebben
Ik vind dit seizoen echt wel supervet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:45 schreef andre347 het volgende:
Eerste twee seizoenen volgde ik dit wekelijks. Nu komt het er elke week niets van, weet niet wat ik mis dit seizoen..
Hij had LSD gebruikt.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:01 schreef Ethanolic het volgende:
Ik snap niet waarom Harmon zo apart deed op het begin?
Zal zo eens soundhound gebruiken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:04 schreef Splutje het volgende:
Weer zo'n lekker nummer, als die cheerleaders beginnen te dansen. Weer niet op internet te vinden
Niet een van deze? (van www.spike.com)quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:04 schreef Splutje het volgende:
Weer zo'n lekker nummer, als die cheerleaders beginnen te dansen. Weer niet op internet te vinden
Jij kijkt BMS onder college? Baasquote:Op donderdag 3 november 2011 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik keek hem ook in college dus was er niet echt bij
Had ik ook al geprobeerd, evenals Shazam. Volgens mij is het Extreme - Party all night long maar daar is niks over te vindenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zal zo eens soundhound gebruiken.
Omdat ie snapt dat coach Daniels het wel gedaan heeft.. Total Godfather-vibe.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:06 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik snap dat einde niet.. waarom kijkt Thad zo??
ik heb alleen lang geleden deel 1 van the Godfather gezienquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
Omdat ie snapt dat coach Daniels het wel gedaan heeft.. Total Godfather-vibe.
Kwaliteit van de 720p-torrents is wel een beetje matig helaas. Lijkt wel verkeerd gecodeerd ofzo.quote:
Vind je? Ik vind ze best goed hoor!quote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef Toempf het volgende:
[..]
Kwaliteit van de 720p-torrents is wel een beetje matig helaas. Lijkt wel verkeerd gecodeerd ofzo.
Ik heb hem nog niet gezien, maar zag wel dat hij al genuked was.quote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef Toempf het volgende:
[..]
Kwaliteit van de 720p-torrents is wel een beetje matig helaas. Lijkt wel verkeerd gecodeerd ofzo.
Foutje van mij, ik bedoelde alleen ep. 9. De rest is primaquote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind ze best goed hoor!
xvid versie was ook Kutquote:Op maandag 7 november 2011 11:37 schreef Toempf het volgende:
[..]
Foutje van mij, ik bedoelde alleen ep. 9. De rest is prima
Nog nooit echt een topless gezien, en bovendien mis ik haar niet sinds dat lesbo gedoe.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:56 schreef n0ir het volgende:
Ik mis haar nu al een tijdje
[ afbeelding ]
En zaten er vroeger ook geen topless chicks in deze serie?
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Nog nooit echt een topless gezien, en bovendien mis ik haar niet sinds dat lesbo gedoe.
Eh haha, ja!quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Lekkere aflevering weer. Ik ben benieuwd naar het vervolg...!
Viel me meteen al op dat ze ook niet meer in de intro zat. Mooie foto van haar op m'n telefoon in de trein gemaakt en haar getagd op FB haha.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:56 schreef n0ir het volgende:
Ik mis haar nu al een tijdje
[ afbeelding ]
En zaten er vroeger ook geen topless chicks in deze serie?
Ik dacht al, wat een allejezus groot bestand ineensquote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef dreamzk het volgende:
Season finale is 42min langVermakelijke aflevering, weet iemand of er nog een seizoen hierna komt?
Handig dat jij even zo open en bloot je FB op Fok! zetquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:16 schreef JDx het volgende:
[..]
Viel me meteen al op dat ze ook niet meer in de intro zat. Mooie foto van haar op m'n telefoon in de trein gemaakt en haar getagd op FB haha.
http://www.facebook.com/p(...)13132&type=1&theater
Donnie, Thad, Harmon en Larry zijn seniorsquote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef dreamzk het volgende:
Season finale is 42min langVermakelijke aflevering, weet iemand of er nog een seizoen hierna komt?
Dit ja, wat een heerlijke afleveringquote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat is die laatste episode epic
Hopelijk komt er vierde seizoen!
Corn Field 1 e n2 waren 1 aflevering hoor. Gewoon dubbele lengte.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:40 schreef Sokz het volgende:
komt toch nog een tweede deel? Corn field 2 of is die ook al online.
Ja, dit was een aflevering van 42 minuten, terwijl het normaal de helft isquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:40 schreef Sokz het volgende:
komt toch nog een tweede deel? Corn field 2 of is die ook al online.
Of ze gaan allemaal pro bij het zelfde NFL teamquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Zonder Thad kan de serie niet verder, dus eigenlijk zouden ze nu moeten stoppen
Wel erg goeie season finale
Dat water is ook geen water op die foto, altijd BMS kijken met een drankje hahaha!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Straks kijken bij een vriend. Bier, chips, oliebollen, BMS.
Thx, morgen even kijken op icefilmsquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:11 schreef Beach het volgende:
een van de laatste van seizoen 1 dacht ik
Seizoen 3 werd vorig jaar april pas aangekondigd, maar ik heb weinig hoop dat hij verlengt word.quote:
Ze gaven wel een 'opzetje' door Alex alvast Cpt. te maken. Buttt then again, wat is BMS zonder thad.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:51 schreef Kirov het volgende:
[..]
Seizoen 3 werd vorig jaar april pas aangekondigd, maar ik heb weinig hoop dat hij verlengt word.
Helaas deel ik die hoop.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:51 schreef Kirov het volgende:
[..]
Seizoen 3 werd vorig jaar april pas aangekondigd, maar ik heb weinig hoop dat hij verlengt word.
quote:Spike has canceled comedy Blue Mountain State after three seasons. The series, which chronicled the misadventures of a group of college football players, aired its last original episode in November. Zap2It reports that Lionsgate,the studio that produces the show, considered shopping it to other channels before releasing the actors from their contracts.
Er wordt wel een keer een gare reden genoemd. Volgens mij dat hij naar een andere school is gegaan oid.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:32 schreef planethugo het volgende:
hier vorige week mee begonnen en nu bij seizoen 2, hilarische komedie
viel me in S2 op dat de beste vriend van Alex, Craig Shilo, er niet meer bij was. Blijkt ie gearresteerd en veroordeeld voor drugshandel, wtf. Volgens mij zegt ook niemand in het begin van S2 er iets over, of komt dat later nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
hoezo, verwachtte je dat er toch een 4de seizoen kwamquote:Op maandag 13 januari 2014 19:08 schreef Toempf het volgende:
Jezus wat een kick ;')
Maar niet zo gek dat ze in de serie zijn arrestatie in zijn privéleven niet bespreken toch?
ok dan heb ik niet goed opgeletquote:Op maandag 13 januari 2014 19:45 schreef Kirov het volgende:
[..]
Er wordt wel een keer een gare reden genoemd. Volgens mij dat hij naar een andere school is gegaan oid.
Edit: In de eerst aflevering van seizoen 2 wordt gezegd dat hij naar Georgia Tech is gegaan.
Dit. Echt jammer dat er geen nieuw seizoen gekomen is.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:07 schreef JDx het volgende:
Mis deze serie man, nooit meer zoiets geweest.
Precies ook mijn enige klacht over de serie. Hij is gewoon niet grappig.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef Tokus het volgende:
ik zit het nu op Netflix te kijken. Ja, best tof. Behalve dat Sammy gewoon gruwelijk irritant is, vooral naarmate de serie vordert. Beetje jammer dat die acteur juist een van de bedenkers van de serie is.
klopt, zijn verhaaltjes hangen er ook steeds een beetje bij. Die domme maniertjes en gedachtes van hem zijn pijnlijk niet grappig en zijn stem is zelfs irritant. Vrienden aan wie ik de serie heb aangeraden vonden het vooral vanwege de mascotte ook niet geweldigquote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef Tokus het volgende:
ik zit het nu op Netflix te kijken. Ja, best tof. Behalve dat Sammy gewoon gruwelijk irritant is, vooral naarmate de serie vordert. Beetje jammer dat die acteur juist een van de bedenkers van de serie is.
Welke film?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:32 schreef Timwonnacott het volgende:
Blij dat ik niet de enige was die Sammy godsgruwelijk irritant vond.
Ben wel benieuwd of ze dat gaat lukken met die film.
hij was al niet grappig en irritant (vooral omdat hij alleen maar schreeuwde) in die paar afleveringen dat hij in How I Met Your Mother zat....quote:Op maandag 17 februari 2014 14:53 schreef planethugo het volgende:
Die domme maniertjes en gedachtes van hem zijn pijnlijk niet grappig en zijn stem is zelfs irritant.
Whuuuuuut!quote:Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.classactsports(...)ountain-state-movie/
Die film.
Zijn nog 2 seizoen geweest daarna manquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:12 schreef Frag_adder het volgende:
Loopt dit nog? Ik heb me hier ooit bij kapot gelachen bij het eerste seizoenMaar toen werd meen ik 1 van de hoofdrolspelers in de bak gegooid (in het echt dan) en daarna heb ik hier nooit meer wat van vernomen.
is een bericht uit 2012, daarna niets meer van vernomen dus gok dat dat nooit meer gaat gebeuren. Zag wel ergens dat die coach daniels nog steeds ermee het leuren is dus wie weet.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.classactsports(...)ountain-state-movie/
Die film.
Wat krijg je als je veel doneert, een bezoekje aan de set? Lijkt me te grappigquote:Op woensdag 9 april 2014 15:18 schreef planethugo het volgende:
Nice!
Hopelijk gaat het zo snel als met Veronica Mars
In jouw geval had ik wel verwacht dat zoiets een dealbreaker zou zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:28 schreef JDx het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)rd=false&ref=sidebar
Lol, als ik in USA woonde had ik 10k gedaan, lijkt me te grappig om in de film te spelen
Als ik nog single was had ik nu sowieso 750 gedaan en naar die party geweest in NY of LA, gewoon aan vakantie plakken, mja m'n vriendin haat de serie
Ga je toch met een vriend?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:28 schreef JDx het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)rd=false&ref=sidebar
Lol, als ik in USA woonde had ik 10k gedaan, lijkt me te grappig om in de film te spelen
Als ik nog single was had ik nu sowieso 750 gedaan en naar die party geweest in NY of LA, gewoon aan vakantie plakken, mja m'n vriendin haat de serie
De cut van kickstarter gaat er ook nog af. Zal wel rond de 1 mln uit komen denk ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 05:41 schreef Hojdhopper het volgende:
Hij is al vol! Nice! Het zal mij benieuwen.
Overigens vraag ik me wel af hoe veel er van die (huidige) $1,6 miljoen overblijft nadat al die goodies en gadgets zijn uitgereikt.
Betreft 5 procent (bron) dus dat zou nu zo'n 80.000 USD zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:40 schreef Kirov het volgende:
[..]
De cut van kickstarter gaat er ook nog af. Zal wel rond de 1 mln uit komen denk ik.
Nee meer, 8% + 20 cent per plegde.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:55 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Betreft 5 procent (bron) dus dat zou nu zo'n 80.000 USD zijn.
Ja en dan nog creditcard fees... dat tikt wel aan dan ja.
The movie moet er nog achterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:28 schreef gniffie het volgende:
Ze letten daar wel op de centen. http://www.bluemountainstate.com/ is nu al down
Edit:
Ah laatste het YT filmpje met Thad dropt de verkeerde link![]()
Wat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:00 schreef JDx het volgende:
We wachten nog... blijf het lache vinden dat Franky Shaw destijds een foto van mij als profiel foto had op Facebook, jammer dat haar pagina later omgetoverd was tot like-page.
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:19 schreef JDx het volgende:
Was een foto van mij al kijkend naar BMS in de trein naar Amsterdam. En je zag haar een sigaar roken (in de intro van BMS) op m'n telefoon, denk dat watching BMS in the train to Amsterdam daar wel speciaal werd gevonden.
Trailer niet gezien?quote:
vond je? Ik vond hem best geslaagd. Eigenlijk precies wat je ervan verwacht, een achterlijke Thad, flink feesten en veel foute grappenquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:37 schreef Tim86 het volgende:
Film is al een tijdje te downloaden. Wel een paar leuke dingen, maar viel uiteindelijk toch flink tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |