Corn Field 1 e n2 waren 1 aflevering hoor. Gewoon dubbele lengte.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:40 schreef Sokz het volgende:
komt toch nog een tweede deel? Corn field 2 of is die ook al online.
Ja, dit was een aflevering van 42 minuten, terwijl het normaal de helft isquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:40 schreef Sokz het volgende:
komt toch nog een tweede deel? Corn field 2 of is die ook al online.
Of ze gaan allemaal pro bij het zelfde NFL teamquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Zonder Thad kan de serie niet verder, dus eigenlijk zouden ze nu moeten stoppen
Wel erg goeie season finale
Dat water is ook geen water op die foto, altijd BMS kijken met een drankje hahaha!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Straks kijken bij een vriend. Bier, chips, oliebollen, BMS.
Thx, morgen even kijken op icefilmsquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:11 schreef Beach het volgende:
een van de laatste van seizoen 1 dacht ik
Seizoen 3 werd vorig jaar april pas aangekondigd, maar ik heb weinig hoop dat hij verlengt word.quote:
Ze gaven wel een 'opzetje' door Alex alvast Cpt. te maken. Buttt then again, wat is BMS zonder thad.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:51 schreef Kirov het volgende:
[..]
Seizoen 3 werd vorig jaar april pas aangekondigd, maar ik heb weinig hoop dat hij verlengt word.
Helaas deel ik die hoop.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:51 schreef Kirov het volgende:
[..]
Seizoen 3 werd vorig jaar april pas aangekondigd, maar ik heb weinig hoop dat hij verlengt word.
quote:Spike has canceled comedy Blue Mountain State after three seasons. The series, which chronicled the misadventures of a group of college football players, aired its last original episode in November. Zap2It reports that Lionsgate,the studio that produces the show, considered shopping it to other channels before releasing the actors from their contracts.
Er wordt wel een keer een gare reden genoemd. Volgens mij dat hij naar een andere school is gegaan oid.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:32 schreef planethugo het volgende:
hier vorige week mee begonnen en nu bij seizoen 2, hilarische komedie
viel me in S2 op dat de beste vriend van Alex, Craig Shilo, er niet meer bij was. Blijkt ie gearresteerd en veroordeeld voor drugshandel, wtf. Volgens mij zegt ook niemand in het begin van S2 er iets over, of komt dat later nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |