xvid versie was ook Kutquote:Op maandag 7 november 2011 11:37 schreef Toempf het volgende:
[..]
Foutje van mij, ik bedoelde alleen ep. 9. De rest is prima
Nog nooit echt een topless gezien, en bovendien mis ik haar niet sinds dat lesbo gedoe.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:56 schreef n0ir het volgende:
Ik mis haar nu al een tijdje
[ afbeelding ]
En zaten er vroeger ook geen topless chicks in deze serie?
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Nog nooit echt een topless gezien, en bovendien mis ik haar niet sinds dat lesbo gedoe.
Eh haha, ja!quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Lekkere aflevering weer. Ik ben benieuwd naar het vervolg...!
Viel me meteen al op dat ze ook niet meer in de intro zat. Mooie foto van haar op m'n telefoon in de trein gemaakt en haar getagd op FB haha.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:56 schreef n0ir het volgende:
Ik mis haar nu al een tijdje
[ afbeelding ]
En zaten er vroeger ook geen topless chicks in deze serie?
Ik dacht al, wat een allejezus groot bestand ineensquote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef dreamzk het volgende:
Season finale is 42min langVermakelijke aflevering, weet iemand of er nog een seizoen hierna komt?
Handig dat jij even zo open en bloot je FB op Fok! zetquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:16 schreef JDx het volgende:
[..]
Viel me meteen al op dat ze ook niet meer in de intro zat. Mooie foto van haar op m'n telefoon in de trein gemaakt en haar getagd op FB haha.
http://www.facebook.com/p(...)13132&type=1&theater
Donnie, Thad, Harmon en Larry zijn seniorsquote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef dreamzk het volgende:
Season finale is 42min langVermakelijke aflevering, weet iemand of er nog een seizoen hierna komt?
Dit ja, wat een heerlijke afleveringquote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat is die laatste episode epic
Hopelijk komt er vierde seizoen!
Corn Field 1 e n2 waren 1 aflevering hoor. Gewoon dubbele lengte.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:40 schreef Sokz het volgende:
komt toch nog een tweede deel? Corn field 2 of is die ook al online.
Ja, dit was een aflevering van 42 minuten, terwijl het normaal de helft isquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:40 schreef Sokz het volgende:
komt toch nog een tweede deel? Corn field 2 of is die ook al online.
Of ze gaan allemaal pro bij het zelfde NFL teamquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Zonder Thad kan de serie niet verder, dus eigenlijk zouden ze nu moeten stoppen
Wel erg goeie season finale
Dat water is ook geen water op die foto, altijd BMS kijken met een drankje hahaha!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Straks kijken bij een vriend. Bier, chips, oliebollen, BMS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |