Hij had LSD gebruikt.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:01 schreef Ethanolic het volgende:
Ik snap niet waarom Harmon zo apart deed op het begin?
Zal zo eens soundhound gebruiken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:04 schreef Splutje het volgende:
Weer zo'n lekker nummer, als die cheerleaders beginnen te dansen. Weer niet op internet te vinden
Niet een van deze? (van www.spike.com)quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:04 schreef Splutje het volgende:
Weer zo'n lekker nummer, als die cheerleaders beginnen te dansen. Weer niet op internet te vinden
Jij kijkt BMS onder college? Baasquote:Op donderdag 3 november 2011 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik keek hem ook in college dus was er niet echt bij
Had ik ook al geprobeerd, evenals Shazam. Volgens mij is het Extreme - Party all night long maar daar is niks over te vindenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zal zo eens soundhound gebruiken.
Omdat ie snapt dat coach Daniels het wel gedaan heeft.. Total Godfather-vibe.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:06 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik snap dat einde niet.. waarom kijkt Thad zo??
ik heb alleen lang geleden deel 1 van the Godfather gezienquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
Omdat ie snapt dat coach Daniels het wel gedaan heeft.. Total Godfather-vibe.
Kwaliteit van de 720p-torrents is wel een beetje matig helaas. Lijkt wel verkeerd gecodeerd ofzo.quote:
Vind je? Ik vind ze best goed hoor!quote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef Toempf het volgende:
[..]
Kwaliteit van de 720p-torrents is wel een beetje matig helaas. Lijkt wel verkeerd gecodeerd ofzo.
Ik heb hem nog niet gezien, maar zag wel dat hij al genuked was.quote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef Toempf het volgende:
[..]
Kwaliteit van de 720p-torrents is wel een beetje matig helaas. Lijkt wel verkeerd gecodeerd ofzo.
Foutje van mij, ik bedoelde alleen ep. 9. De rest is primaquote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind ze best goed hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |