Alleen jammer dat dit zijn laatste jaar isquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja hopelijk komt hij nu wat meer naar voren, die kerel is echt te gek.
Maar vind het evengoed wel jammer dat Radon Rendell weg is, die kerel was toch zo'n enorme baas![]()
Maar goed, zolang Thad er maar inzitEen van de grappigste personages die ik ooit in een serie gezien heb.
Epic inderdaad Mr. Jonkmanquote:Op woensdag 28 september 2011 16:48 schreef Stommie het volgende:
Zo, ff de eerste twee afleveringen gecheckt!
Wat een bazenshow blijft het toch! Magnifiek!
Ja, gaat ie pro?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dit zijn laatste jaar is
Hij is senior (laatste jaar)quote:
Ah zo..quote:
Ik hoop echt dat hij zaktquote:
Dan moet hij weer met een paar kilo coke gepakt worden wil hij blijvenquote:
Dat maakt niet veel uit. Je mag maar 4 jaar Football spelen. Je kan er 5 van maken met een redshirt-year (mag je wel trainen maar niet spelen in wedstrijden) en soms krijgen spelers een extra jaar bij een zware blessure (medical redshirt). Enige wat we van de serie weten is dat hij in S1/2/3/ speelt dus hij heeft 3 jaar opgemaakt. En volgens mij was hij ook al starter toen ze begonnen met de serie dus dan is dit zijn laatste jaar qua Football.quote:
Waarom duurt het zo lang?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Wel uitgezonden, moet nog online komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |