Jadat is chronologisch, maar ik vond dic pics veel minder leuk dan acting captain.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:44 schreef Flanx het volgende:
Dus als je het echt chronologisch wilt kijken: eerst captain, en dan dic pics?
Vooralsnog niet, lijkt erop dat Moran nu echt aan de bak moetquote:Op donderdag 22 september 2011 18:12 schreef Flanx het volgende:
Haha, was wel aardig. Maar komt er geen vervanger voor Radon?
Wel een straatverbodquote:Op donderdag 22 september 2011 22:22 schreef JDx het volgende:
Haha, was weer chill, wel jammer dat eerste seizoen een toffe neger had die nu weg is, en 2e seizoen neger weer weg is. Ook in de bak zeker?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:24 schreef Snuf. het volgende:
Die gozer die Radon speelt is ook zo tof in Weeds. Het enige wat die serie na seizoen 3 nog draagt.
Weeds is kut vanaf dat U-turn weg isquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]!!!!!
Daarom heeft ie maar 11 afleveringen meegedaan in een serie die nu zijn 7e seizoen eindigt!!!!
Grapjasquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Weeds is kut vanaf dat U-turn weg is
Harmon in Dic Pics, echt geniaalquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Radon mag dan wel weg zijn, ik vind dat Harmon in de eerste twee afleveringen wel koning is zeg!
Precies, maar wie herinnert zich de aflevering Pregnant nog?quote:
Laatst nog gezien, geweldig haha!quote:Op maandag 26 september 2011 17:25 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Precies, maar wie herinnert zich de aflevering Pregnant nog?
'Harmon, you can't get pregnant in the butt...'
'Juuuuust double checkin', see ya later suckers!'
Ja hopelijk komt hij nu wat meer naar voren, die kerel is echt te gek.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Radon mag dan wel weg zijn, ik vind dat Harmon in de eerste twee afleveringen wel koning is zeg!
Hahahaha!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:54 schreef JDx het volgende:
En dat weet ik zo goed omdat ik de serie altijd keek op donderdagavond voor het stappen, nu ik een vaste baan heb probeer ik het te bewaren voor de vrijdagavond.
Lukt nooit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |