Ga je toch met een vriend?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:28 schreef JDx het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)rd=false&ref=sidebar
Lol, als ik in USA woonde had ik 10k gedaan, lijkt me te grappig om in de film te spelen
Als ik nog single was had ik nu sowieso 750 gedaan en naar die party geweest in NY of LA, gewoon aan vakantie plakken, mja m'n vriendin haat de serie
De cut van kickstarter gaat er ook nog af. Zal wel rond de 1 mln uit komen denk ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 05:41 schreef Hojdhopper het volgende:
Hij is al vol! Nice! Het zal mij benieuwen.
Overigens vraag ik me wel af hoe veel er van die (huidige) $1,6 miljoen overblijft nadat al die goodies en gadgets zijn uitgereikt.
Betreft 5 procent (bron) dus dat zou nu zo'n 80.000 USD zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:40 schreef Kirov het volgende:
[..]
De cut van kickstarter gaat er ook nog af. Zal wel rond de 1 mln uit komen denk ik.
Nee meer, 8% + 20 cent per plegde.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:55 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Betreft 5 procent (bron) dus dat zou nu zo'n 80.000 USD zijn.
Ja en dan nog creditcard fees... dat tikt wel aan dan ja.
The movie moet er nog achterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:28 schreef gniffie het volgende:
Ze letten daar wel op de centen. http://www.bluemountainstate.com/ is nu al down
Edit:
Ah laatste het YT filmpje met Thad dropt de verkeerde link![]()
Wat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:00 schreef JDx het volgende:
We wachten nog... blijf het lache vinden dat Franky Shaw destijds een foto van mij als profiel foto had op Facebook, jammer dat haar pagina later omgetoverd was tot like-page.
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:19 schreef JDx het volgende:
Was een foto van mij al kijkend naar BMS in de trein naar Amsterdam. En je zag haar een sigaar roken (in de intro van BMS) op m'n telefoon, denk dat watching BMS in the train to Amsterdam daar wel speciaal werd gevonden.
Trailer niet gezien?quote:
vond je? Ik vond hem best geslaagd. Eigenlijk precies wat je ervan verwacht, een achterlijke Thad, flink feesten en veel foute grappenquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:37 schreef Tim86 het volgende:
Film is al een tijdje te downloaden. Wel een paar leuke dingen, maar viel uiteindelijk toch flink tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |