Hij is er al een paar uur hoor..zie mijn post.quote:
Ik zie het, torrentz.com is traag blijkbaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is er al een paar uur hoor..zie mijn post.
Sterker nog, je krijgt een ban als je 'm niet onmiddelijk hier neer zet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:42 schreef Mallerd het volgende:
Episode 4 staat onlineMag ik hier een link geven?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:52 schreef Haijo het volgende:
Mallerd, ik zou die link weghalen, daar kun je voor geband worden. Sokz loopt met je te fucken.
Je weet dat hij de mede bedenker/maker van de show is?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Radioheader het volgende:
Ik vind dit seizoen die Sammy trouwens moeilijk irritant. Tijd dat ze die gozer uit de serie schrijven. Hij is een te grote loser, bij hem mislukt alles, totaal niet meer grappig om naar te kijken....
Nee, maar dat verandert niks aan het feit dat zijn personage enorm irritant is en eruit moetquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Je weet dat hij de mede bedenker/maker van de show is?
Samenvatting van mijn post.quote:
HELL YEAH!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:03 schreef Radioheader het volgende:
Net gekeken echt een bazenaflevering, leukste aflevering tot nu toe van dit seizoen
Ik weet niet of EP5 er al tussen staat, maar hier kun je heel wat tracks terug vinden:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Splutje het volgende:
Hoe heet dat nummer als Thad en Alex die club binnenkomen? Iemand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |